Ajon aikana alko palaa yllättäin abs:n ja luistoneston valo ja vähän aikaa palo punainen käsijarrun valo kanssa, missä mahtaa olla vika onko kokemuksia tälläsestä, auto on -99 focus 1.9 bensa farkku.
ABS ja luistonesto valo palaa, mitä tehdä?
3
10652
Vastaukset
- rauhassa...
Jos valo ei näytä sammuvan ennen katsastusta, vie sitten korjaamoon tai mainitse vuosihuollon yhteydessä.
Mulla syttyi moottorin varoitusvalo yksi päivä itsesuoritetun akunvaihdon jälkeen, mutta sammui seuraavana päivänä ja peruin huoltoajan. Fordilta sanottiin, että johtui todennäköisesti siitä, että uusi akku oli melko tyhjä ja se latautui. - Focus2005
Mulla alkoi tänään palamaan abs ja luistonesto kun olin ajanut aamun lumituiskussa noin 30 km tulin liikennevaloihin hiukan ylämäkeä ja pyörät suti jonkun verran siinä syttyivät
meinasin jo mennä korjaamolta utelemaan mikä hitto on kun palaa.
Jarruttelin kotipihalla ehä noin 7-8 kertaa pikku vauhdissa ja silloin se sammui eikä ole syttynyt uudelleen. Kumma juttu mikä focukseen siinä tuli oisi mukava tietää. - 58962
Nouhätä!!! Kovaa ajoa tarttee föörd!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003564
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472559- 972342
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401894Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu221507- 271482
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181404- 221268
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81211Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671165