50 palstalaiset taitaisivat jäädä häviölle bb-touhuissa.
Vastaukset 7
- mrrrrrrrr
tuollainen täytyy perustella vai meinaatkos että ollaan niin vanhoja? :)
Mitä muuten bb-touhu on, tarkoittaakko bailabailaa? :) - jotain rotia
touhutkoon mitä touhuu mutta tarviiko niistä orgioista iltapäivälehdissäkin jatkuvasti toitottaa.
Meillä se meininki vasta villiä ja vapaata onkin, ei ole estoja enää ensinkään ja matkan varrella on opittu vaikka mitä
- HTZA
enemmän rupsahtanut kun monet ikäisensä.
Ja dementoitunut, puolustaa, tyttö rukka, eläimiäkin.
Ei muista enää että: "Jumala loi naisen". - EVV K
vapaaehtoisesti menisi aikaa tuhlaamaan? Tuskin tämän ikäsiä on sinne pyrkinyt. Vai onko?
- kuvittele, että
meidän ikäinen sinne otettaisiin? :=)
- yks-Ämmä
pärjätä hyvin jos pistettäisiin yksin vaikka siivouskomeroon :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331462- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39625- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554