Löysin netistä että saa 1 eurolla domainin ja webhotellin. Hetken kuin googletin niin selvisi että palvelin on jossain ulkomailla. Mutta tein seuraavasti:
Mene www.osoite.com/hs
Tilaa joku domaini (perus domainit 1 euro/vuosi)
Lähetä HETI irtisanomiskirje johon kirjoitat seuraavat tiedot:
- Yhteystietosi
- Sähköpostiosoite
- domainisi
- meininta domain siirrosta
- Allekirjoitus ja nimenselvennys
- Allekirjoituksen päivämäärä
itse laitoin postin kautta kirjeen ja muutaman päivän päästä pääsin siirtämään verkkotunnuksen pois omalle serverille. Kaikki hintaan 1 euro.
@ Nettiniksit 2008
ILMAINEN DOMAIN
Paras niksi!
2
603
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Nyt täytyy kuitenkin muistuttaa, että tilaus jatkuu normaalihintaisena 12 kuukauden jälkeen (yksityishenkilön tilauksessa 95,76 euroa/vuosi).
Monet muut yritykset tarjoava samoja palveluita 1/3 tästä hinnasta, joten vertailuja kannattaa tehdä jo hyvissä ajoin koska irtisanominen tulee tehdä 30 päivää ennen seuraavan sopimuskauden alkua.- Höpö.
..tilata se domain suoraan joker.comista. Ei sekään nyt montaa euroa maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645