Olen nyt saanut valmiiksi internet- version matkakirjastani Etelämerellä, vaikka parantelen sitä kyllä vielä ja lisään tietoja. Kirja on kotisivuillani, joihin pääsee klikkaamalla profiiliani. Kommentit olisivat kivoja.
Etelämeren matkakirja
3
1601
Vastaukset
Nyt kirjani tekstiosa on valmis, siinä on matkakertomuksen lisäksi tietoja joka saarelta ja kaikenlaisista Etelämeren tapahtumista, Bounty-laivan kapinasta, suomalaisista Etelämerellä jne.
- jotta näkee?
Pitääkö olla jäsen, jotta pääsee näkemään linkin profiilissasi? En itse ole jäsen, enkä mielestäni löytänyt linkkiä matkakertomukseesi. Voisitko laittaa mainostamasi linkin tähän keskusteluun? -kiitos
jotta näkee? kirjoitti:
Pitääkö olla jäsen, jotta pääsee näkemään linkin profiilissasi? En itse ole jäsen, enkä mielestäni löytänyt linkkiä matkakertomukseesi. Voisitko laittaa mainostamasi linkin tähän keskusteluun? -kiitos
Profiilissa on suosikkilinkit ja siinä lukee kotisivuni, sitä sanaa klikkaamalla pääsee kotisivuilleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.871519- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63951
- 42797
- 47772
- 113726