onkos langaton yhteys jotenkin salaisuus, vai onko tietotekniikka aiheet rajattu täällä tiukasti omille sivuilleen, vai miksi aloitus poistettiin?
Onko langattoman yhteyden mahdollistava laite, se mokkula, vain tietyn firman tuotemerkki, jos on, ent iennyt sitä..sorry, luulin että se on yleisnimi kys. laitteelle.
Jassoo..
32
1179
Vastaukset 32
- Jack D.
vain tainnut kutistua pesussa jollain.
Taitas olla enempi yleisnimi.
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1324158 - namisuku
....Poikakin puhuu siit mokkulasta?...Mikä se ON?
NM:Tyhmä- Jack Daniels
sellanen pieni palikka, jonka tyrkkäät tietokoneesi usb-liitäntään ja pääset nettiin ilman lankoja.
Otat läppärin reppuun sienimetsälle ja voit alkaa keskellä korpea näpyttelemään vaikka tänne. - Pirre*
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mokkula_(modeemi)
En tiedä poistetaanko tämä aloitus nyt tuon linkin takia, mutta katotaan nyt.. - palstojen poistot
Pirre* kirjoitti:
En tiedä poistetaanko tämä aloitus nyt tuon linkin takia, mutta katotaan nyt..eräällä palstalla on esitelty mormonien kalsareita eikä sitä linkkiä kukaan ole poistanut.
Väillä ihmetyttää, ei voi muuta sanoa:( - teiltä ikäihmiset,
Pirre* kirjoitti:
En tiedä poistetaanko tämä aloitus nyt tuon linkin takia, mutta katotaan nyt..mikä tekee teistä katkeria ja vainoharhaisia? Ovatko ehkä lapsuuden ahdistavat kokemukset? Tuntuu vaan pahalta sefujen aiheeton syyttely. On yleistä ikäihmisten palstoilla.
- sanoo_suttura*
teiltä ikäihmiset, kirjoitti:
mikä tekee teistä katkeria ja vainoharhaisia? Ovatko ehkä lapsuuden ahdistavat kokemukset? Tuntuu vaan pahalta sefujen aiheeton syyttely. On yleistä ikäihmisten palstoilla.
tapanani syytellä sheriffiä aiheetta.
Asiallisissa ja peräti vähemmän asiallisissakaan aloituksissa ja kommenteissa ei ole mitään sensuroitavaa.
Tuollainen ylivalta aiheuttaa ärsytystä ja ihmettelyä aikuisissa ihmisissä.
Koska emme hyväksy sitä arkielämässäkään, niin miksi sitten täällä. teiltä ikäihmiset, kirjoitti:
mikä tekee teistä katkeria ja vainoharhaisia? Ovatko ehkä lapsuuden ahdistavat kokemukset? Tuntuu vaan pahalta sefujen aiheeton syyttely. On yleistä ikäihmisten palstoilla.
Emme ole ikäihmisiä, vaan me 50 olemme vielä työikäisiä ja uramme huipulla. Minulla vielä ainakin 15 vuotta aktiivista työikää.
Ikäihmiset ovat 70 vuodesta ylöspäin. Ja mitä vainoharhaisuutta se on jos harmittaa kun tärkeitä viestejä on poistettu. Kaikki tietokonetekniikkaan liittyvä kiinnostaa tässä iässä kovasti ja on hyvin ikävää jos emme voi keskustella siitä.
- sanoo_suttura*
ihmetyttää sheriffin ja ylläpidon arvaamaton aloitusten ja kommenttien poisto.
En pidä ollenkaan tällaisesta mielivaltaisesta sensuroinnista.
Jos aloituksesi on siirretty johonkin toiseen keskusteluun, niin siitä pitää ilmoittaa.viety muitakin, - en ole seurannut tätä palstaa oikein silläsilmällä, - mutta johonkinhan poistojen pitäisi perustua, esim. sääntöjen rikkomiseen.
Aloitukseni poisto lähinnä hämmästytti, ei suututtanut..
- olin vrk poissa,
tosi outoa, kun jatkuvasti poistetaan joko aloituksia tai viestejä, eikä mitään selitystä tule, minkä takia.
- Pirre*
mokkula -nimen käyttöoikeudesta eri operaattoreilla, ehkä joku sidosryhmään kuuluva pyysi poistoa; em mää tiijjä...:/ - luulen vaan.
Pirre kun kerrot tollaisista uutuksista. Voi olla että hankinkin sen tuotteen.
Aika avuton sitä muuten on tän tekniikan kanssa jos ei kerrota tuollaisista asioista järkeen menevällä kielellä. Ei niistä tekniikan sanoista ymmärrä, että mikä se oikein on, joku modeemi yms...- kunnolla
otatko sen vai et.
Eivät tahdo edes tämän isohkon kaupungin keskustassa toimia vaikka pitäisi olla toiminta-alueen keskellä,saati sitten huonommassa paikassa.
Sen toimimiseen vaikuttavat esim. rakennuksen seinärakenteet,ympärillä olevat rakennukset,käyttäjämäärät jne.
En kuuuna päivänä ottaisi moista riesakseni!
Pelkkää haukkumista olen siitä kuullut useammalta tutulta joilla se on eivätkä saa purettua määräaikaisia sopimuksiaan. kunnolla kirjoitti:
otatko sen vai et.
Eivät tahdo edes tämän isohkon kaupungin keskustassa toimia vaikka pitäisi olla toiminta-alueen keskellä,saati sitten huonommassa paikassa.
Sen toimimiseen vaikuttavat esim. rakennuksen seinärakenteet,ympärillä olevat rakennukset,käyttäjämäärät jne.
En kuuuna päivänä ottaisi moista riesakseni!
Pelkkää haukkumista olen siitä kuullut useammalta tutulta joilla se on eivätkä saa purettua määräaikaisia sopimuksiaan.Täytyy sitten odottaa jos niistä tehdään parempia tulevaisuudessa. Kiitti tiedosta.
- Jack Daniels
miljoona kirjoitti:
Täytyy sitten odottaa jos niistä tehdään parempia tulevaisuudessa. Kiitti tiedosta.
sinänsä on ihan toimiva kapistus. Jos sellaista oikeasti tarvitsee, kannattaa pyytää operaattorilta koekäyttöön ja testata miten se toimii juuri siellä missä sitä tulisi käyttämään.
Jack Daniels kirjoitti:
sinänsä on ihan toimiva kapistus. Jos sellaista oikeasti tarvitsee, kannattaa pyytää operaattorilta koekäyttöön ja testata miten se toimii juuri siellä missä sitä tulisi käyttämään.
Minulla on vuokrakone ja vuokraliittymä. Siksi kun en ole varma osaisinko noita virussuojausohjelmia itse. Nyt ne hoidetaan mun puolesta, ei tarvitse kuin päivittää itse ja jos tulee ongelmia saan soittaa sinne firmaan.
Sieltä voisin joskus kysyä, jos alkaa tekeen mieli. Olemme aikapaljon rakennustyömailla saaristossa, ja siellä voisi olla kiva tietsikkakin mukana joskus.- Pirre*
miljoona kirjoitti:
Minulla on vuokrakone ja vuokraliittymä. Siksi kun en ole varma osaisinko noita virussuojausohjelmia itse. Nyt ne hoidetaan mun puolesta, ei tarvitse kuin päivittää itse ja jos tulee ongelmia saan soittaa sinne firmaan.
Sieltä voisin joskus kysyä, jos alkaa tekeen mieli. Olemme aikapaljon rakennustyömailla saaristossa, ja siellä voisi olla kiva tietsikkakin mukana joskus.tuollaiset "mokkula yhteys", ja he ovat olleet siihen melko tyytyväisiä.
Minä tykkäisin siksi siitä langattomasta, kun tämä kissan ryökäle nyhtää nyt noita johtoja irti, - ja niitä on sitten ihan olemalla..oisi kiva päästä tuosta johtorykelmästä muutenkin.
Osku on hyvin työteliäs kissan alku..:) - Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
tuollaiset "mokkula yhteys", ja he ovat olleet siihen melko tyytyväisiä.
Minä tykkäisin siksi siitä langattomasta, kun tämä kissan ryökäle nyhtää nyt noita johtoja irti, - ja niitä on sitten ihan olemalla..oisi kiva päästä tuosta johtorykelmästä muutenkin.
Osku on hyvin työteliäs kissan alku..:)mokkulaa, vaikka mulla on langaton yhteys.
Mun koneessa on johdoton cardbus adapteri. Modeemi ja tukiasema ovat vaatehuoneessa, voin tehdä kolmensadan metrin päässä kotoa hommia ja singnaali on hyvä.
Voin kiinnittää modeemin myös suoraan koneeseen, mutta sitten on lattialla muitakin kuin tietsikan virtajohto.
Suuresta vihasta pölyttyviä johtovyyhtejä kohtaan, hankin tämän systeemin.
Mokkulaan en ole tutustunut, on ihanaa olla joskus poissa tän rakkineen luota. - Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
mokkulaa, vaikka mulla on langaton yhteys.
Mun koneessa on johdoton cardbus adapteri. Modeemi ja tukiasema ovat vaatehuoneessa, voin tehdä kolmensadan metrin päässä kotoa hommia ja singnaali on hyvä.
Voin kiinnittää modeemin myös suoraan koneeseen, mutta sitten on lattialla muitakin kuin tietsikan virtajohto.
Suuresta vihasta pölyttyviä johtovyyhtejä kohtaan, hankin tämän systeemin.
Mokkulaan en ole tutustunut, on ihanaa olla joskus poissa tän rakkineen luota.kuulostipa ammattimaiselta termiltä..:/
Samat tunteet noita johtokasoja kohtaan, ja kun heilautat jotain kohtaa niin koko pakka leviää, ts. kissa irroittelee niitä innotessaan.., muuten hauska tapaus - Oskukissa :)
Ei minullakaan olisi sittenkään kutsumusta, eikä tarvettakaan kuljettaa tätä kapinetta joka paikkaan, - jos on muuta tekemistä tai vieraita niin onnistuupi ilman vaikeutta olla ilman yhteyttä ulukomuallimmaan.
Huomenta vaan, ja hyvää työpäivää Sinullekin, niinkuin kaikille muillekin jotka sattuvat tätä ketjua lukemaan. - Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
kuulostipa ammattimaiselta termiltä..:/
Samat tunteet noita johtokasoja kohtaan, ja kun heilautat jotain kohtaa niin koko pakka leviää, ts. kissa irroittelee niitä innotessaan.., muuten hauska tapaus - Oskukissa :)
Ei minullakaan olisi sittenkään kutsumusta, eikä tarvettakaan kuljettaa tätä kapinetta joka paikkaan, - jos on muuta tekemistä tai vieraita niin onnistuupi ilman vaikeutta olla ilman yhteyttä ulukomuallimmaan.
Huomenta vaan, ja hyvää työpäivää Sinullekin, niinkuin kaikille muillekin jotka sattuvat tätä ketjua lukemaan.ja kiitos "hyvän työpäivän" toivotuksista, päivä oli todella hyvä ja kului nopeasti. Mulle alkoi viikon mittainen pikku lomanen, tässä nyt hion kynsiäni ja mietin mistä alkaisin loman vieton :)
- Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
ja kiitos "hyvän työpäivän" toivotuksista, päivä oli todella hyvä ja kului nopeasti. Mulle alkoi viikon mittainen pikku lomanen, tässä nyt hion kynsiäni ja mietin mistä alkaisin loman vieton :)
kongreettisesti, vai kuvainollisesti niitä kynsiäsi.., siis mitä aiot? :)
P.s. viikon loma on pahin, loma ei oikein kerkiä alkamaankaan, kun se on jo ohi :/ - Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
kongreettisesti, vai kuvainollisesti niitä kynsiäsi.., siis mitä aiot? :)
P.s. viikon loma on pahin, loma ei oikein kerkiä alkamaankaan, kun se on jo ohi :/Olisin voinut silittää pyykkivuoren (yhden ihmisen? :}), tai pakata jo kapsäkin valmiiksi,
mutta eksyin mormoonien sivuille ja yritin käännyttää itseäni ;). Kuitenkin huomenna klo 12.30 mun auto on kasitiellä matkalla lounais-Suomeen. - Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
Olisin voinut silittää pyykkivuoren (yhden ihmisen? :}), tai pakata jo kapsäkin valmiiksi,
mutta eksyin mormoonien sivuille ja yritin käännyttää itseäni ;). Kuitenkin huomenna klo 12.30 mun auto on kasitiellä matkalla lounais-Suomeen.lähdet?
Niin, katselitko sukutietoja mormoonien sukuluetteloista, - ovat muuten listanneet tarkkaan kaikki kuolleet, ulkomaille muuttaneet, jne., eli kattava rekisteri heillä "meistä" näköjään on.. - Anskuliini
Pirre* kirjoitti:
lähdet?
Niin, katselitko sukutietoja mormoonien sukuluetteloista, - ovat muuten listanneet tarkkaan kaikki kuolleet, ulkomaille muuttaneet, jne., eli kattava rekisteri heillä "meistä" näköjään on..veljeskodissa ja minä meen Turkuun hoitamaan pikkuista.
Hoito hoituu vauvasta vaariin ;) - Pirre*
Anskuliini kirjoitti:
veljeskodissa ja minä meen Turkuun hoitamaan pikkuista.
Hoito hoituu vauvasta vaariin ;)no varmaan on mieluinen pesti nyt Sinulla siellä :)
Mukavaa lomaa pikkuisen kanssa, ja muutenkin; ja turvallista matkaa Turkkuseen..:)
P.s. oisihan miun pitänyt ymmärtää matkasi pää, kun sanoit lähteväsi kasitietä..ei se aina raksuta :/, tai enää.., mutta Hyvää yötä nyt.
- RosaLiiin
...että onneksi en tarvitse mokkulaa.
Lähikaupassamme on onlineveikkauspiste. Heidän täytyi parantaa yhteyksiään.
Samassa tänne syrjäkylän syrjäisimpään kolkkaankin saatiin hyvä toimiva yhteys.
Juuri kun lähettelin vastausta, olikin aloituksesi jo lentänyt jonnekin. Tässä uusi yritys...- Pirre*
näihen pysyminen..tai tuulesta..:)
Niin joka paikassa ei kai ole vielä ees langallista laajakaistaa, että eiköhän olla tyytyväisiä sittenkin :)
- henrii
se hakee verkkoa, etsii verkkoa, verkkoa ei löydy.
- Pirre*
no siulla se sytyttääpi, - melekkein savolainen..:)
- henrii
Pirre* kirjoitti:
no siulla se sytyttääpi, - melekkein savolainen..:)
on kuulemma hidas, tai oikein hidas, jos näkyy ollenkaan. Tikku on vähän nopeampi, mutta sekin tahtoo jumittaa. Itsellä ei kyllä ole, mutta olen kuullut semmoista.
- Pirre*
henrii kirjoitti:
on kuulemma hidas, tai oikein hidas, jos näkyy ollenkaan. Tikku on vähän nopeampi, mutta sekin tahtoo jumittaa. Itsellä ei kyllä ole, mutta olen kuullut semmoista.
se "verkko" ei ole vielä tarpeeksi kattava jokapaikkaan...vai mikä se nyt oli, verkkoko - joku umpsko?
Onko tää nyt se samainen verkko, jolla Sonera teki ne kuuluisat umpsit siellä Saksassa? :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479