Onko 14cm liian iso???
Liian ISO
11
4460
Vastaukset
- paljon nähnyt
päin vastoin
- fisustaja
...sit isoja paistinpannuja, kun 14 senttisiäkin ahvenia pystyt noinvain paistelemaan... :o)
- ihan hyvän kokoisen omistaja
mieti sitä kun mulla on 22cm niin mikä se 14cm sitten on NYSÄ!
- yo
juupa juu oisko vähä pien ...
- Matemaatikko
No jos se on halkaisia niin kyllä on...!
- The Giant
Tämä ilmeisesti on joku provosoiva herja, sillä kukaan tuskin uskoo että 14cm kalu on kovin iso. Ajattelin kuitenkin kommentoida tähän että juuri luin Men's Health-lehdestä jutun, jonka mukaan keskiverto-penis suomalismiehellä on vain 13cm erektiossa. Tämän mukaan siis jopa sinulla Mr 14cm on keskivertomiestä suurempi työkalu. Onneksi olkoon.
- Lopettakaa hyvät ihmiset!
Iltiksessä oli juttu että keskiverto onki luultua suurempi! Kyllä kai joo kun kyse oli nettikyselystä. Samassa jutussa mainittiin mittauksista yli 2000 ihmiselle ja tulokset oli 13.9cm ja 14.5 cm erektiossa.. Muistaakseni amerikassa mitattiin kans tuhansia ihmisiä jossain 70-luvun alun tutkimuksessa ja keskiarvo oli jotaki 14-15 cm. Yksilökohtaiset vaihtelut oli paljo suuremmat kuin eri etnisten ryhmien välillä.
Niin että kun ilmotuksissa on vaan yli 18 senttisiä voi hieman alkaa epäillä. Joku outo tilastollinen oikku jos kaikki semmoiset on partneria vailla, häh? Ja onpa merkitystä klitorista himputettaessa minkä pituinen on. Kieli lie paras siihen hommaan ;) - Elias26
Lopettakaa hyvät ihmiset! kirjoitti:
Iltiksessä oli juttu että keskiverto onki luultua suurempi! Kyllä kai joo kun kyse oli nettikyselystä. Samassa jutussa mainittiin mittauksista yli 2000 ihmiselle ja tulokset oli 13.9cm ja 14.5 cm erektiossa.. Muistaakseni amerikassa mitattiin kans tuhansia ihmisiä jossain 70-luvun alun tutkimuksessa ja keskiarvo oli jotaki 14-15 cm. Yksilökohtaiset vaihtelut oli paljo suuremmat kuin eri etnisten ryhmien välillä.
Niin että kun ilmotuksissa on vaan yli 18 senttisiä voi hieman alkaa epäillä. Joku outo tilastollinen oikku jos kaikki semmoiset on partneria vailla, häh? Ja onpa merkitystä klitorista himputettaessa minkä pituinen on. Kieli lie paras siihen hommaan ;)Itse omistan 19cm vehkeen. monta on ollut mittaajaa ja monta on mittaakin mulle sanottu. Toiset jopa saaneet yli 20cm toiset -18cm joten kai se 19 sitten on. No joo.
Mulle se ei ole koskaan ollut mikään ylpeilyn kohde. En tosiaankaan ole saanut mitään ylimääräisiä miehisyyden tunteita eikä kusikaan ole päähän nuossut vaikka elimellä kohtalainen mitta onkin..
Tottahan on, että tollanen mitta antaa kuitenkin itseluottamusta.
No ilman naista ei ole tarvinnut olla, mutta ei se pelkkä elin siihenkään auta.
Enemmän tyytyväinen olen siihen, että aikoinaan nuorena 15 kesäisenä kun naisten kanssa ekaa kertaa alkoi oleen niin tapasin Naapurin tytön 22v joka tiesi mitä nainen haluaa ja mitä pitää tehdä. Tämä Nainen opetti kyllä kädestäpitäen parinvuoden ajan miten pitää toimia ja mistä nainen tykkää.
No oppia on tullut lisää 10v aikana joten... olen yrittänyt pitää naisen jonka kanssa kulloinkin olen hyvin tyytyväisenä.
Tottahan on, että jos keskittyy naisen tyydyttämiseen 110% eikä ajattele ensimmäisenä vain omia tarpeitaan niin yllättyy itsekkin mitä kaikkea naiselta voi saada.
Ja se elimen mitta ei ole kaiken keskipiste. Hyötyä tietenkin riittävästä mitasta on, mutta esim. mun mittani ei mielestäni ole kaikken paras ihan kaikkeen kivaan.
Suurin osa naisista kuitenkin tykkää olla hellittävänä eikä pelkästää naitavana. Nuolenta, hellä koskettelu, "kiusiminen", toisen aistien ja halujen herkistäminen/kasvattaminen, etsintä, koskemalla paikkoihin jotka ovat herkkien paikkojen "vieressä" saa naisen himot taivaisiin. Se saa naisen tärisemään halusta, liikkumaan villista...halumaan että toinen tekee niin kuin toinen haluaa. Siitä kun naisen naisen Heikoimmalla hetkellä yllättää koskemalla sinne minne hän eniten haluaa niin...Wau! sitä helpottunutta tyytyväisyyyttä ilmaisevaa huokausta jonka nainen päästää. Käyttäkää ihmeessä kieltänne ja muita liikkuvia ruumiinne ulokkeita enemmän kuin elintänne niin saatte naiselta ehkä toistekkin.
Tosin onhan naisissa eroja, mutta suurin osa taitaa olla suuseksistä pitäviä. Ainakin ne mitä itse olen vuosien saatossa tavannut.
ps. tää siis perustu omaan kokemukseen.
- kira
minulle sopivan kokoinen... milloin kokeillaan??
- kiva kalu
minulla on iso mutteri mulkun päässä ja siitä tytöt tykkää imeskellä ja sillä on kiva kaivella suloja vähän väljemmässä pipsassa
- -???-
Ei se koko, vaan se taito miten sitä osaa hallita. Jos saa 14cm:llä naisen tyytyväiseksi, niin sitten se on 'tarpeeksi' iso...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566005
- 575452
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1103849- 543802
- 143735
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930