ALICANTEN YÖELÄMÄ

sanna vaan

Millainen yö-elämä on alicantessa? Millaiset yökerhot ovat? turvallisia?
Kuinka paljon drinkit maksavat?

7

8543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LML

      Alicantessa on todella vilkas yöelämä. Kaupungin vanhassa kaupunginosassa (El Barrio) La Ramblan vieressä on valtavasti pieniä klubeja & baareja joissa myös paikalliset käyvät. La Rambla kadulla on myös muutamia suosittuja "irkku"baareja (oikeasti perusbaareja tanssilattioineen), jotka sulkevat ovensa n. klo 4. Sen jälkeen iso osa porukasta vaeltaa satamaan, jossa isot yökerhot täyttyvät samoihin aikoihin ja sulkevat ovensa n. klo 7 aamulla.

      Kannattaa käydä mahtavassa Mojito baarissa (Coscorrón) el Barriossa, tunnistat paikan tosi matalasta tyynyillä vuoratusta ovesta.

      Baareissa on turvallista kun käyttäytyy järkevästi. Drinkkiä ei saa jättää yksin/vartioimatta, joku saattaa yrittää laittaa drinkkiisi jotain. Laukustaan kannattaa pitää huolta, varkaita tietenkin liikkuu. Yksin ei kannata naisena kävellä keskustan ulkopuolella yöllä - mutta nämä asiat pätevät kaikkialla. Drinkkien hinnoista en osaa sanoa, sillä asuessani alicantessa monet ystävistäni olivat baareissa töissä, ja sain drinkit ilmaiseksi. Veikkaisin n. 5e/drinkki, olut hanasta halvempaa kuin tuontiolut pulloissa.

      • Angelito

        Yöelämä Alicantessa on tosiaan villiä. Paljon hyviä paikkoja löytyy...Ja suosittelenkin käymään irkkupubeissa ramblalla ja el barriossa lukuisissa pikkukuppiloissa. Neljän aikoihin yöllä ruokapaikan kautta satamaan tanssimaan auringonnousuun saakka. Upea bilekaupunki. Ihan ikävä tulee muistellessa!:D

        Toki kannattaa varovainen olla, niinkuin kaikissa kaupungeissa ympäri maailman.


      • Anonyymi
        Angelito kirjoitti:

        Yöelämä Alicantessa on tosiaan villiä. Paljon hyviä paikkoja löytyy...Ja suosittelenkin käymään irkkupubeissa ramblalla ja el barriossa lukuisissa pikkukuppiloissa. Neljän aikoihin yöllä ruokapaikan kautta satamaan tanssimaan auringonnousuun saakka. Upea bilekaupunki. Ihan ikävä tulee muistellessa!:D

        Toki kannattaa varovainen olla, niinkuin kaikissa kaupungeissa ympäri maailman.

        ...


    • Anonyymi

      Saako sieltä baareista illalla juomaa jos on 17 vai kysyykin he henkareita ja onko portsarit ovilla

    • Anonyymi

      Millaista yöelämä on yleenä helmikuussa
      kun turisti aika ei ole vilkkaimmillaa? Onko keskustan tuntumassa Suomi-baareja? Onko gay-baareja?

      • Anonyymi

        Onneksi ei kumpiakaan.


    • Anonyymi

      ainakin homoja siellä on, siinä missä muuallakin. Ainakin itse jouduin erään homolta tuntuisen pojan (kosketteli) juttusille baarissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe