Sivuvaunuista se tulee Päivärinta-Kartiala ,piste johdossa ja yksi viikonloppu ajamatta!!
Maailman Mestaruus Suomeen
9
852
Vastaukset
- Turo--Inkeri
Kallion Mika punnertaa sieltä sen soolopyörienkin mestaruuden. Ei tosin aivan helppoa ole, mutta kukas on väittänytkään että pitäisi olla. Homma riippuu nyt aivan siitä, saadaanko se ´Kevyt Työntää Mettässä´-moottoripyörä vastaavaan iskuun kuin kilpailijoiden pelit. Nyt täytyy vain uskoa että näin tulee olemaan, silloin Mika kyllä pieksee Simoncellin ja Bautistan.
- TMkkmt
Köyhän TM,
- osalta
tarkoittaa Kevyt Työntää Maaliin.
- antakaa mulle tietä
"-moottoripyörä vastaavaan iskuun kuin kilpailijoiden pelit"
Eli jos näin käy niin Kallio tippuu sijoituksissa sinne sijoille 20-25.
Jos olet yhtään seurannut kisoja niin et ole voinut olla huomaamatta, että Kallion KTM kulkee suorilla muilta karkuun niin, että se siitä kotarin suorituskyvystä. Tosin mutkissa se tuntuu liikkuvan tosi hitaasti. - Turo--Inkeri
antakaa mulle tietä kirjoitti:
"-moottoripyörä vastaavaan iskuun kuin kilpailijoiden pelit"
Eli jos näin käy niin Kallio tippuu sijoituksissa sinne sijoille 20-25.
Jos olet yhtään seurannut kisoja niin et ole voinut olla huomaamatta, että Kallion KTM kulkee suorilla muilta karkuun niin, että se siitä kotarin suorituskyvystä. Tosin mutkissa se tuntuu liikkuvan tosi hitaasti.Esim. Simoncelli ajaa tosiasiassa ihan silkalla Aprilian kalustolla, vaikka pyörässä lukee Gilera (samaa konsernia)
Niitä laitteita on myös starttiviivalla niin paljon, että saavat yhdessä kerättyä aika massiivisen määrän dataa, mikä näkyy kehitystyössä. Kyllä KTM on taas altavastaajana tuossa pyörienvälisessä kamppailussa, mutta toivottavasti Mikan ajotaidot lopulta ratkaisee.
- nimetön.:/
YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!YHDYSSANAT!
- jos ruvetaan pilkun-nussijaksi
Nimi väärin kirjoitettu ja pilkku missä sattuu.
- Nimetön
se on eräiden elämä kiinni.
- sidecar
Tulihan se MM kulta Suomeen !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071342- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1101029Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991