Tilasin Elisalta uuden Vodafone V 810 liukukansipuhelimen täydellisenä pakettina.
3 päivää meni,että akkua en saanut latautumaan täyteen,uuden akun vaihdatin Elisa Shopissa takuuseen,sama juttu,vaihtoivat toiseen uuteen Vodafone V 810 puhelimeen,siinä on vikoja,vien takuuseen Elisa Shoppiin,Elisa lupasi cvaihtaajopa muuhunkin merkkiin,mutta jo kaksi peräkkäistä uutta VODAFONEA V810.
Viimeissessä viat ovat seuraavia. Näyttö sammuu 15 minuutin kuluttua,enkä saanut käyntiin,näppäimistön valot vain paloivat,akun kun otti välillä irti,niin viranäppäimestä lähti taas käyntiin,mutta sammui itsekseen 15 min kuluttua,virtaa oli akussa täydet pylväät.
En suosittele tätä kytkyä,onneksi Elisan takuu toimii,mutta jo samassa tuotteessa peräkkäin kaksi ns maanantai puhelinta,Kiinassa hyvin tehty,helppo on käyttää ja kahdella kameralla,mp3 soitinta jne....
Onko muilla ollut tämän puhelimen kanssa ongelmia???????????
En suosittele,mutta Elisa on siitä hyvä,että saa vaaihtaa Nokialaiseen,sen teenkin,vaikka niitäkin puhelimia tehdään Kiinassa ja Unkarissa.
pettynyt uuteen puhelimeen
VODAFONE V810 PUHELINKYTKY
5
2646
Vastaukset
- dfgdsfgfsd
täytyy hankkia noin kallis luuri ? kaikis tollasis älypuhelimissa on aina vikaa ku ne on niin hienoi ja ei oo mitään tolkkua panna rahaa tollaseen kapulaan ku halpa luuriki riittää :D et en yhtään ihmettele jos oot pettyny..
- kansar70
itselläni ei kestäny ku 2 päivää, meni takuuseen oli piirilevy sökö. NY jotenkuten toimii, joskus pieniä ongelmia. ja nyt en saa kuvia siirettyä tietokoneelle.itse pettynyt tähän puhelimeen. en suosittele muille.nokian puhelimet parempia.
- suhoi-160
Joo kiitos vastauksestasi,minulla on jo toinen tuo mallinen Vodafone,siinä oli alussa päivitys sekaisin,nyt on taas ok. Jos täällä joku kehaisi Nokian puhelimia,ostin Elsia Sopista uuden Nokia e51,kallis puhelin 150 euroa,siinä jo uutuuttaan virtakytkin temppuili,kävi remontissa,vastaus oli,että näissä kaikissa malleissa on jäykkä virtakytkin,että sellaisia pelejä on myös Nokialaisissa.
suhoi-160 - tyytyväinen käyttäjä
suhoi-160 kirjoitti:
Joo kiitos vastauksestasi,minulla on jo toinen tuo mallinen Vodafone,siinä oli alussa päivitys sekaisin,nyt on taas ok. Jos täällä joku kehaisi Nokian puhelimia,ostin Elsia Sopista uuden Nokia e51,kallis puhelin 150 euroa,siinä jo uutuuttaan virtakytkin temppuili,kävi remontissa,vastaus oli,että näissä kaikissa malleissa on jäykkä virtakytkin,että sellaisia pelejä on myös Nokialaisissa.
suhoi-160muka kallis????
sain sen hintaan 79e(normaali hinta siellä)...suoraan elisa shopitista...ei oo ollu mitään ongelmaa käytön kanssa=)
- arppi
ei ole ollut ongelmia kertaakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843