Halpa .22 revolveri?

Tadzio de Santis

Hakusessa olisi edullinen .22 revolveri, painpo sanalla edullinen. Pitkäpiippuista holekia kävin jo tuossa vilkaisemassa, mutta sinkkirunko hieman epäilyttää kun ase saisi kummiskin kestää vähintään yhtä kauan kuin omistajansa. Ruger ja s&w laatuvehkeitä mutta hinta ylittää tarkoituksensa.

Mielipiteitä/ehdotusia?

20

4772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markan huoran

      Että sillee.
      Törsää rohkeasti satanen, tai kaks, niin pääset jo
      ruukerin tai smitikan tuotteeseen kii.
      Usko huvikses, sitä tekoa et tule koskaan katumaan.

      • Tadzio de Santis

        Kuten sanottu, edullista etsitään. Luonnollisesti käytetty ase mieluummin. Sijoituksia on nyt hajautettu vähän joka puolelle siihen malliin ettei yhteenkään voi kiinnittää enempää valuuttaa. Reck:in revolveri löytyisi 150 euroon mutta ei oikein ollut mieleeni.


    • Narinaa!

      Vai ei löydy liksaa! Parempi vain kun jätät aseen ostamatta.

      • Tadzio de Santis

        En minä hyödyllistä vastausta täältä odottanutkaan, kunhan lämpimikseni täälläkin saman kysymyksen esitin...


    • 971 Tracker .22 WMR

      Osta Taurus 971 Tracker kaliiperissa .22 WMR.
      Et kadu. On myös edullinen vaikkakaan ei ihan halpis.
      Älä anna valmistusmaan (Brasilia) säikäyttää itseäsi. Uudet Tauruksen Tracker-revolverit ovat oikeasti todella hyvin tehtyjä, laadukkaita ja todella tarkkoja sekä tietty kestäviä Hintakin on siedettävä. Tarkkuus on tosiaan ilmiömäinen näissä.

      Laita googleen hakusanoiksi Taurus 971 Tracker .22 WMR niin saat paljon lisätietoa. Lue vaikkapa testejä. Tämä on testien mukaan tarkkuudeltaan aivan ilmiömäinen.

      Lisäetuna se, että noihin piipussa oleviin reikiin saa kiinni Tauruksen alkuperäisen, edullisen weaver-kiskon, johon saat kiikarit sun muut kiinni. Kisko kiinnittyy todella kätevästi irrottamatta yhtään ainoaa osaa ja yhtään reikää poraamatta. 6 ruuvia kiinni ja se on siinä.

      Ja nämä ovat siis täysin teräksisiä pelejä. Ruostumattomasta teräksestä tehty eikä hintaa ole paljon enempää sinkkivalureukkuihin verrattuna.
      Olet muuten ihan oikeilla jäljillä kun mainitsit niistä sinkkivalupyssyistä: Pysy tosiaankin kaukana niistä sinkkivalureukuista. Niistä et saa kuin paha mielen itsellesi.
      Tauruksen Tracker sensijaan sopii hyvin jopa vakavamielisempään tarkkuusammuntaan. Aseen tarkkuus riittää kyllä.

      Tauruksen revolvereissa on ikuinen takuu.

      Itselläni on Taurus 627 Tracker .357 Magnum ja siinä on sama runko kuin tuossa .22 WMR;ssä, joten se kuvaa rungon kestävyyttä kun se kestää jopa magnumisskin. Plussana vielä se, että jos haluaa jossain vaiheessa siirtyä magnumiin, siirtyminen on helppoa saman rungon takia.

      • Tadzio de Santis

        Pitänee käydä paikallisessa vilkaisemassa ko. asetta. Perjantainta on pekkanen joten ehtii shoppailemaan.

        Kai tuohon passaa myös tavan 22lr?


      • Anonyymi

        Saako taurusta suomesta.en netin kautta löytönyt myyjiä koko aseelle.oisin itsekkin vailla hyvää revolveria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako taurusta suomesta.en netin kautta löytönyt myyjiä koko aseelle.oisin itsekkin vailla hyvää revolveria

        Osta käytetty .22 rullapyssy. Sitä ei ampumalla saa hajalla ja käytettynä löytyy vaikka kuinka paljon.


    • Agentti 008

      Holekkia ja koraa kävin tänään katsomassa, 260e. Kannattaako sitä varten edes hakea aselupaa (sinkkirunko)? Kertakäyttöaseita taitaa olla 3000 kutia ja kaputt. Myyjä lupas 1000 paukun takuun koralle. Ruger single six, rossi ja taurus on seuraavat vaihtoehdot. Smitti on kyllä paras. Ps. ei ole rahasta kiinni.

      • Hervig Herzegovinoo naaratt...

        Pellepössyköette kanssa kumminnii halluu pelleellä. Mokoma kohokuorijaene


      • Tadzio de Santis

        Ei se hinta siitä miksikään muutu vaikka rahaa olisi kuinka paljon hyvänsä. Taitaa mennä ensi kesään revolverin osto, kun kelit alkavat loppua tältä vuodelta. Ei hajuakaan missäpäin on lähin sisärata, lieneekö oulussa. Valintana taitaa olla nyt ruger ja s&w.


      • mies mutkan takkoo
        Tadzio de Santis kirjoitti:

        Ei se hinta siitä miksikään muutu vaikka rahaa olisi kuinka paljon hyvänsä. Taitaa mennä ensi kesään revolverin osto, kun kelit alkavat loppua tältä vuodelta. Ei hajuakaan missäpäin on lähin sisärata, lieneekö oulussa. Valintana taitaa olla nyt ruger ja s&w.

        Unoha se s&w, siinä onnii huono rulla, ei pelloo kunnolla, jiäp hylsyttii nalakkiin. Ei uo rulla ennee terästä.


      • -kassu-
        Tadzio de Santis kirjoitti:

        Ei se hinta siitä miksikään muutu vaikka rahaa olisi kuinka paljon hyvänsä. Taitaa mennä ensi kesään revolverin osto, kun kelit alkavat loppua tältä vuodelta. Ei hajuakaan missäpäin on lähin sisärata, lieneekö oulussa. Valintana taitaa olla nyt ruger ja s&w.

        Hommaa kuule Ruger Single Six, saat magnum rullan vielä mukana ja ase on terästä ja kestää myös isältä pojalle!


      • Tadzio de Santis
        -kassu- kirjoitti:

        Hommaa kuule Ruger Single Six, saat magnum rullan vielä mukana ja ase on terästä ja kestää myös isältä pojalle!

        Tuossa single sixissä kun vaihtorulla on pesitetty magnumille, niin onko itse piippukin optimoitu niille? Käyvätkö tavan lr:t miten mallikkaasti?


      • Agentti 008
        Tadzio de Santis kirjoitti:

        Ei se hinta siitä miksikään muutu vaikka rahaa olisi kuinka paljon hyvänsä. Taitaa mennä ensi kesään revolverin osto, kun kelit alkavat loppua tältä vuodelta. Ei hajuakaan missäpäin on lähin sisärata, lieneekö oulussa. Valintana taitaa olla nyt ruger ja s&w.

        tuli hankittua 4 5/8" piipulla. Hinta 400 ja risat. Ihan asiallinen peli, paino n.850g. 2 rullaa, 22 lr ja 22 win mag (lähtö n. 600m/s win mag). Jos nyt jotain negatiivista sanoo, niin, hiukan hidas ladata (ladataan rullan sivussa olevasta "luukusta") ja hylsyt täytyy painella "tikulla" yksi kerrallaan ulos. Muuten ihan hyvä peli.


      • kun on 2 eri kaliiperia
        Agentti 008 kirjoitti:

        tuli hankittua 4 5/8" piipulla. Hinta 400 ja risat. Ihan asiallinen peli, paino n.850g. 2 rullaa, 22 lr ja 22 win mag (lähtö n. 600m/s win mag). Jos nyt jotain negatiivista sanoo, niin, hiukan hidas ladata (ladataan rullan sivussa olevasta "luukusta") ja hylsyt täytyy painella "tikulla" yksi kerrallaan ulos. Muuten ihan hyvä peli.

        Miten olette lupa-asioissa menetelleet näiden kahden eri kaliiperin reukkujen kanssa? Se toinen rullahan on myös luvanvarainen aseen osa. Hankinnassa ei kai ole mitään ongelmaa kun hankintalupa on kaliiperille .22, mutta oletteko hakeneet toiseen rullaan aseen osan luvan aseen oston jälkeen vaiko jo etukäteen?


      • Agentti 008
        kun on 2 eri kaliiperia kirjoitti:

        Miten olette lupa-asioissa menetelleet näiden kahden eri kaliiperin reukkujen kanssa? Se toinen rullahan on myös luvanvarainen aseen osa. Hankinnassa ei kai ole mitään ongelmaa kun hankintalupa on kaliiperille .22, mutta oletteko hakeneet toiseen rullaan aseen osan luvan aseen oston jälkeen vaiko jo etukäteen?

        Lupaan tulee merkintä cal 22 LR / 22 WMR. Lupaa pitää tietenkin hakea myös 22 lr / 22wmr. Rullalle ei tietenkään tarvitse mitään erillistä lupaa, kun se lukee ampuma-aseluvassa. K.o magnum rulla tulee aseen mukana.


    • -kassu-

      Käynti molemmilla panoksilla on huippuluokkaa omassa, reukku sarjassaan, eli siitä ei ole syytä murehtia. Muihin kysymyksiisi tuossa onkin edellä toinen Rugerin onnellinen omistaja vastaillut aivan totuudenmukaisesti, joten en niitä toistele. Jos Reukun haluat niin ei muuta kun kauppaan, vallesmannin toimiston kautta

      • Tadzio de Santis

        Pitänee joku päivä käydä paikan päällä liikkeessä katsomassa josko niillä olisi rugeria hyllyssä. On täällä toinenkin aseita myyvä kauppa mutta siellä en ihan periaatteen vuoksi tee isompia ostoksia.

        Ei minua vuodenajan vaihtumisessa sää ja lämpötila niinkään huoleta, vaan valoisan ajan lyhentyminen. Työvuorojen vuoksi radalle pääsee lähtemään yleensä vasta neljän aikaan iltapäivällä. Viikonloppuna en käy koska silloin vedän viinaa. Ja radalla saattaa olla muitakin viikonloppuisin, teen suosiolla u-käännöksen jos rata ei ole tyhjä.


      • Tadzio de Santis kirjoitti:

        Pitänee joku päivä käydä paikan päällä liikkeessä katsomassa josko niillä olisi rugeria hyllyssä. On täällä toinenkin aseita myyvä kauppa mutta siellä en ihan periaatteen vuoksi tee isompia ostoksia.

        Ei minua vuodenajan vaihtumisessa sää ja lämpötila niinkään huoleta, vaan valoisan ajan lyhentyminen. Työvuorojen vuoksi radalle pääsee lähtemään yleensä vasta neljän aikaan iltapäivällä. Viikonloppuna en käy koska silloin vedän viinaa. Ja radalla saattaa olla muitakin viikonloppuisin, teen suosiolla u-käännöksen jos rata ei ole tyhjä.

        Rekyylin foorumilla näyttää olevan Smitikka myynnissä:

        http://www.rekyyli.fi/board/viewtopic.php?f=18&t=5467


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe