Sorry

*

en uskonut silmiäni
kuinka toivoinkaan Sinua lähemmäs
ja silti näin Sinun loittonevan

sieluni kirkui lämpöäsi
tunsin tunteen jäätyvän
ilmeen jähmettyvän

jääveistos
sinihehkuinen
taideteos jonka minä
olin luonut teoillani
se tästä tuli
vaikka tahdoinkin muuta

ei kulje rakkaudenposti
en toivo enää
etkä sinäkään

väsyin sanoihin joita ei sanottu

saanhan anteeksi

25

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minänoita

      edessä en voi edes
      vitsimiekkaa heiluttaa,
      niin koskettavan hauras
      tämä on..nyyh!

      • Tuun siun viereen, ollaan molemmat hiljaa...


    • lindalinda1

      raastaa, tämä runo raastaa ihan sieluun asti.
      Kipeän kaunista, sanattomaksi vetää !

      • Ollaan ystävä vaieten, se kyllä käy.


    • runo64-1

      ...on tullut sanojen,tekojen väliin
      vain rakkaus voisi kaiken muuttaa
      ja eikä voi anteeksi pyyntöjä toiselle
      huutaa kun toinen niin kaukana.
      syksyn runo sinultakin
      koskettava sellainen
      mutta tuttua ja taattua mestaria!!!
      hyvä mestari marin!!!

      • On aika irrottaa, mutta ei ilman tuota pyyntöä.


    • laudi**

      Tuli. Se itku...

      :(

      • Laudi, anna sen tulla, niin minäkin olen tehnyt.
        :'/


    • Tärkeätä on myös antaa itselleen
      anteeksi.

      • Sanasi ovat viisaat, aion tehdä niin.


      • marinfrist kirjoitti:

        Sanasi ovat viisaat, aion tehdä niin.

        On vähän omia kokemuksia kuin
        tuntemuksia ja yritän niitä
        toisinaan jaella,jos niistä
        olisi vihjeitä ja apua
        myös muillekin.
        Ei muuten välttämättä ole
        helppoa itselleen
        - Anteeksi antaminen.


      • dolan kirjoitti:

        On vähän omia kokemuksia kuin
        tuntemuksia ja yritän niitä
        toisinaan jaella,jos niistä
        olisi vihjeitä ja apua
        myös muillekin.
        Ei muuten välttämättä ole
        helppoa itselleen
        - Anteeksi antaminen.

        Ihmisellä on olevinaan niin paljon opittavaa,
        ensin opetellaan avut, joilla selvitään muka
        täällä ja ihan viimeksi tärkein, kuinka selviää itsensä kanssa.
        Takaperin puuhunko? Mene ja tiedä.

        Tällaista pohtii

        Marin


      • marinfrist kirjoitti:

        Ihmisellä on olevinaan niin paljon opittavaa,
        ensin opetellaan avut, joilla selvitään muka
        täällä ja ihan viimeksi tärkein, kuinka selviää itsensä kanssa.
        Takaperin puuhunko? Mene ja tiedä.

        Tällaista pohtii

        Marin

        Asiaa Sinulta jota ei käy
        kiistäminen...miten
        selviää itsensä kanssa.

        Meillä olisi paljon
        yhteistä puhuttavaa,
        vaikka mistä...runotkin
        jo sen kertoo:- puolen
        vuoden kokemuksella.


      • dolan kirjoitti:

        Asiaa Sinulta jota ei käy
        kiistäminen...miten
        selviää itsensä kanssa.

        Meillä olisi paljon
        yhteistä puhuttavaa,
        vaikka mistä...runotkin
        jo sen kertoo:- puolen
        vuoden kokemuksella.

        Välillä tuntuu, että olen liian monimutkainen,
        asia jota pitäisi varmaan alkaa säätää.
        Jääköön myöhempään, nyt on pärjättävä näin =)

        Harmaata päivää odotellaan, niskat jumissa.


      • marinfrist kirjoitti:

        Välillä tuntuu, että olen liian monimutkainen,
        asia jota pitäisi varmaan alkaa säätää.
        Jääköön myöhempään, nyt on pärjättävä näin =)

        Harmaata päivää odotellaan, niskat jumissa.

        Kuule et Sinä ole ainakaan minulle
        liian monimutkainen,
        oikeastaan päinvastoin
        koen persoonasi vaikutuksen.

        Tuo on minulle tuttua,nimittäin
        niskojen jumitus...veto ja tuulien
        alttius on kuin noidan-nuolet
        - että tässäkin pikku yhteistä
        meillä...oisko sukuvikaa...


      • dolan kirjoitti:

        Kuule et Sinä ole ainakaan minulle
        liian monimutkainen,
        oikeastaan päinvastoin
        koen persoonasi vaikutuksen.

        Tuo on minulle tuttua,nimittäin
        niskojen jumitus...veto ja tuulien
        alttius on kuin noidan-nuolet
        - että tässäkin pikku yhteistä
        meillä...oisko sukuvikaa...

        Juu.. niskajunttura jatkuu, ei korjaannu...
        Sukuvikaa?? varmaan tuolta apinakaudelta luulen ma,
        epäilen muuta sukulaisuutta:=)

        Sinulle parempaa


      • marinfrist kirjoitti:

        Juu.. niskajunttura jatkuu, ei korjaannu...
        Sukuvikaa?? varmaan tuolta apinakaudelta luulen ma,
        epäilen muuta sukulaisuutta:=)

        Sinulle parempaa

        Meneekö meidän sukupuu niin
        kaukaa,vaikka melkein
        raja naapureita ollaan
        ...annetaan apinoiden
        hyppiä liaaneilla.

        Kiitän paremmuudesta,joka
        lienee oikosulkua
        katsastamassa vesien
        markkinoilla.


      • dolan kirjoitti:

        Meneekö meidän sukupuu niin
        kaukaa,vaikka melkein
        raja naapureita ollaan
        ...annetaan apinoiden
        hyppiä liaaneilla.

        Kiitän paremmuudesta,joka
        lienee oikosulkua
        katsastamassa vesien
        markkinoilla.

        Tämä kuuluisa DNA taitaa alunperin olla
        kaikilla yhteinen, banaanikääpäselläkin??:))

        Ei mitään oikosulkujuttuja, olen ihan jumissa muutenkin, jooko!!!
        Se se myrkyn lykkäis jos menisin vielä oikoseenkin =)


      • marinfrist kirjoitti:

        Tämä kuuluisa DNA taitaa alunperin olla
        kaikilla yhteinen, banaanikääpäselläkin??:))

        Ei mitään oikosulkujuttuja, olen ihan jumissa muutenkin, jooko!!!
        Se se myrkyn lykkäis jos menisin vielä oikoseenkin =)

        ...kuule itseäni minä
        oikoilen suluissani...
        - en sinua tarkoittanut -

        ...pimeää on täällä...


      • dolan kirjoitti:

        ...kuule itseäni minä
        oikoilen suluissani...
        - en sinua tarkoittanut -

        ...pimeää on täällä...

        Syksy pimentää illat aikaisin, etenkin kun on näin harmaata muutenkin.

        Kyllä naisetkin voivat mennä oikosulkuun =)


      • marinfrist kirjoitti:

        Syksy pimentää illat aikaisin, etenkin kun on näin harmaata muutenkin.

        Kyllä naisetkin voivat mennä oikosulkuun =)

        Mutta hienoa toisaalta kun luonto
        Suomessa vaihtelee vuoden aikojen
        mukaan ja turvallinen koko lailla.

        Oikosulkua toivon mukaan
        yössä ei tapahdu
        ainakaan pahempaa.


    • kaaru

      ...annettavaa, taas on
      omaa luokkaansa
      runosi Marin:)))

      olit kun jääpatsas
      kun oven avasit
      mitä tapahtu
      kun emme viikkoon
      nähneet

      en sitä tiedä vieläkään
      et sitä suostunut kertomaan
      halusit palata
      mutta mennyt on mennyttä

      väsyin odottamaan
      sanoja joita ei sanottu

      mutta oli meillä hyvääkin
      ne yöt...huokaa

      • Kaaru.
        Tunnen syvää sielujen sympatiaa kanssasi.
        On hienoa saada jakaa tunteita näin runojen
        muodossa. Saan siitä paljon =)
        Kaunista päivää ystävä.


    • cocoz

      Riipaisevaa on
      tekstisi!
      Rakkaus on myös tätä;
      on aika päästää
      menemään
      jos sanat
      eivät suostu tulemaan...


      Joskus kaduttaa
      toisinaan ei...

      "en toivo enää

      etkä sinäkään"
      -?????

      Hoiputaan välillä
      kunnes elämä
      näyttää
      että se on
      kuitenkin elämisen
      arvoista!

      Kaikkea hyvää
      päivääsi! :)
      Palailen pian!

      • Hoiputaan ja nojataan ,,,
        kompuroidaan ja kontataan,,,
        kaikki järjestyy ajan kanssa, hätäillä ei auta..

        Viileää täällä, toivottavasti lämpimämpää siellä=)
        Toivoo
        Marin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe