Kuinka monta tuntia viikossa on kokopäivätyössä Irlannissa? Kun olisin ehkä lähdössä sinne, ja ois mielenkiintoista tietää... Suomessahan se on 40 tuntia/viikko,mut miten Irlannissa???
Kokopäivätyö irlannissa
7
1424
Vastaukset
- se on..
Ei, Suomessa se on 37.5
tai noh, ehkä olet jollakin oudommalla alalla- hilpi
sillä ei nyt ole oleellista väliä paljnko kokopäivätyössä on viikossa tunteja Suomessa... Nuo Irlannin työtunnit olis tärkeempi tietää
- expatriootti69
hilpi kirjoitti:
sillä ei nyt ole oleellista väliä paljnko kokopäivätyössä on viikossa tunteja Suomessa... Nuo Irlannin työtunnit olis tärkeempi tietää
Itse olen työskennellyt 37,5h/vko insinööritoimistossa täällä Irlannissa viimeiset reilu kahdeksan vuotta. Työt alkaa klo. 9 aamulla ja ruokatunti on 13.00-14.00 ja kotiin päästään kello 17.30.
- irkkis00
expatriootti69 kirjoitti:
Itse olen työskennellyt 37,5h/vko insinööritoimistossa täällä Irlannissa viimeiset reilu kahdeksan vuotta. Työt alkaa klo. 9 aamulla ja ruokatunti on 13.00-14.00 ja kotiin päästään kello 17.30.
noh mielestani irlannissa ja muuallakin euroopassa normaali tyopaiva on aina 8 tuntia palkaton ruokatunti siihen valiin eli 9-18 tai 8-17
- wilmaya
virallinen tyotuntimaara olisi 37.5 tuntia mutta kaytannossa tehdaan 48 tuntia viikossa, jos haluaa tyopaikkansa sailyttaa :)
- wilmaya
ja siis normaali tyopaivan pituus on 12 tuntia johon sisaltyy yksi palkaton ruokatunti.
- finnmccool
Irlannissa on yleensä 30 minuutin palkaton ruokatauko ja kaksi 15 minuutin palkallista breikkiä, ja työnantajasta riippuen, työajat voi olla esim. 07:00 -15:30, 08:00 -16:30 ja ainakin osalla call-center duuneista 06:00-14:30.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä452361Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2552216- 1141592
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461320- 1151257
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271147- 741029
- 661007
- 70970