saahan aikuinenkin joskus

olla leikkimielinen?

Eikös ole rikkautta vakavuuden lisäksi laskea välillä leikkiäkin?
Vihjailevaan tyyliin kerrotut asiat ovat hauskimpia ainakin minulle, ei liian ronskeja!
Leikkimieltä kaivataan ainakin sen perusteella että niihin osallistutaan aika innokkaasti jos osallistutaan joskus vakavampiinkin asioihin ja pohditaan niitä oikein kunnolla.
Ja oikeastaan, keneltä pitäisi lupa kysyä leikinlaskuun tai vakaviin asioihin, sellaisiin jotka ovat pelkkää ilottelua vailla ivanhäivää jotakin kohtaan?

5

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaa

      siis ilottelua hauskuuteen ja vakavuutta asioille

    • kirjoitukset

      vetävät yleensä eniten lukijoita. Esimerkkinä yxitypyn ja HTZA kirjoitukset.

      • HTZA

        uppoa kaaliin?
        Minä olen KOVIS! Teroitan näppäimistönkin heti kun pääsen kotiin..!
        Minä..muka joku lässyttäjä..
        Hmphh..
        Raaka-Rolle minä olen, roisi...


    • Heikunkeikku

      ...olla leikkimielinen.
      Kyllä se elämä olis tylsää, jos täällä hampaat irveessä vaan tallusteltaisiin.

      Mihin se ihmisen leikkimielisyys, huumorintaju, hassuttelu ja muut hupaisat jutut häviäis, jos on syntynyt sen luonteiseksi ihmiseksi.

      Meillä kotona, kun olin lapsi, laskettiin usein leikkiä ja hassuteltiin.

      Omien lasten kanssa samoin. Tuntuisi hassulta, jos sanoisin yhtäkkiä lapsilleni, että "Nyt loppui meikäläisen leikinlaskus, oonhan jo 52v."

      Positiivisella leikinlaskulla, hassuttelulla opetan oppilaitanikin. Menee huomattavasti paremmin se "tylsä" teoriakin pikku päähän, kuin jos selittäisi vakavan asiallisesti.

      Tilannehuumori, sanoilla leikkiminen on mun mielestä sitä parasta viihdykettä.



      Ai niin, HYVÄÄ huomenta sinulle ja kaikille muille. Kohta lähden kaupungille hakemaan sulkapalloja ja klo 12 on pelikenttä varattu :)
      TOSI ihana mennä poukkoilemaan kentälle.
      Pitäisi sitten vielä ehtiä keräämään karviaisia.
      Ja illalla menen katsomaan elokuvateatteriin MYRSKY-elokuvaa.

      Huomenna sitten alkaa työt :)))

    • leikkimieltä unohtaa. Ei missään iässä eikä minkään vuoksi. Kunnon nauru vähintään kerran päivässä, niin pysytään pirteinä. Ja mikäs sen mukavampaa kuin tilannekomiikka. Katso ympärillesi ja näet vaikka mitä hauskaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe