Miks oon huomannu usein, että tytöt menee vähintään kahdestaan vessaan, ainaki koulus? Miten voi kusta jos on monia ihmisiä mukana? Mun mielestä se on sula mahdottomuus. "Mennään vessaan" ainaki yks tyttö sano eräälle toiselle ja sit ne meni. Käyttekö siis tytöt joskus kahdestaanki pissalla tai useammalla "porukalla"? Eikö se oo sula mahdottomuus tehdä tarpeita muiden läsnäollessa?
Tytöt!!!!
12
4147
Vastaukset
- Oskar
Tytöt tekee vessassa hieman muutakin kuin pissaavat. Siksi siellä ne sohvat on...
- tyttö
ei me sinne vessaan mennä kuselle tms.... me mennään meikkaamaan ja puhumaan paskaa... =)
- se toinen
sillon jos mä sanon et mennään vessaan niin yleensä ne muut jää kopin ulkopuolelle ja huutelevat sit sieltä jotain(siis kun meijän koulussa on sellaset ihanat koppivessat jotka on varmaan jotain metri kertaa metri kokosia:D)Niin tai sitten kaikki vaan rynnii sinne vessan peilin eteen. Ei me aina käyä vessassa kusella vaan joskus vaan mennään sinne vessaan vaan joukolla. Joo mä tiedän että siinä ei ole järkeä mutta se vaan menee niin et jos joku menee vessaan niin koko joukko tulee "saattamaan" sut sinne
- 000
se toinen kirjoitti:
sillon jos mä sanon et mennään vessaan niin yleensä ne muut jää kopin ulkopuolelle ja huutelevat sit sieltä jotain(siis kun meijän koulussa on sellaset ihanat koppivessat jotka on varmaan jotain metri kertaa metri kokosia:D)Niin tai sitten kaikki vaan rynnii sinne vessan peilin eteen. Ei me aina käyä vessassa kusella vaan joskus vaan mennään sinne vessaan vaan joukolla. Joo mä tiedän että siinä ei ole järkeä mutta se vaan menee niin et jos joku menee vessaan niin koko joukko tulee "saattamaan" sut sinne
On tuollaki kai jotku kopit. En ole asiaan niin perehtynyt. Harvemmin minusta vessaan mennään muutaku tarpeiden takia. Yleisin määrä mikä tuolla on niin on kaks ihmistä, mutta on siinä kai kaks koppiakin. Mä kyllä ihmettelen, että kuinka te tytöt voitte kusta vaikka on muita läsnä? Kyllä mun mielestä joskus molemmatki on menny, mutta joskus toinen on seissy siinä käytävällä. En vaan tajua mikä idea on seistä siinä.
- *girlieh
000 kirjoitti:
On tuollaki kai jotku kopit. En ole asiaan niin perehtynyt. Harvemmin minusta vessaan mennään muutaku tarpeiden takia. Yleisin määrä mikä tuolla on niin on kaks ihmistä, mutta on siinä kai kaks koppiakin. Mä kyllä ihmettelen, että kuinka te tytöt voitte kusta vaikka on muita läsnä? Kyllä mun mielestä joskus molemmatki on menny, mutta joskus toinen on seissy siinä käytävällä. En vaan tajua mikä idea on seistä siinä.
ehkäpä jotkut ei haluu mennä yksin? siis, ei me nyt niin tyhmii olla et mennää samaa vessaa kaikki! hei haloo!!! :)
jotkut meikkaa kyl siin samas vessassa eikä suinkaa kuse toistensa päälle helvetti xD
järkee jättää se frendi yksin seisoo pihalle ku toinen menee vessaa. sitä paitsi vessassa on lämpimämpää tähän aikaa vuodest et mielummi mä seisosin vessas oottamas ku pihalla... :D
- tyttö-89
... on ainakii koulussa sellanmen iso huone, jossa on sitte erikseen öö... 7 tai 6 koppia, en oo ihan varma. huoneen toiséssa päässä on isot peilit ja lavuaarit. vessassa yleensä meikataan, juoruillaan tms. ennen vessas ei kauaa viihtyny, mut sit ainaski likkojen vessaa koulu hommas sellaset ilmanraikastimet. ja onhan siel hyvä tapaa aikaa talvel, ku ulkon on kova pakkanen. :)
- muija
Me mennää meijä muijaporukan kans kirjottaa vessojen seinille kaikkee!!
- amelié
Joo me myös kavereiden kanssa tehdään tota. Siis aina kysellään "Lähteeks kukaa munkaa vessaa?"
Kun ei kukaan halua mennä yksin. Yleensä aina joku tulee "seuraksi". Vessa sitten käydään kusella (yllätysyllätys). Ja puuteroidaan nenukkaa ja jutellaan kaikenlaista. Ei se muiden läsnäolo kusiessa haittaa, onhan niissä kopperoissa ovet! Ja ihan luonnollistahan se on.
Joku sanoi "sen takia kun siellä on ne sohvatkin" niin mitkä ihmeen sohvat?! :o Ei meillä ainakaan semmosia ole!- *miss*
koska sielä on tylsää yksin..
- kizu
*miss* kirjoitti:
koska sielä on tylsää yksin..
no siis meil semmone käytäntö et mennää porukal vessaan mut vaan yks menee sinne koppii ja sitte huudellaa sinne kopin toiselle puolelle kaikkee ja sitte meikkaillaa ja puhutaa paskaa niinku joku jo sano :D
- neiti
kun ollaan kahestaan vessassa tytön kans, siellä yleensä jutellaan ihmisistä jotka on läsnä kokoajan eikä voi puhua siis hänestä, tai niistä, joista ei voi puhua jonkun toisen kaverin kuulleen.. Luulis sun jo keksineen leffoissaki tuplatreffeillä olemisesta, et miks naiset lähtee niissä usein puuteroimaan nenäänsä yhtäaikaa...
Kyllähän siellä vähän meikataanki, mutta harvemmin.. Tai sitten jos toisella on vaikka menkat ja ei sattunu mukaan vaihtotavaroita, niin pyytää toista vessaan mukaan ja kysyy siellä... Eipä sitä isossa porukassa viitti heittää jollekki: "VIPATKAA JOKU MULLE TAMPOONI KU MUL ON MENKAT!"
Saa miehet omillaki aivoilla ajatella, eikä heti mitään kimppajuttuja tai et mentäs muka tosiaan pissalle... =) - smilegirl
Kyllä mä en ainaskaa oo menny kaverini kans vessaan, enkä mee!! Siis iha lesbojen hommaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574604
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1544218- 673852
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473644Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414