Kesäillan huumaa rantasaunassa

-nylkynen-

Olemme mökillä viikonlopun vietossa. Riku, Noora, Sanna ja minä. Tällä samalla porukalla olemme kokeneet kaikenlaista yhdessä, niin seksin kuin kaiken muunkin merkeissä. Tämän päivän olemme viettäneet mökkikylässä vierailleessa tivolissa. Pyörimme laitteissa, joissa keski-ikä oli meitä noin kaksikymmentä vuotta nuorempaa, mutta se ei menoamme haitannut lainkaan. Lapsi on terve kun se leikkii. On joku viisas joskus sanonut. Takaisin tänne mökkirantaan päästyämme, Lämmitettiin sauna ja muijat laittoivat ruoan.

Istumme pitkään ruokapöydässä ja nautimme paitsi ruoasta, myös hyvästä seurasta. Puheenaiheet poukkoilevat sienestyksestä fantasioihin ja kesäloman vietosta... fantasioihin. Pöydän ääressä käy siis hyvin selväksi, että miesten yhteinen fantasia on päästä yhdessä saman naisen kanssa rakastelemaan. Noora katseli Sannaa naureskellen, sillä juuri edellisenä iltana he olivat puhuneet aiheesta keskenään. Nooraa ajatus ei juuri kiehtonut, mutta Sannaa sitäkin enemmän. He ovat kyllä Nooran kanssa antaneet kimppakyytiä molemmille miehelle ja harrastaneet myös parinvaihtoa vuosien varrella.

Syömästä päästyämme kävelemme letkassa saunaa kohti elefantti-marssia laulellen. Jo vaateittamme riisuessa katseet viipyilevät toistemme vartaloilla ja sähköä on ilmassa, vaikkei sitä tästä saunasta löydykään. Lauteet eivät ole kovinkaan tilavat neljälle aikuiselle, eikä kosketuksilta hämärässä saunassa oikein voi välttyä. Vaikka sauna onkin pyhä paikka, missä seksiä ei kuulemma saisi ajatella, huomaan sen olevan vakaasti ainakin meidän mielissämme. Aluksi tahattomat kosketukset, muuttuvat hiljalleen tarkoituksellisiksi. Kiihkon väreilyä lisää osaltaan se, ettei voi olla aivan varma kenen käsi koskettaa reittä tai kenen liikkuu hitaasti kylkeä hyväillen. Kihelmöinti kasvaa vatsanpohjassani ja huomaan olevani aivan uudenlaisen kiihkon vallassa... jälleen. Näihin helmiin aikanani tutustuttuani, olen löytänyt itsestäni kauan kateissa olleen seikkailunhaluni ja edellisessä parisuhteessa tukahdutetun uskalluksen toteuttaa itseäni.

Sanna havahtui ajatuksistaan siihen, kun Noora suutelee Häntä ja sanoo sitten lähtevänsä hieman lepäilemään. Noora iskee silmää merkiksi siitä, että tietää mihin tilanne johtaa. Hämärässäkin voin nähdä Sannan ja Nooran silmissä tuikkivan himon ja odotuksen. On kai minun vuoroni tehdä aloite. Annan kuumien huulieni sulautua yhteen Miken kanssa ja Rikun käden ohjaan reidelleni. Kipinät iskevät sisälläni ja näiden kahden saunatontun käsissä tunnen sulavani. Kädet vaeltelevat vartalollani ja Rikun käden etsiytyessä Sannan häpykummulle, Sanna päätti siirtyä alemmalle lauteelle, jolla on leveämpi tasanne.

Riku laskeutuu Sannan jalkoväliin ja hänen kielensä hipaistessa Sannan herkkänä sykkivää nupukkaa, Miken samalla näykkiessä Sannan kaulaa ja rintoja, Sanna luuli hengityksensä pysähtyvän. Riku liu'uttaa kieltään pitkin Sannan kosteaa simpukkaa ja levittää reisiä, näin saaden lisää työskentelytilaa. Jokaisella osaavalla lipaisullaan hän saa Sannan kostumaan yhä lisää. Sanna tahtoo että, Mike asettuu, niin, että saa hänen heränneen aarteensa suuhunsa. Samaan aikaan kun Sanna leikkii Miken kalun päällä, nuolee Riku tulvivaa Sannan syvyyksistä sellaisella innolla, että Sanna pelkää pian jo tulevansa.

Sanna antaa Miken miehuuden liukua sentti sentiltä syvään suuhunsa, Sannan huulien puristuessa tiukasti Kullin varren ympäri. Kädellään Sanna hieroo kiveksiä ja antaa kalun liukua edestakaisin suun lämmössä.
Riku lipoo himosta sykkivänä olevaa Sanna jalkoväliä, kuin kissa kermaa, hengittäen kuumaa ilmaa vasten herkempää ja työntäen välillä sormiaan Sannan sisään.
Sanna Alkaa imeä todella voimakkaasti kullia ja työntää varovasti yhden sormensa vasten Miken peppuaukkoa. Mike tuntuu menevän sekaisin nautinnosta ja aloittaa suun nussimisen sellaisella vauhdilla, että pelkona on satuttaa häntä hampailla. Samanaikaisesti kun Sannan lantio syttyy tuleen ja laukeaa vavahdellen, Rikun suuta vasten, Miken lemmennesteet maistuvat Sannan suussa. Sannan Reidet tärisevät Rikun olkapäillä ja hän tuntee olevani onnensa kukkuloilla.

Pian kuitenkin Sanna saa esimakua siitä, että siltä kukkulalta on mahdollisuus nousta vielä paljon korkeammalle, kun Riku nousee maistattamaan makuja Sannan huulilta ja painuu samalla pitkällä hitaalla työnnöllä, yhä orgasminjäljiltä sykkivään Sannan posliiniin. Sanna Voihkii nautinnosta tuon elimen täyttäessä sentti sentiltä Sannan sisuksiin. Riku antaa sen olla hetken paikallaan, kunnes aloittaa rytmikkäät työnnöt, sisään ja ulos. Sanna Painautuu jokaisella työnnöllä yhä rajummin Rikua vasten ja tuntee kuinka himon aallot lyövät sisällä.

Mike ottaa pääni syliinsä ja syöttää Sannalle sormiaan. Hän Nuolee ja näykkii niitä samalla kun Rikun liikkeet voimistuvat entisestään. Nuo vahvat, hyvää tekevät työnnöt saavat pian Sannan laukeamaan tiukasti supistelevien lemmenlihastensa puristukseen. Mies jalkovälissään Sanna vapisee nautinnosta ja hänen lihaksensa loistavat hikisinä saunan hämärässä. Hetken hengitystä tasattuaan Sanna kysyy saisiko lähteä uimaan. Myönnymme, ja niin me kaikki olemme kohta järvessä.

Iltahämärissä viettivät Noora ja Sanna vielä omat sessionsa makuuhuoneessa, jota muut eivät voineet olla kuulematta. Ja näin päättyi tämä rietastelu.

3

25548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sytytä

      Kirjoittaja aloittaa: "Olemme mökillä viikonlopun vietossa. Riku, Noora, Sanna ja minä."

      Minä-kirjoittaja alkaa touhuta Miken ja Rikun kanssa: "On kai minun vuoroni tehdä aloite. Annan kuumien huulieni sulautua yhteen Miken kanssa ja Rikun käden ohjaan reidelleni."

      Mistä Mike ilmestyi mukaan?

      Mutta Riku siirsikin kätensä kertojan reideltä Sannalle ellei minä ja Sanna ole sama henkilö: "Kädet vaeltelevat vartalollani ja Rikun käden etsiytyessä Sannan häpykummulle, Sanna päätti siirtyä alemmalle lauteelle".

      Eihän tässä enää tiedä kuka on kenenkin kanssa!

      • Ei sytytä

        Tarkoitin kopiolla, yrittikö lähettäjä muokata tarinaa omakseen onnistumatta.


    • Purriärri

      "Kiihkon väreilyä lisää osaltaan se, ettei voi olla aivan varma kenen käsi koskettaa reittä tai kenen liikkuu hitaasti kylkeä hyväillen."

      Mutta sitten kun on molo anuksessa, niin varmasti tietää, että se ei ollut kumpikaan naisista. Kaveri sanoo vain, että oho, se oli vahinko, ja annat sille anteeksi. Oli niin hyvä ilta muuten.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe