Futuron
http://www.futuron.org/
Lukekaa sopimusehdot. Mitä mieltä olette?
http://www.futuron.org/toimitusehdot.pdf
Sopimusehto ei ole kuitenkaan näkyvissä nettisivulla!
- Futuron ei varmuuskopioi automaattisesti tiedostoja.
-Yhteys webhotelliin ei ole suojattu (https) vaikka näin yleensä on.
VAROKAA Futuronia!
2
482
Vastaukset
- hyvä hirvitys sentään
Mikä futuronissa oikeasti on vikana ?
Aina valitetaan täysin tyhjästä. Itse Futuronista kokemukseni ovat positiivisia, palvelu toimi kuten sopimuksessa oli määritelty ja ennen kaikkea futuron tarjosi palvelunsa kohtuulliseen hintaan.
Loppujen lopuksi kaikki toimi kuten pitikin. Ja mitä niin tärkeää nyt nettisivuillesi lataat että kaikki katoaa ? Itselläni oli ainakin myös itsellä sivut omalla tietokoneella. Se on eri jos jotain aktiivista foorumia pitää niin sen haluaa siihen automaattisesti. Mutta muistaakseni ainakin siinä futuronissa mikä minulla oli käytössä oli myös varmuuskopio ominaisuuksia. Se että sanotaan että futuron ei automaattisesti varmuuskopioi tiedostoja voi olla ihan siltä pohjalta tehty että jos nyt jonkun isomman virheen vuoksi jotain pääseekin katoamaan niin siitä ei tule turhan suurta vastuuta itse palvelun tarjoajalle. Kyllä nettisivujen pitäjän täytyy itsekkin älytä jotain varmuuskopioita piettää, ei mikään ole ikuista. - jkfajsklj
Sarjassamme näitä.. Omalla kohdallani voin sanoa että futuron toimii täysin! Itsellä on kolme harrastesivustoa futuronilla (yhdessä vaiheessa oli yhteensä viisi) ja hintaan nähden olen erittäin tyytyväinen.. Kaikki toimi niinkuin piti jopa asiakaspalvelu vaikka sitä tuntuu kaikki aina haukkuvan.. Mutta sanoisin että kun on itse asiallinen, niin asiallisesti vastataankin!
Yrityksen sivusto on sitten vastaavasti sigmaticilla kun haluan että se se on varmasti saatavilla aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain38712625Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2695532Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2364073Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2853091Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov202072Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi201900Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks421544En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis211188Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina168978Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273925