Hei!
Sain perinnöksi Riihimäen lasi oy:n Nanny Stillin lilan koristepullon, malli 3. Pullo on kuulema arvokas, jossain antiikin myynti-sivulla hinnaksi oli arvioitu 360-420e. Pitääkö paikkansa? Pullo on hyvässä kunnossa ja haluaisin myydä sen koska itsellä ei ole sille käyttöä. Kukahan ostaisi? Olen laittanut mailia eri antiikkiliikkeisiin, vielä ei ole tullut vastauksia(vasta tänään laitoin). Onko kellään tietoa ko. koristepullosta? Haluaisin saada siitä mahdollisimman hyvän hinnan.
Kiitos vastauksista!
Nanny Still Design
2
1061
Vastaukset
- caipi-rosca
Moikka!
http://www.laatutavara.com/
Itse haen usein täältä sivulta tietoja. Voi hyvinkin olla tuo sinun koristepullosi monen sadan arvoinen. - Nimetön
Hei
Olen myynyt antiikkiliikkeisiin designlasia. Liikkeet kuitenkin tarvitsevat voiton ostamalleen tuotteelleen, joten he maksavat noin 50% tuotteen arvosta(oma kokemukseni). Huuto net on sellainen paikka johon voit laittaa tuotteesi myyntiin. Voit laittaa sille aloitushinnan sekä hintavarauksen, jonka alle et myy. Tällöin sinun ei ole pakko tuotetta myydä eniten tarjoavalle, mikäli se ei ylitä määräämääsi hintavarausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204