Hei!
Opiskelijana kiinnostaa kovasti aikuisviihdelinjalla työskentely (kotona).
Joten laittakaa yhteystietoja tänne päin,niin jos vaikka pääsis hommiin :)
Ja ihmiset jotka ovat tehneet näitä hommia kertokaa kokemuksia.
Aikuisviihde linjalle töihin?
8
6073
Vastaukset
- Opiskelijalle ihan hyvä
Kokemukseni ovat vähän yli 10 vuoden takaa, joten lieenkö ala paljonkin muuttunut?
Yliopisto-opiskelijana tein siis hommia aikuisviihdelinjalle vähän vajaa kaksi vuotta. Tein hommia kotona (se oli minulle ehdoton edellytys firman valinnassa).
Toinen, mikä oli ehdoton edellytys, oli että otin firman jossa asiakkaat tiesivät että olen töissä ja että en suostu tapaamisiin. Nimittäin ensin olin muutaman viikon firmassa, jossa minulle sanottiin että minun pitää teeskennellä että olen vain joku kiimainen nainen ja saattaisin suostua tapaamaankin, jos asiakas tarpeeksi juttelee. Minun moraaliini tuo ei sopinut.
Homma vaatii mielikuvitusta, kykyä vaistota ihmisten mielialoja ja toiveita, sekä kykyä sietää aika paljon. Tosin firman säännöt sanoivat että esim. lapsiseksistä ei saanut puhua, joten ihan kaikkeen ei tarvitse suostua.
Mutta kyllähän niiden soittajien joukossa oli kaikenlaista kulkijaa. Mitä pitempään töitä tein, sitä enemmän homma alkoi rasittaa. Aloin jotenkin katsoa kaikkia tapaamiani miehiä, että mitähän pervoa tuonkin mielessä liikkuu. Homma alkoi vaikuttaa ihmissuhteisiini.
Joten olin iloinen kun sain muita töitä ja voin lopettaa. Ei silti, ei se ihan surkeaa työtä ollut. Kyllä minä sitä paljon mieluummin tein kuin esim. olisin siivonnut. Sai olla kotona omassa sängyssä, kun ei ollut puhelua luin tentteihin, ja joskus jopa tuli tilanne että itsekin nautti oikeasti.
Yhden tuollaisen miehen, jonka kanssa todella nautin oikeasti, kanssa meistä tuli sitten myöhemmin hyvin läheiset ystävät. :-)- Katjuska696
Vastauksestasi :) Vielä jäin kaipaamaan yhteystitoja joista voi kysellä töitä.
Olin todella positiivisesti yllättynyt noin ihanasta vastauksesta mitä sinulta sain. Pelkäsin jo että sieltä saattaa tulla hyvin alaarvoisia vastauksia...Mutta onneks on tollaisia tähtiä olemassa x) - Opiskelijalle ihan hyvä
Katjuska696 kirjoitti:
Vastauksestasi :) Vielä jäin kaipaamaan yhteystitoja joista voi kysellä töitä.
Olin todella positiivisesti yllättynyt noin ihanasta vastauksesta mitä sinulta sain. Pelkäsin jo että sieltä saattaa tulla hyvin alaarvoisia vastauksia...Mutta onneks on tollaisia tähtiä olemassa x)Tästä on tosiaan niin kauan aikaa että en enää muista mille firmoille töitä tein (kokeilin kolmea eri firmaa ennen kuin löysin sen minulle parhaan). Mutta jos ostat vaikka Alibi-lehden, niin siellä on pilvin pimein noita linjailmoituksia, ja jokaisen alareunassa pitäisi olla siitä vastaavan firman nimi. Sitten vaan googlettamaan ja luultavasti löytyy yhteystiedot, ja voi kysyä pääseekö töihin. Toki joskus on lehdessä myös työpaikkailmoituksia; muistaakseni ainakin Hesarin pikkuilmoissa oli.
Kiinnitä tosiaan huomiota firman valintaan. Esim. vastasin yhteen tuollaiseen työpaikkailmoon, ja tuli todella epämiellyttävä kuva koko tyypistä. Oli jotenkin sellainen lipevän ja rasvaisen oloinen mies, ja vaikka asuin Helsingissä, minun olisi pitänyt matkustaa jonnekin hemmetin Kokkolaan tms. että äijä olisi päässyt näkemään minut livenä. Mitä hemmetin väliä sillä on, jos kerran teen työtä puhelimessa? Äijästä sai selkeästi sellaisen kuvan, että ei ollut puhtaat jauhot pussissa. Muista että kuka hyvänsä voi perustaa "firman" ja sitten alkaa "palkata työntekijöitä".
Ne kolme muuta firmaa joille tein työtä eivät missään vaiheessa halunneet tavata, koska se ei ollut tarpeen. Kaikki hoitui kirjeitse (nykyään tietysti sähköpostilla).
Onnea matkaan, voi sitä paljon paskempaakin hommaa joutua tekemään rahojensa eteen!
- Kirjeenkantaja
Voi kuule... MEE OIKEISIIN TÖIHIN; siis TEE jotain palkkas eteen!!! Musta kuullostaa huoramaisilta-hommilta nää puhelin, yms. jutut mistä te jotku ootte jopa ylpeitä.. Heh, ei paljon oo ihmisarvoo!
- Astrid
Ei tullut esille, oletko mies vai nainen, mutta viihdelinjahommassa pätee kysynnän ja tarjonnan laki. Eli, jos ei olisi miehiä jotka soittelee sinne, ei olisi myöskään naisia vastaamassa. Miehet tarvitsevat seksilinjoja siitä yksinkertaisesta syystä että ovat miehiä ja haluavat useinkin ns. vetää käteen. Piste.
- misslover
Olisiko vapaita aikuisviihde chat työtä tällä hetkellä?
- jwzzaaah
onko alalla töitä kuvaajille?
- PSO0102
Moi! Tässä vajaa kaks vuotta jo opiskeluiden ohessa puhelinta tehneenä en voi kyllä kuin suositella. Mulle tää työ on sopinut todella hyvin mutta on sanomatta selvää että kaikille tää ei todellakaan sopis. Työ vaatii hyvää mielikuvitusta, kuuntelutaitoa, nopeaa reagointia sekä näyttelijän taitoja ja tietty hyvin avointa mieltä. Monenlaista tyyppiä tulee vastaan ja jos olet kovin rajoittunut mistä pystyt keskustella tulee työ olemaan vaikeampaa. Tietenkään mistään laittomasta ei keskustella kuten alaikäisiin ja eläimiin sekaantuminen yms. mutta kaikenlaista juttua tuut kuulemaan kyllä ja tää vaatii välillä myös erittäin hyvää itsehillintää että pokka pysyy. :D
Juuri se että työtä voi tehdä kotoa ja puheluita odottaessa tehdä mitä haluaa sekä se että alun jännityksen jälkeen on suurin osa puheluista jo helppoja, on mulle ollut se ratkaiseva tekijä että oon jatkanut tässä. Palkat on aina olleet oikein ja tulleet ajoissa sekä lähin esimieheni on aivan ihana! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391