Tiedoksenne:
Rudolf Steinerin vuonna 1919 pitämän Kasvatuksen taiteen- nimellä kulkevan kurssin kolmas osa ilmestynyt viimeinkin suomeksi. Kirja on jatkoa aiemmin suomennetuille Yleinen ihmisoppi ja Opettamisen taito -kirjoille. Maailman ensimmäisen steinerkoulun perustamiseen Stuttgartissa liittynyt kurssi on edelleen steinerpedagogiikan perusta.
Rudolf Steiner:
KESKUSTELUJA KASVATUKSESTA
Seminaarikeskustelut ja opetussuunnitelmaesitelmät
1.PAINOS
Alkuteos: Erziehungskunst. Seminarbesprechungen und Lehrplanvorträge
Suomennos: Kristina Englund
Julkaisija: Steinerpedagogiikan seura ry.
Limasidottu, 185 sivua,
ISBN 978-952-99363-3-5
hinta 25,- postikulut
Tilaukset: kirjatilaus(at)steinerkoulu.fi
Rudolf Steinerin "Keskusteluja Kasvatuksesta" ilmestynyt
www.steinerkoulu.fi
4
630
Vastaukset 4
- Alkemisoitunut
Mitäköhän mahtaa olla limasidonta ;D
- Entinen steinerkoululainen
Steinerfaija kirjoitti:
Limasidonnan avulla voidaan lukijalle välittää myös teoksen henkinen aspekti ;o)
Paljon hullumpiakin asioita olen steinerkoulussa kuullut ;)
Entinen steinerkoululainen kirjoitti:
Paljon hullumpiakin asioita olen steinerkoulussa kuullut ;)
S'oon kuules koko maalimanpiiri täynnään ihmettä ja outoutta. Pysy siinä sitten kärryillä ite kukin. Onneksi lapseni schreiberskoulu johdattaa auvoon ja hyvänhajuisten kainaloiden pariin. Ilman limaisia kirjansidontapervoja, jotka pyrkivät häntä mieron tielle maanittelemaan!
SF
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3522847
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782294- 361842
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2801597- 541129
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273954Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248816- 68757
- 46638
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46581