Pankin takaiset asunnot?

Rosary2

Harvinaisen pimeitä, kalliita ja epäkäytännöllisiä asuntoja. 3500 eurona/neliö ja todella paljon hukkaneliöitä. Yläkerran huoneet aivan liian matalia. Miten siellä voisi asua lyömättä päätään kattoon. Odotan mielenkiinnolla kuka mahtaa näitäkin asuntoja tosissaan ostaa?

10

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laina Peite
      • Peruskorjaaja..

        Mulla on ns. rintamamiestalo 40:luvun 1½ kerroksinen. Piti aikoinaan tehdä huoneet yläkertaan, mutta tyssäsi Henrikssonin vaatimukseen huonekorkeudesta. En tasan tarkkaan muista mutta joku 2.20 oli vaatimus. Miten näitä on voitu rakentaa? Kuvista näkyy selvästi ettei ole riitävää korkeutta. Pystyykö nykyään rahalla ostamaan senttejä?


      • ihmisestä kinni
        Peruskorjaaja.. kirjoitti:

        Mulla on ns. rintamamiestalo 40:luvun 1½ kerroksinen. Piti aikoinaan tehdä huoneet yläkertaan, mutta tyssäsi Henrikssonin vaatimukseen huonekorkeudesta. En tasan tarkkaan muista mutta joku 2.20 oli vaatimus. Miten näitä on voitu rakentaa? Kuvista näkyy selvästi ettei ole riitävää korkeutta. Pystyykö nykyään rahalla ostamaan senttejä?

        eikähän täällä mitän rintama M.taloja ole.


      • lyhytkasvuisille
        ihmisestä kinni kirjoitti:

        eikähän täällä mitän rintama M.taloja ole.

        olisitte laittaneet keittiökalusteetkin lyhytkasvuisen mitoilla. Heissäkin on maksavia asiakkaita. Muuttaisivat ehkä kaukaakin räätälöityyn asuntoon.


      • kääpiön ystävä
        lyhytkasvuisille kirjoitti:

        olisitte laittaneet keittiökalusteetkin lyhytkasvuisen mitoilla. Heissäkin on maksavia asiakkaita. Muuttaisivat ehkä kaukaakin räätälöityyn asuntoon.

        Siitä vois tulla vaikka kääpiö laakso tai jotain.



      • Totuuden nimessä

      • Tehdä saa jos haluaa
        Totuuden nimessä kirjoitti:

        Nämähän menee sitten myyntikieltoon. Huonekorkeus ikkunoitten pintaala.

        Matalia tiloja saa kyllä rakentaa.
        Viralliseen asunnon kokoon lasketaan kuienkin vain riittävän korkeat osat huoneesta.
        En juristi mutta toiminut näin. Sama asia tulee vastaan puolitoistakerroksissa rintamamiestalossa.


    • iskeneensä kultasuoneen...

      Taisi iskeäkin suoraan paskaan!! Ei kukaan osta tuollaisella karmealla keittiöllä ja pimeillä huoneilla varustettuja ylihintaisia asuntoja.. Herätys ja hintojen päivitys nykytasolle.. max 2200 neliöltä

    • rahaa pitää olla :)

      vastikkeet yhteensä ~800€ ja ~400000 lainaa, joten halvalla pääsee kiinni vanhaan hevosten paskaliiteriin.. kuukausilyhennys ~ 3000€... ELÄMÄ ON :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe