Selvisi kuskin kiihdytys propleema.
Nyt putsattu sillä MAF puhdistus crc:llä,
olipas paskanen,molemmat vastukset oli mustan karvamönjän peitossa!!
Nyt kirkkaat kuin kevätjää....
MAF huhhuh
4
1735
Vastaukset
- saatanan tossikka
putsaa nyt seuraavaksi vaikka perseesi...oliko herralla jotain sanomista.
- Tuotanoin
Se perse??
Tosiaan se auttaa kun putsaa..siis MAFin
- Mondeo 2.0 Mk.2
MAFin langoissa ei tarvitse olla paljoakaan paskaa, jotta se vaikuttaa huonontavasti moottorin käyntiin ja tehoon. Putsasin juuri oman Mondeon MAFin, jossa toinen lanka oli melko musta. Puhdistuksen ja pienen ajon jälkeen huomasi heti eron, ja kone kävi paremmin ja auto kulki pehmeämmin. Myöskin kiihtyvyys parani hieman.
Ei uskoisi noin pienen osan vaikuttavan paljoakaan auton käyttäytymiseen. On kuitenkin varsin tärkeä osa moottorin käyttäytymistä ajatellen. Eli jos MAFisi on paskainen, puhdista se CRC Air Sensor Cleanilla. Pullo maksaa kympin verran ja on todellakin hintansa väärti. Enemmänkin, jos vertaa huollossa tehtyyn puhdistukseen ja sen hintaan.- onko tietoo?
Onko se maf ilmamassamittari, joka on ilmanpuhdistajan jälkeen muhveilla kiinni? Irrotetaanko muhvit klemmareista irti ja sitten puhdistetaan vai riittääkö vain sen päällimmäinen läpän irtiottaminen jossa on johdot ja joko on kiinni torx ruuveilla? Päästäänkö siitä niihin likaisiin lankoihin käsiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832