paras keikka missä olette ikinä ollut ja miksi ja nyt saa kehua oikein kunnolla
kertokaa
8
789
Vastaukset
- kokemukset ovat
ainakin Oulusta. Jari on ollut äärimmäisen hauska ja ihan vallaton Oulussa. Viime kesänä Toppilan Möljällä konsertti venyi ja venyi kun konsertti meni ihan näyttelemisen puolelle. Pitikin olla hauskaa :-D Myös tänä kesänä Möljällä konsertti oli parhaimpia. Konsertit ovat silti olleet myös ajoittain erittäin herkkiä, varsinkin tänä kesänä. Tunteita konsertissa on siis koettu laidasta laitaan. Varmaan ulkoilmalava ja pimenevä kesäilta sekä täysi katsomo (noin 3000 ihmistä) tekevät myös omanlaatuisen tunnelmansa. Näistä konserteista Jarille lämmin kiitos!
- -98 ja -99
Jarin ehdottomasti parhaat keikat!Mutta ei kuitenkaan voi sanoa ja nimetä yhtään ylitse muiden keikkaa,sillä jokaisessa tapahtumassa omat upeat nautinnolliset hetket.Myös kuluneena suvena upea lavakeikka (:
Yhdeltäkään keikalta ei ole tarvinnut lähteä ns. "turparullalla" päinvastoin askeleet ovat kevyet ja mieli iloinen!
Töiden puolesta valitettavasti enää ehdi juurikaan keikoille,oma työ kun on keikkaluonteista.Mutta ehkäpä sitten eläkkeellä mut sinnekin on turkasen pitkä aika (: - Aleksandra
Paras Jarin keikka, jolla olen ollut, oli Määränpää tuntematon -kiertueen avauskeikka Vantaan Martinuksessa syksyllä 2003. Se tunnelma oli ihan käsittämättömän hieno, yleisö oli ihan mykistynyttä keikan jälkeen.
- kaikkii mahtavia
mutta sanoo aina Järvenpäässä että ollaan paras yleisö!
- sinua....
...Niinhän se sanoo joka paikassa.
- kukaan...
sinua.... kirjoitti:
...Niinhän se sanoo joka paikassa.
oikeesti kuvittele että Jarille joku paikkakunta "faneineen" olisi erityisen tärkeä ja ylitse muiden....
Kesän aikana ympäri Suomea Jarin keikoilla kiertäneellä, sanoi: "te ootte hienoin yleisö" paikkakuntaan katsomatta. Se on todella kohteliasta...Kiitos! - finlandiatytsä
kukaan... kirjoitti:
oikeesti kuvittele että Jarille joku paikkakunta "faneineen" olisi erityisen tärkeä ja ylitse muiden....
Kesän aikana ympäri Suomea Jarin keikoilla kiertäneellä, sanoi: "te ootte hienoin yleisö" paikkakuntaan katsomatta. Se on todella kohteliasta...Kiitos!sanoo aina, että olette paras yleisö..siinä unohtuu se, että osa lyyleistä kiertää kaikki mahdolliset salit...
- loistava artisti
jari on joka keikalla loistava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592