Eilatiin

jouluksi?

Onko kokemuksia joulusta Eilatissa? Katsoin säätilahistoriaa ja lämpötilat näyttivät melko alhaisilta joulun aikoihin. Tarkeneeko uida? Mites retket Jerusalemiin? Tehdäänköhän niitä jouluna? Olemme aiemmin lomailleet usein Egyptissä, mutta nyt kiinnostaisi tämä Israel vaihtoehtona. Hygieniataso on varmaan parempi, eikä tyrkyttäviä kauppiaita taida juuri olla.

8

1989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulu

Eivät kai juutalaiset noteeraa joulua milläänlailla
      kun eivät tunnusta Jeesusta lainkaan jonka
      synttärit silloin on ;)

Tyrkyttäviä kauppiaita ei ole lainkaan mutta
      paikalliset muuten vähäsen ylimielisen tuntuisia
      ja tylyjä ei-juutalaisia kohtaan.

2000-luvun tilastot sanoo jouluaatosta:
      päivisin MAKSIMI 10-12 astetta ja enimmäkseen alle.
      öisin 2-4 astetta keskimäärin eli siellä on
      silloin hyvin kylmää ja merivesi on vain 5 asteista.
      Eli talvikuteet mukaan ja varmistakaa että
      hotellihuoneessa on lämmitys.

• kristitys

Juutalaiset on Jumalan valittu kansa ja kaikkia
        muita maaillman kansoja moninverroin parempi.
        Kristittyjä suvaitaan vain silloin kuin heistä
        on heille hyötyä.

• tilastosta

lämpötilat katsoit, tai voihan tilasto olla oikea mutta kohde väärä. Aloittajalle, mene ja rekisteröidy www.israel.net, saat kunnon tietoja.

• joulumatkailija
        tilastosta kirjoitti:

lämpötilat katsoit, tai voihan tilasto olla oikea mutta kohde väärä. Aloittajalle, mene ja rekisteröidy www.israel.net, saat kunnon tietoja.

Joo kiitos vinkistä. Kyllä tuo taisi olla provon tyyppinen vastaus tuolta aiemmalta henkilöltä. Punaisen meren veden lämpötila kun ei laske koskaan alle 20 asteen.

• lkoö

mun mielestä paikalliset eivät ole ylimielisiä ei-juutalaisia kohtaan. olen kohdannut aina nimenomaan juutalaisilta ystävällisen vastaanoton niissa kaupungeissa joissa olen liikkunut!

• justiinsa

Eiköhän sieltä se 20 astetta löydy. TelAvivissa sitten voi palella tohon aikaan yöllä, jos ei ole lämmitystä.

• kokemusta on
        justiinsa kirjoitti:

Eiköhän sieltä se 20 astetta löydy. TelAvivissa sitten voi palella tohon aikaan yöllä, jos ei ole lämmitystä.

Olen ollut Joulu-tammikuun vaihteen joskus
        Eilatissa, lämpöä oli 20 asteen verran.
        Olen aina saanut ystävällisen vastaanoton ja
        viihtynyt . Suosittelen.

• lkoö kirjoitti:

mun mielestä paikalliset eivät ole ylimielisiä ei-juutalaisia kohtaan. olen kohdannut aina nimenomaan juutalaisilta ystävällisen vastaanoton niissa kaupungeissa joissa olen liikkunut!

Sama täällä! Tekoystävällisiä eivät tosin ole vaan aitoja ja teeskentelemättömiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2406
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2030
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1956
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      48
      1695
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1418
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1076
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      905
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      893
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      878
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      876
    Aihe