Joo eli latasin joku aika siiten tuon uuden Beta version skypestä koneelleni, ja samantien alkoivat ongelmat ääniasetuksissa. Eli kyse on siitä , että skype pistää jatkuvasti Mikrofoonin äänenvoimakkuuden aivan täysille. Olen myös ottanut ruksin pois kohdasta, missä sanotaan, että anna skypen säätää ääniasetuksiasi, mutta eipä tunnu auttavan asiaa ollenkaan. Onkos muilla ollut samanlaisia ongelmia tän uuden Beta version kanssa? Laitoin asiasta palautetta myös skypen asiakastukeen, mutta eipä heitä näytä asia kiinnostavan, kun eivät ole millään tavalla vastanneet yhteydenotto pyyntööni. Pitääkö tässä sitte lataa tuo vanha skype takas, kun siinä ei näita ääniongelmia ollut. Pistää meinaan vituttaa, kun ei kehenkään kaveriin voi olla yhteydessä skypellä.
Pistäkääpä kommenttia
Ongelmia skypen ääniasetuksissa
Yks vaan
2
608
Vastaukset
- Vanha Skype
Noin 2v vanha itsellä ja toimii ihan hyvin:))
- On Betat
Mutta onko tosiaan niin suuri vaiva, jos mikki on herkällä?
Yleensä se on liian alhaalla ja täytyy pyytää lisäämään tehoa.
Meikäläisellä on vielä 2-versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398