Hans Reiser, tunnettu Linux-guru, sai pitkän vankilatuomion vaimonsa murhasta perjantaina Oaklandissa, Kaliforniassa.
http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2008/09/01/linux-guru-tuomittiin-elinkautiseen/200822687/66
Linux-guru tuomittiin elinkautiseen
11
764
Vastaukset
Mietiskelin heti uutisen nähtyäni että koska alkaa postaaminen tästä asiasta. Arvata saattaa kuinka useasti tätä tullaan käyttämään linuxvastaisissa viesteissä.
kuitenkin VAIN ihminen, joka nyt sattui kehittämään Reiser:in...
Yhtälailla se olis voinut olla Steve Balmer tai Steve Jobs!?!?
- Tuleva macisti
Kuten jo palstamme sheriffi sanoi, postaaminen alkaa Windows-leirissä heti, kun jotain ikävää tapahtuu Linux-puolella. No tässä on, kuten djmosse sanoi, kyseessä vain ihminen. Tapauksella ei ole vaikutusta Linuxin voittokulkuun. Ja edelleen, kuten djmosse mainitsi, yhtä hyvin tämä tapaus olisi voinut sattua jollekin Microsoftin henkilölle.
Ei pitäis olla liian vahingoniloinen.- Ubunturules
"Kuten jo palstamme sheriffi sanoi, postaaminen alkaa Windows-leirissä heti, kun jotain ikävää tapahtuu Linux-puolella"
se ole sama asia oli käyttis mikä vaan. Tuohon windows sanan tilalle sopii yhtä hyvin linux. Ubunturules kirjoitti:
"Kuten jo palstamme sheriffi sanoi, postaaminen alkaa Windows-leirissä heti, kun jotain ikävää tapahtuu Linux-puolella"
se ole sama asia oli käyttis mikä vaan. Tuohon windows sanan tilalle sopii yhtä hyvin linux.Olet kyllä oikeassa, eipä annetta tästäkään kaikkea kunniaa Windows-miekkosille ja -naikkosille. Jos Windwosleirissä jysähtää niin onhan täällä linuxistitkin jonossa ilkkumassa, minä itse vieläpä näköjään ihan jonon kärkipäässä nykyään ;D ;D
Koska käyttöjärjestelmien erot on tahkottu niin lukemattoman loppuun ettei edes meidän Chihuahualle riitä aiheesta kaluttavaa on kehiteltävä jotakin muuta joka edes suurinpiirtein näyttäisi täyttävän "sodat" palstan vaatimukset.
Jymyuutiset vastapuolien leireissä aiheuttavat aina mielenkiintoista kädenvääntöä jossa ihmisrotu esittää parhaimpia verbaalisia innovaatioitaan, mikäpäs sen parempaa huvittelua. Sitäpaitsi onhan niissä paljon asiaakin mukana, sellaista jota ei ole itse edes osannut ajatella joten samalla oppii uusia juonia ;D
Microsoftin puudelit ovat tehneet ReiserFS:stä kuuluisamman tiedostojärjestelmän kuin sen käyttöaste maailmalla edellyttäisi. Itse olen muutaman kiintolevyosion ReiserFS:ksi alustanut, ihan mielenkinnon vuoksi, mutta vähänhän noita maailmalla näkee.
Minäkin ihmettelin jo eilen illalla jolloin tämä uutisoitiin että kumma kun ei näy täällä vielä asiasta. Tuumailin että Pentti on varmaan nukahtanut koska yleensä hän käy näihin kiinni kuin rakkikoira. No, nyt rakki on herännyt mutta muistaako kukaan mitä Pentti on sanonut Hans Reiserista? Lukekaapa itse miten armoitettu pipipää Nelonen tekee itsestään todellisen ääliön
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000034931129#22000000034931129
Aika sairasta tekstiä revitellä toisen ihmisen katastrofilla tuohon tyyliin, alle kaiken arvostelun.- Tuleva macisti
Todella härskiä tekstiä. Muistatkos Exergy sellaisen ikivanhan viidakon sanonnan:
"Mitä on lusikalla annettu, sitä ei voi kapustalla vaatia." Penan kohdalla tämä pitää 100% paikkansa. Helevetti, että on mies todella vahingoniloinen. No... Windowshan turruttaa käyttäjänsä kaalin. Eikös se näin ole kuomaseni?? ;-) Tuleva macisti kirjoitti:
Todella härskiä tekstiä. Muistatkos Exergy sellaisen ikivanhan viidakon sanonnan:
"Mitä on lusikalla annettu, sitä ei voi kapustalla vaatia." Penan kohdalla tämä pitää 100% paikkansa. Helevetti, että on mies todella vahingoniloinen. No... Windowshan turruttaa käyttäjänsä kaalin. Eikös se näin ole kuomaseni?? ;-)Taitaa olla ihan kirjaimellisesti juuri noin sillä vuosia kestäneen tutkinnan päätteeksi olen tullut siihen lopputulokseen että Pentillä ei ole päätä ollenkaan vaan pään paikalla kasvaa pelkkä kukkakaali jonka poikkeuksellinen heikkolaatuisuus johtuu kasvualustan korkeasta ureapitoisuudesta ;D
- täällä on
mut ei raukka uskalla käyttää ensisijaista nikkiään vaan esiintyy sivupersoonillaan kuten Penas best friend ym. :D
Mutta kaikkihan me tunnistamme hänetkin Pentiksi.
- ainakin suuren
määrän pään sekoamisia ja itsemurhia sekä välillisiä kuolemia mistä ei puhuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763372
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311981Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261318Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu661224Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025