Linux-guru tuomittiin elinkautiseen

Forever Microsoft

11

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietiskelin heti uutisen nähtyäni että koska alkaa postaaminen tästä asiasta. Arvata saattaa kuinka useasti tätä tullaan käyttämään linuxvastaisissa viesteissä.

      • kuitenkin VAIN ihminen, joka nyt sattui kehittämään Reiser:in...
        Yhtälailla se olis voinut olla Steve Balmer tai Steve Jobs!?!?


    • Tuleva macisti

      Kuten jo palstamme sheriffi sanoi, postaaminen alkaa Windows-leirissä heti, kun jotain ikävää tapahtuu Linux-puolella. No tässä on, kuten djmosse sanoi, kyseessä vain ihminen. Tapauksella ei ole vaikutusta Linuxin voittokulkuun. Ja edelleen, kuten djmosse mainitsi, yhtä hyvin tämä tapaus olisi voinut sattua jollekin Microsoftin henkilölle.
      Ei pitäis olla liian vahingoniloinen.

      • Ubunturules

        "Kuten jo palstamme sheriffi sanoi, postaaminen alkaa Windows-leirissä heti, kun jotain ikävää tapahtuu Linux-puolella"

        se ole sama asia oli käyttis mikä vaan. Tuohon windows sanan tilalle sopii yhtä hyvin linux.


      • Ubunturules kirjoitti:

        "Kuten jo palstamme sheriffi sanoi, postaaminen alkaa Windows-leirissä heti, kun jotain ikävää tapahtuu Linux-puolella"

        se ole sama asia oli käyttis mikä vaan. Tuohon windows sanan tilalle sopii yhtä hyvin linux.

        Olet kyllä oikeassa, eipä annetta tästäkään kaikkea kunniaa Windows-miekkosille ja -naikkosille. Jos Windwosleirissä jysähtää niin onhan täällä linuxistitkin jonossa ilkkumassa, minä itse vieläpä näköjään ihan jonon kärkipäässä nykyään ;D ;D

        Koska käyttöjärjestelmien erot on tahkottu niin lukemattoman loppuun ettei edes meidän Chihuahualle riitä aiheesta kaluttavaa on kehiteltävä jotakin muuta joka edes suurinpiirtein näyttäisi täyttävän "sodat" palstan vaatimukset.

        Jymyuutiset vastapuolien leireissä aiheuttavat aina mielenkiintoista kädenvääntöä jossa ihmisrotu esittää parhaimpia verbaalisia innovaatioitaan, mikäpäs sen parempaa huvittelua. Sitäpaitsi onhan niissä paljon asiaakin mukana, sellaista jota ei ole itse edes osannut ajatella joten samalla oppii uusia juonia ;D


    • Microsoftin puudelit ovat tehneet ReiserFS:stä kuuluisamman tiedostojärjestelmän kuin sen käyttöaste maailmalla edellyttäisi. Itse olen muutaman kiintolevyosion ReiserFS:ksi alustanut, ihan mielenkinnon vuoksi, mutta vähänhän noita maailmalla näkee.

    • Minäkin ihmettelin jo eilen illalla jolloin tämä uutisoitiin että kumma kun ei näy täällä vielä asiasta. Tuumailin että Pentti on varmaan nukahtanut koska yleensä hän käy näihin kiinni kuin rakkikoira. No, nyt rakki on herännyt mutta muistaako kukaan mitä Pentti on sanonut Hans Reiserista? Lukekaapa itse miten armoitettu pipipää Nelonen tekee itsestään todellisen ääliön

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000034931129#22000000034931129

      Aika sairasta tekstiä revitellä toisen ihmisen katastrofilla tuohon tyyliin, alle kaiken arvostelun.

      • Tuleva macisti

        Todella härskiä tekstiä. Muistatkos Exergy sellaisen ikivanhan viidakon sanonnan:

        "Mitä on lusikalla annettu, sitä ei voi kapustalla vaatia." Penan kohdalla tämä pitää 100% paikkansa. Helevetti, että on mies todella vahingoniloinen. No... Windowshan turruttaa käyttäjänsä kaalin. Eikös se näin ole kuomaseni?? ;-)


      • Tuleva macisti kirjoitti:

        Todella härskiä tekstiä. Muistatkos Exergy sellaisen ikivanhan viidakon sanonnan:

        "Mitä on lusikalla annettu, sitä ei voi kapustalla vaatia." Penan kohdalla tämä pitää 100% paikkansa. Helevetti, että on mies todella vahingoniloinen. No... Windowshan turruttaa käyttäjänsä kaalin. Eikös se näin ole kuomaseni?? ;-)

        Taitaa olla ihan kirjaimellisesti juuri noin sillä vuosia kestäneen tutkinnan päätteeksi olen tullut siihen lopputulokseen että Pentillä ei ole päätä ollenkaan vaan pään paikalla kasvaa pelkkä kukkakaali jonka poikkeuksellinen heikkolaatuisuus johtuu kasvualustan korkeasta ureapitoisuudesta ;D


      • täällä on

        mut ei raukka uskalla käyttää ensisijaista nikkiään vaan esiintyy sivupersoonillaan kuten Penas best friend ym. :D

        Mutta kaikkihan me tunnistamme hänetkin Pentiksi.


    • ainakin suuren

      määrän pään sekoamisia ja itsemurhia sekä välillisiä kuolemia mistä ei puhuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe