Mikä on KKH?
Mikä on KKH?
11
5122
Vastaukset
- olla
kirjoitusvirhe.
- vaan...
Tuo virha taitaa olla sitten yleinen: http://www.google.fi/search?sourceid=navclient&hl=fi&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_fiFI254FI254&q=2h k kkh
Onko parempia arvauksia KKH:sta? - yleinen virhe
vaan... kirjoitti:
Tuo virha taitaa olla sitten yleinen: http://www.google.fi/search?sourceid=navclient&hl=fi&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_fiFI254FI254&q=2h k kkh
Onko parempia arvauksia KKH:sta?eli tarkoittaa khh:tta, tarkistin juuri yhdestä pohjakuvasta asian. Selvä näppivirhe.
- maksetaan liian
yleinen virhe kirjoitti:
eli tarkoittaa khh:tta, tarkistin juuri yhdestä pohjakuvasta asian. Selvä näppivirhe.
vähän siihen nähden mitä heiltä vaaditaan. eihän kukaan voi noin vaikeaa kirjainyhdistelmää kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
maksetaan liian kirjoitti:
vähän siihen nähden mitä heiltä vaaditaan. eihän kukaan voi noin vaikeaa kirjainyhdistelmää kirjoittaa oikein.
Vastatkaa kunnolla vitu apinat
- Rauno Kangas
...viisstelematta veikkaisin, että kyseessä on tosiaan kirjoitusvirhe. KHH on hyvin yleinen lyhenne kodinhoitohuoneelle - KKH:lle taas ei tule näin selvin päin ja vain neljännesvuosisadan kokemuksella mieleen rakentamiseen liittyvää merkitystä.
- se tarkoittaa
keittiö/kylpyhuone. Varsinkin pääkaupunkiseudulla on niin pieniä asuntoja, ettei ole mikään ihme, jos vaikka keittiö ja kylpyhuone on yhdistetty!
- myyjältä
ja kerro heti meillekin.
Se voi olla jotain mielenkiintoista. - Tarjouslaskija
Hydraulisesta kaivukoneesta on kysymys, jos rakentamisen alalla pysytään. Taitaa mennä asunnon harjannostajaisiin vielä jonkin verran aikaa kun on vasta perustusten teko käynnissä.
- veikkaisin
Pakko tarkoittaa kodinhoitohuonetta eli oikea lyhenne: khh.
Välittäjillä tuntuu tulevan virheita nettimainoksiinsa tämän tästä. Omani ainakin unohtaa lisätä ilmoon, mitä haluan, arvioi välimatkat palveluihin ym. omasta päästään jne.
Erittäin välinpitämätöntä touhua tuolla välittäjällä. Takuuvarmasti toimeksiantoa en hänen kanssaan jatka, jos asunto vielä myymättä silloin.... Mutta nythän minä rönsyilin aiheen viereen...: :) - Anonyymi
Veikkaisin tarkoittavan kyttäyskoppia Haminassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279