TULEVAT REISSUT 2008-2009

reissulassie

Kun kesäkuussa kävin sisiliassa olin kaksiviikkoa

ja seuraavan kerran lähden taas kerran joulua ja uutta vuotta viettämään perinteiseen tapaan Las Palmasiin sekin on jo sellainen perinen

ja tuleva pääsiäinen on vielä auki ehkä joku suurkaupunki Euroopassa

tulevan kesämatkakohde ilma muuta taas Italiassa mutta missä.

Onko teillä jo tulevia isoja reissuja 2008-2009 tiedossanne ja onko myös ehkä suunnitelmassanne joku reissu tai matka ?

10

2209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks kerrallaan

Panamaan kahdeksi viikoksi joulukuussa. Tänä vuonna matkat aikaisemmin Saksaan ja Espanjaan. Ensi vuosi vielä auki, mutta varmasti johonkin.

• matkatoimisto

on tänä vuonna järjestänyt matkan Saksaan, talvella käyn Kanarialla tai vastaavassa viikon lämmittelemässä, ehkä joku pitkän viikonlopun kaupunkiloma Euroopassa keväällä ja ensi kesänä pari kuukautta reissaan Ameriikan mannerta. Siinä lähitulevaisuuden reissut, katsotaan sitten ensi keväänä minne lähden seuraavilla reissuilla ja koska.

• ainahan se on mielessä :)

Ihanaa, että löytyy samanlaisia matkafiilistelijöitä, kuin minä!!

Sukulaiseni eivät ymmärrä, että kun tulee reissusta, pitää jo alkaa heti suunnitella uutta :) Niin se vaan on!!

Harmi, ettei töistä kehtaa olla enempää vapaalla...

Minä olen tänä vuonna käynyt Kreetalla ja Kroatiassa.

Joulukuussa perinteisesti suunnataan Kanarialle.

Ensi vuonna olisi kiva käydä jossain lyhyellä kaupunkilomalla...Myös Amerikan matereella haluaisin taas käydä...Saa kattoa mihin aika ja rahat riittää!!

• hula hula

San Franciscoon viikoksi ja sieltä sitten viettään pääsiäistä Hawaijille.

• mennään

Viimeksi kävimme Armeniassa..menkää muuten käymään,yllätytte...marraskuussa Kuubaan pariksi viikoksi.

• Traveller-20w

Pöö vaan kaikille jotka lukee tämän...toivottavasti alkaa vituttaa ihan sikana!

Lokakuussa Viroon viikonlopuks ryyb..

Marraskuussa aasiaan...reitti palttirallaa on:
      Helsinki - Bangkok - Koh Samui - Phuket - Koh Mook -Malesia (Kuala Lumpur) - Singapore - Malesia (saarille eg. sibu) - jotenkin takaisin bangkokiin ja lopuks Helsinkiin. Aikaa varattu 7 viikkoa:P:P:P

Helmikuussa:

Helsinki - Malaga - New york - Halifax - New york - Malaga - Helsinki. Reissun pituus 8 viikkoa.

Ennenkin ollu matkalla :D

• yhtään

No ei kyllä yhtään veetuta, suonikohjut eivät tykkää noin pitkistä matkoista ;-))
        Hyvää matkaa !

• Ekspatti

Mitä ihmettä elvistelette typerillä turistimatkoillanne täällä? Tehkää hyvä ympäristöteko ja pysykää kotona.

Muutenkin hymyilyttää pikku suunnitelmanne. Asun työkseni jo monetta vuotta ulkomailla tropiikin paratiisissa eikä täältä ole tarvetta paeta mihinkään. Suomessa on pakko käydä kerran vuodessa.

• itsellesi
        Ekspatti kirjoitti:

Mitä ihmettä elvistelette typerillä turistimatkoillanne täällä? Tehkää hyvä ympäristöteko ja pysykää kotona.

Muutenkin hymyilyttää pikku suunnitelmanne. Asun työkseni jo monetta vuotta ulkomailla tropiikin paratiisissa eikä täältä ole tarvetta paeta mihinkään. Suomessa on pakko käydä kerran vuodessa.

Pysy sinä vain siellä tropiikissa, äläkä tule pilaamaan meidän ilmaamme.

• Hehhee harmittaako
        itsellesi kirjoitti:

Pysy sinä vain siellä tropiikissa, äläkä tule pilaamaan meidän ilmaamme.

Sorry että paljastin jotain mistä et pitänyt, mutta en voi mitään sille että todella pidän asumisesta täällä lämpimässä. Mielelläni pysyn täällä tropiikissa niin pitkään kuin mahdollista.

Mutta muista, että en halua sinua tänne turistinakaan. Turisti on kirosana. Turisti on alin mahdollinen elämänmuoto. Pysykää kotonanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      159
      6279
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      116
      5786
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5337
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3405
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2949
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2661
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2360
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      25
      2290
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      2030
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1901
    Aihe