Harvinaisen pimeitä, kalliita ja epäkäytännöllisiä asuntoja. 3500 eurona/neliö ja todella paljon hukkaneliöitä. Yläkerran huoneet aivan liian matalia. Miten siellä voisi asua lyömättä päätään kattoon. Odotan mielenkiinnolla kuka mahtaa näitäkin asuntoja tosissaan ostaa?
Pankin takaiset asunnot?
10
1075
Vastaukset
- Laina Peite
En ole paikanpäällä käynyt, mutta pohjapiirustuksia nähnyt. En ostaisi asuntoa missä on huoneita ilman ikkunaa. Ja niissä huoneissa missä on ikkunat, mitä näet?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item_images_dialog.jsp?portal=eo&.pkg=12202038941080&.pkg=12202037450801&.pkg=12202037619050&.pkg=12202037450760&.pkg=12202038941920&item_id=41.1035000- Peruskorjaaja..
Mulla on ns. rintamamiestalo 40:luvun 1½ kerroksinen. Piti aikoinaan tehdä huoneet yläkertaan, mutta tyssäsi Henrikssonin vaatimukseen huonekorkeudesta. En tasan tarkkaan muista mutta joku 2.20 oli vaatimus. Miten näitä on voitu rakentaa? Kuvista näkyy selvästi ettei ole riitävää korkeutta. Pystyykö nykyään rahalla ostamaan senttejä?
- ihmisestä kinni
Peruskorjaaja.. kirjoitti:
Mulla on ns. rintamamiestalo 40:luvun 1½ kerroksinen. Piti aikoinaan tehdä huoneet yläkertaan, mutta tyssäsi Henrikssonin vaatimukseen huonekorkeudesta. En tasan tarkkaan muista mutta joku 2.20 oli vaatimus. Miten näitä on voitu rakentaa? Kuvista näkyy selvästi ettei ole riitävää korkeutta. Pystyykö nykyään rahalla ostamaan senttejä?
eikähän täällä mitän rintama M.taloja ole.
- lyhytkasvuisille
ihmisestä kinni kirjoitti:
eikähän täällä mitän rintama M.taloja ole.
olisitte laittaneet keittiökalusteetkin lyhytkasvuisen mitoilla. Heissäkin on maksavia asiakkaita. Muuttaisivat ehkä kaukaakin räätälöityyn asuntoon.
- kääpiön ystävä
lyhytkasvuisille kirjoitti:
olisitte laittaneet keittiökalusteetkin lyhytkasvuisen mitoilla. Heissäkin on maksavia asiakkaita. Muuttaisivat ehkä kaukaakin räätälöityyn asuntoon.
Siitä vois tulla vaikka kääpiö laakso tai jotain.
kääpiön ystävä kirjoitti:
Siitä vois tulla vaikka kääpiö laakso tai jotain.
huonekorkeus ja vähimmäis neliöt..
http://www.ymparisto.fi/download.asp?contentid=24297&lan=FI- Totuuden nimessä
enoc kirjoitti:
huonekorkeus ja vähimmäis neliöt..
http://www.ymparisto.fi/download.asp?contentid=24297&lan=FINämähän menee sitten myyntikieltoon. Huonekorkeus ikkunoitten pintaala.
- Tehdä saa jos haluaa
Totuuden nimessä kirjoitti:
Nämähän menee sitten myyntikieltoon. Huonekorkeus ikkunoitten pintaala.
Matalia tiloja saa kyllä rakentaa.
Viralliseen asunnon kokoon lasketaan kuienkin vain riittävän korkeat osat huoneesta.
En juristi mutta toiminut näin. Sama asia tulee vastaan puolitoistakerroksissa rintamamiestalossa.
- iskeneensä kultasuoneen...
Taisi iskeäkin suoraan paskaan!! Ei kukaan osta tuollaisella karmealla keittiöllä ja pimeillä huoneilla varustettuja ylihintaisia asuntoja.. Herätys ja hintojen päivitys nykytasolle.. max 2200 neliöltä
- rahaa pitää olla :)
vastikkeet yhteensä ~800€ ja ~400000 lainaa, joten halvalla pääsee kiinni vanhaan hevosten paskaliiteriin.. kuukausilyhennys ~ 3000€... ELÄMÄ ON :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502