paras keikka missä olette ikinä ollut ja miksi ja nyt saa kehua oikein kunnolla
kertokaa
brunetti28
8792
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 8
Vanhimmat
ainakin Oulusta. Jari on ollut äärimmäisen hauska ja ihan vallaton Oulussa. Viime kesänä Toppilan Möljällä konsertti venyi ja venyi kun konsertti meni ihan näyttelemisen puolelle. Pitikin olla hauskaa :-D Myös tänä kesänä Möljällä konsertti oli parhaimpia. Konsertit ovat silti olleet myös ajoittain erittäin herkkiä, varsinkin tänä kesänä. Tunteita konsertissa on siis koettu laidasta laitaan. Varmaan ulkoilmalava ja pimenevä kesäilta sekä täysi katsomo (noin 3000 ihmistä) tekevät myös omanlaatuisen tunnelmansa. Näistä konserteista Jarille lämmin kiitos!
Jarin ehdottomasti parhaat keikat!Mutta ei kuitenkaan voi sanoa ja nimetä yhtään ylitse muiden keikkaa,sillä jokaisessa tapahtumassa omat upeat nautinnolliset hetket.Myös kuluneena suvena upea lavakeikka (:
Yhdeltäkään keikalta ei ole tarvinnut lähteä ns. "turparullalla" päinvastoin askeleet ovat kevyet ja mieli iloinen!
Töiden puolesta valitettavasti enää ehdi juurikaan keikoille,oma työ kun on keikkaluonteista.Mutta ehkäpä sitten eläkkeellä mut sinnekin on turkasen pitkä aika (:
Paras Jarin keikka, jolla olen ollut, oli Määränpää tuntematon -kiertueen avauskeikka Vantaan Martinuksessa syksyllä 2003. Se tunnelma oli ihan käsittämättömän hieno, yleisö oli ihan mykistynyttä keikan jälkeen.
mutta sanoo aina Järvenpäässä että ollaan paras yleisö!
...Niinhän se sanoo joka paikassa.
oikeesti kuvittele että Jarille joku paikkakunta "faneineen" olisi erityisen tärkeä ja ylitse muiden....
Kesän aikana ympäri Suomea Jarin keikoilla kiertäneellä, sanoi: "te ootte hienoin yleisö" paikkakuntaan katsomatta. Se on todella kohteliasta...Kiitos!
sanoo aina, että olette paras yleisö..siinä unohtuu se, että osa lyyleistä kiertää kaikki mahdolliset salit...
jari on joka keikalla loistava