Secondlife

Testatkaapa tätä

Testatkaa peliä (oikeammin virtuaalimaailmaa) nimeltä Secondlife. Se on vähän kuin The Sims, mutta onlinena. Tosiasiassa se on paljon moniulotteisempi kuin The Sims, sillä voit olla siellä mitä vaan - vaikkapa dinosaurus, jos niin haluat.

Peliohjelman lataaminen on ilmaista ja löydät siltä paljon tavaraa, joka on ilmaista. Oikeaa rahaa tarvitset jos haluat ostaa pelirahaa. Mutta se ei ole välttämätöntä!! Pelistä löytyy keinoja joilla pystyt hankkimaan pelirahaa ilman oikean rahan käyttämistä. Itselläni on esimerkiksi säännölliset viikkotulot enkä ole kertaakaan oikeaa rahaa tuohon pistänyt - enkä laita.

Secondlife on virtuaalinen maailma. Se enemmän kuin peli. Voit luoda siellä juttuja, käydä keskusteluja toisten kanssa, tehdä kauppaa, opiskella kieliä tai mitä tahansa, tehdä "töitä", hankkia asunnon, ajaa autoilla, lentokoneella... taistella, pelata roolipelejä (esimerkiksi voit liittyä simiin jossa pelataan vampyyreillä, jos niin haluat).. harrastaa virtuaaliseksiä.. rajana on melkeinpä mielikuvitus, sillä voit itse luoda erilaisia objecteja. Jos haluat vaikkapa kahvinkettimen, niin rakenna se.

Seconlife on täynnä mielenkiintoisia paikkoja. Search -toiminto toimii kuten Google. Kirjoitat sinne vain asian mikä sinua kiinnostaa ja kohta löydät paikkoja joista ko. asia löytyy. Kyseessä on todellakin TOINEN ELÄMÄ. Ehdottomasti kannattaa testata. Itse olen ollut tuolla jo yli vuoden ja muut pelit ovat jääneet, koska Secondlifessä voin tehdä kaikkea mitä haluan. SL:n yliverto muihin peleihin on juuri se, että siellä ei ole jotain tiettyä tehtävää. Voit itse kehittää mitä haluat tehdä siellä. Siellä on mahdollista myös pelata erilaisia roolipelejä. Voit halutessasi mennä vaikka Star Fleet HQ:n ja liittyä laivastoon. Star Trek fanit ympärimaailmaa pyörittää siellä useita Star Trek aiheisia simejä. Vierailu Enterprisellä voi olla kiinnostava. :)

http://www.secondlife.com/

Homma toimii niin, että luot accountin ja valitset avatarille nimen jne. Nimen valinnassa kannattaa olla tarkka sillä sitä ei voi vaihtaa jälkikäteen. Hahmostasi voit tehdä haluamasi näköisen (muokkailla sitä) kun olet ensin mennyt sisälle virtuaalimaailmaan. Hauskoja secondlife-elämyksiä!!!!

3

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös.

      itse olen myös mukana tuolla niinkuin toistatuhatta muutakin suomalaista. näyttää vielä pitkän ajan päästäkin löytyvän uutta oppimista mutta onneksi siellä voi myös opiskellakkin joko rl asioita tai sitten ihan virtuaali tietoutta.

      suosittelen kaikille joilla on tekemisen puute.. tuon jälkeen ei ole :)

      • olla varovainen

        ihminen on ihminen myöskin sl:ssa.

        Avattaria voi olla yhdellä henkilöllä useita ja eri sukupuolta ja yhdeltä koneelta on mahdollista pyörittää secondlifea useammallakin avattarella kun lisää ominaisuuksiin kohteeseen välin ja -multiply.Joten sama henkilö voi olla samaan aikaan sisällä maailmassa kahdella eri hahmolla.

        Itse olen huomannut että siellä on paljon perverssejä..naimisissaolevia...ihmisiä jotka leikkivät toisten tunteilla ja kikkailevat avattarilla ja huijaavat ilman mitään omantunnontuskia ns normaaleja ihmisiä jotka ovat siellä omina itsenään.

        Ns. ihmisuhderoolipelaajia kannattaa varoa..kuten virtuaali aina..sinne mahtuu paljon kaikenlaisia ihmisiä joille netti antaa suuremman mahdollisuuden leikkiä muiden ihmisten kustannuksella.Heikkoluoteisia ja epäkypsiä ihmisiä joilla ei ole stabiliteettia saati sitten muutenkaan kaikki kunnossa on netit pullollaan.Ihmisuhteisiin siellä en suosittelisi koskaan menemään..muuten siellä voi hauskaa pitää.

        Tekniikaltaan sl vaatii näyttökortilta paljon että siitä saisi hyödyn irti se kannattaa olla hyvä.Samoin tarpeeksi tehokas liittymä vaikka minimit ovat olemassa että se pyörii on hyvä olla hieman suurempi tehokkuus.

        Video tutorialeeja kannattaa käyttää hyväkseen samoin search työkalua.

        Kannattaa muistaa etää esim suomalainen yhteisö on perin pieni siellä..ristiin puksuttelu on yleistä... itse pysyn erossa mielelläni suomalaisista sl:ssä.


      • toistatuhatta muutakin suom...

        eiköhän nämä "toistatuhatta muutakin suomalaista" ole 80% niitä muutamaa multinikeillä keikaroivaa kaveria joilla on hauskaa keskenään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe