Futuron
http://www.futuron.org/
Lukekaa sopimusehdot. Mitä mieltä olette?
http://www.futuron.org/toimitusehdot.pdf
Sopimusehto ei ole kuitenkaan näkyvissä nettisivulla!
- Futuron ei varmuuskopioi automaattisesti tiedostoja.
-Yhteys webhotelliin ei ole suojattu (https) vaikka näin yleensä on.
VAROKAA Futuronia!
2
467
Vastaukset
- hyvä hirvitys sentään
Mikä futuronissa oikeasti on vikana ?
Aina valitetaan täysin tyhjästä. Itse Futuronista kokemukseni ovat positiivisia, palvelu toimi kuten sopimuksessa oli määritelty ja ennen kaikkea futuron tarjosi palvelunsa kohtuulliseen hintaan.
Loppujen lopuksi kaikki toimi kuten pitikin. Ja mitä niin tärkeää nyt nettisivuillesi lataat että kaikki katoaa ? Itselläni oli ainakin myös itsellä sivut omalla tietokoneella. Se on eri jos jotain aktiivista foorumia pitää niin sen haluaa siihen automaattisesti. Mutta muistaakseni ainakin siinä futuronissa mikä minulla oli käytössä oli myös varmuuskopio ominaisuuksia. Se että sanotaan että futuron ei automaattisesti varmuuskopioi tiedostoja voi olla ihan siltä pohjalta tehty että jos nyt jonkun isomman virheen vuoksi jotain pääseekin katoamaan niin siitä ei tule turhan suurta vastuuta itse palvelun tarjoajalle. Kyllä nettisivujen pitäjän täytyy itsekkin älytä jotain varmuuskopioita piettää, ei mikään ole ikuista. - jkfajsklj
Sarjassamme näitä.. Omalla kohdallani voin sanoa että futuron toimii täysin! Itsellä on kolme harrastesivustoa futuronilla (yhdessä vaiheessa oli yhteensä viisi) ja hintaan nähden olen erittäin tyytyväinen.. Kaikki toimi niinkuin piti jopa asiakaspalvelu vaikka sitä tuntuu kaikki aina haukkuvan.. Mutta sanoisin että kun on itse asiallinen, niin asiallisesti vastataankin!
Yrityksen sivusto on sitten vastaavasti sigmaticilla kun haluan että se se on varmasti saatavilla aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609077IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661380Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut61889Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696