Hei!
Sain perinnöksi Riihimäen lasi oy:n Nanny Stillin lilan koristepullon, malli 3. Pullo on kuulema arvokas, jossain antiikin myynti-sivulla hinnaksi oli arvioitu 360-420e. Pitääkö paikkansa? Pullo on hyvässä kunnossa ja haluaisin myydä sen koska itsellä ei ole sille käyttöä. Kukahan ostaisi? Olen laittanut mailia eri antiikkiliikkeisiin, vielä ei ole tullut vastauksia(vasta tänään laitoin). Onko kellään tietoa ko. koristepullosta? Haluaisin saada siitä mahdollisimman hyvän hinnan.
Kiitos vastauksista!
Nanny Still Design
2
1223
Vastaukset 2
- caipi-rosca
Moikka!
http://www.laatutavara.com/
Itse haen usein täältä sivulta tietoja. Voi hyvinkin olla tuo sinun koristepullosi monen sadan arvoinen. - Nimetön
Hei
Olen myynyt antiikkiliikkeisiin designlasia. Liikkeet kuitenkin tarvitsevat voiton ostamalleen tuotteelleen, joten he maksavat noin 50% tuotteen arvosta(oma kokemukseni). Huuto net on sellainen paikka johon voit laittaa tuotteesi myyntiin. Voit laittaa sille aloitushinnan sekä hintavarauksen, jonka alle et myy. Tällöin sinun ei ole pakko tuotetta myydä eniten tarjoavalle, mikäli se ei ylitä määräämääsi hintavarausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651790Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541330Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221975- 71887
- 55806
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46745
- 89721
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200667Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”148622