Lippujen osto julkisiin

L&A

Ollaan siskoni kans menossa Roomaan syyskuussa ja lentomme on Fiumicinossa vasta klo:21.40. Aiomme mennä junalla terminille ja sieltä metrolla eteenpäin. Saahan juna- ja metrolippuja vielä klo:23:n jälkeen?
Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastaajille!:)

13

2458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunut Roomaan

      toimii, kannattaa kuitenkin varata tasarahaa. Itsekkin suunnittelimme että LE:llä mennään terminille mutta kun niitä shuttle taxi firmoja oli tuloaulassa sen verran ja kaikki tyrkytti hintojaan niin mentiin sitten taxilla joka maksoi 55e hotellillle Teatro Eucliden viereen ja lähtöä varten saatiin kortti millä päästiin takaisin kentälle ilmastoidulla mersulla 45e.=P Noh, lomalla kun oltiin niin ei viitsinyt kitvastella.

      • L&A

        Niin, oon itekki ajatellu, jos varais tollasen shuttle taxin. Vois olla helpompi tapa matkalaukkujen yms kanssa..:) Mietin vaan et viekö ne vain lentokentältä rooman keskustaan vai haittaako et meidän yöpaikka on vatikaanista viel n.8 km "poispäin" roomasta?:)


      • ihastunut Roomaan
        L&A kirjoitti:

        Niin, oon itekki ajatellu, jos varais tollasen shuttle taxin. Vois olla helpompi tapa matkalaukkujen yms kanssa..:) Mietin vaan et viekö ne vain lentokentältä rooman keskustaan vai haittaako et meidän yöpaikka on vatikaanista viel n.8 km "poispäin" roomasta?:)

        pääsette taxilla kuin taxilla. Oma hotelli oli 4 km päässä keskustasta ja perille päästiin. Näin jälkiviisaana uskoisin että halvemmallakin olisi päässyt jos olisi kova tinkaaja. Tai sitten etukäteen olisi varannut shuttle taxin joka monella firmalla on 35-45e per suunta. Taxikyyti varsinkin yöaikaan on todella järkevä päätös. Itse olin ainakin väsynyt jo lennosta että olin kiitollinen kun taxilla mentiin suoraan hotellille ja pehkuihin kerämään voimia seuraavalle päivälle. Niin ja piti sanomani että ulko-ovien vieressä FCOlla on myös niitä "kaupungin takseja" Commune di Roma vai miten se nyt oli, hinnasta en tiedä.


    • Tää****

      Meillä on Roomaan lähtö ovella, lauantaina lähdetään !
      Itse ainakin olemme miettineet että kentältä mennään Termiiniin Terravision-bussilla ja siitä jatketaan majoituspaikkaan (vuokrattu asunto) taksilla. Bussi ei kuitenkaan maksa kun 5 tai 7 euroa kentästä riippuen. Suosittelen siis tätä.
      Tutustu sivuun http://www.terravision.eu/

      • L&A

        katsoin nettisivulta et viimeinen bussi lähtisi jo klo 20.30.. Tuo olisi kyllä ollut muuten halpa ja hyvä vaihtoehto, koska se olisi mennyt melko läheltä meidän majoituspaikkaakin..:)
        Taidan sit tilata sen shuttle taxin, 40€.
        Kiitos kaikille tiedoista!!


      • :::::::::::
        L&A kirjoitti:

        katsoin nettisivulta et viimeinen bussi lähtisi jo klo 20.30.. Tuo olisi kyllä ollut muuten halpa ja hyvä vaihtoehto, koska se olisi mennyt melko läheltä meidän majoituspaikkaakin..:)
        Taidan sit tilata sen shuttle taxin, 40€.
        Kiitos kaikille tiedoista!!

        Ilmeisesti olette menossa Ciapinon kentälle.
        En kyllä itse löytänyt sellaista tietoa et viimeinen kyyti olisi tuohon aikaan. Toki jokainen käyttää sitä kulkuneuvoa mitä haluaa, mutta itse käytän mieluummin taksissa säästetyn noin 30 euroa Rooman kauppoihin =))


      • Rooman rouva
        L&A kirjoitti:

        katsoin nettisivulta et viimeinen bussi lähtisi jo klo 20.30.. Tuo olisi kyllä ollut muuten halpa ja hyvä vaihtoehto, koska se olisi mennyt melko läheltä meidän majoituspaikkaakin..:)
        Taidan sit tilata sen shuttle taxin, 40€.
        Kiitos kaikille tiedoista!!

        Aurelion alueella, vatikaanista länteen?

        http://www.dilit.it/img/mappa-roma.gif

        Jo sijiatsee niin silloin voi olla ihan ok ottaa taksi Fiumicinosta hotelliin, sillä Fiumicinohan sijaistee samalla puolella kaupunkia kuin Aurelion asuinalue.


      • L&A
        Rooman rouva kirjoitti:

        Aurelion alueella, vatikaanista länteen?

        http://www.dilit.it/img/mappa-roma.gif

        Jo sijiatsee niin silloin voi olla ihan ok ottaa taksi Fiumicinosta hotelliin, sillä Fiumicinohan sijaistee samalla puolella kaupunkia kuin Aurelion asuinalue.

        sijaitsee. Mietin itsekin et kyllä varmaan onnistuu ja varmistin asina eräältä firmalta, joka vuokraa shuttle-takseja..:)


      • LENTOKENTÄLLE

        laskeuduitte ?
        Finnairilla tuskin menitte !


    • lennolta

      Finnairin lennolta (perillä 22.00)ehtii varmaan hyvin paikallisjunaan (ei express). Vai onko kokemuksia?

    • Rooman rouva

      lähtee arkipäivinä pääteasemaltaan kello 23.30. Perjantaina ja lauantaina viiminen vuoro lähtee kello 1.30 päätepysäkiltään.

    • Varaa etukäteen netistä...t...

      Käytin tätä firmaa heinäkuussa mennen tullen. Palvelu moitteetonta. Kuski odotti nimikyltin kanssa tuloaulassa ja vei hotelliin. Kantoi vielä laukut hotelliin sisään; samoin pois lähtiessä. Hinta oli 40e suunta kahdelta hlöltä laukkuineen. Meidänkin kone oli illalla tosi myöhään Roomassa ja siksi koin taksin parhaaksi vaihtoehdoksi.
      PS. Varokaa niitä taksin tyrkyttäjiä, jotka hyökkäävät heti kauppaamaan. Nämä etukäteen tilatut seisovat hieman sivummalla.

    • jarih

      Olimme vastikään kyseisessä kaupungissa. Löysimme tämän loistavan shuttle-palvelun. Puhuvat hyvin englantia, voit tilata ennakkoon netistä ja hinta on kohtuullinen. Tällä pääset vaivattomasti ovelta ovelle ja hintaero ei ole kovinkaan suuri juna ja bussiyhdistelmään verrattuna.
      http://www.the-voyager.it/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe