TULEVAT REISSUT 2008-2009

reissulassie

Kun kesäkuussa kävin sisiliassa olin kaksiviikkoa

ja seuraavan kerran lähden taas kerran joulua ja uutta vuotta viettämään perinteiseen tapaan Las Palmasiin sekin on jo sellainen perinen

ja tuleva pääsiäinen on vielä auki ehkä joku suurkaupunki Euroopassa

tulevan kesämatkakohde ilma muuta taas Italiassa mutta missä.


Onko teillä jo tulevia isoja reissuja 2008-2009 tiedossanne ja onko myös ehkä suunnitelmassanne joku reissu tai matka ?

10

2163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks kerrallaan

      Panamaan kahdeksi viikoksi joulukuussa. Tänä vuonna matkat aikaisemmin Saksaan ja Espanjaan. Ensi vuosi vielä auki, mutta varmasti johonkin.

    • matkatoimisto

      on tänä vuonna järjestänyt matkan Saksaan, talvella käyn Kanarialla tai vastaavassa viikon lämmittelemässä, ehkä joku pitkän viikonlopun kaupunkiloma Euroopassa keväällä ja ensi kesänä pari kuukautta reissaan Ameriikan mannerta. Siinä lähitulevaisuuden reissut, katsotaan sitten ensi keväänä minne lähden seuraavilla reissuilla ja koska.

    • ainahan se on mielessä :)

      Ihanaa, että löytyy samanlaisia matkafiilistelijöitä, kuin minä!!

      Sukulaiseni eivät ymmärrä, että kun tulee reissusta, pitää jo alkaa heti suunnitella uutta :) Niin se vaan on!!

      Harmi, ettei töistä kehtaa olla enempää vapaalla...

      Minä olen tänä vuonna käynyt Kreetalla ja Kroatiassa.

      Joulukuussa perinteisesti suunnataan Kanarialle.

      Ensi vuonna olisi kiva käydä jossain lyhyellä kaupunkilomalla...Myös Amerikan matereella haluaisin taas käydä...Saa kattoa mihin aika ja rahat riittää!!

    • hula hula

      San Franciscoon viikoksi ja sieltä sitten viettään pääsiäistä Hawaijille.

      • mennään

        Viimeksi kävimme Armeniassa..menkää muuten käymään,yllätytte...marraskuussa Kuubaan pariksi viikoksi.


    • Traveller-20w

      Pöö vaan kaikille jotka lukee tämän...toivottavasti alkaa vituttaa ihan sikana!

      Lokakuussa Viroon viikonlopuks ryyb..

      Marraskuussa aasiaan...reitti palttirallaa on:
      Helsinki - Bangkok - Koh Samui - Phuket - Koh Mook -Malesia (Kuala Lumpur) - Singapore - Malesia (saarille eg. sibu) - jotenkin takaisin bangkokiin ja lopuks Helsinkiin. Aikaa varattu 7 viikkoa:P:P:P

      Helmikuussa:

      Helsinki - Malaga - New york - Halifax - New york - Malaga - Helsinki. Reissun pituus 8 viikkoa.

      Ennenkin ollu matkalla :D

      • yhtään

        No ei kyllä yhtään veetuta, suonikohjut eivät tykkää noin pitkistä matkoista ;-))
        Hyvää matkaa !


      • Ekspatti

        Mitä ihmettä elvistelette typerillä turistimatkoillanne täällä? Tehkää hyvä ympäristöteko ja pysykää kotona.

        Muutenkin hymyilyttää pikku suunnitelmanne. Asun työkseni jo monetta vuotta ulkomailla tropiikin paratiisissa eikä täältä ole tarvetta paeta mihinkään. Suomessa on pakko käydä kerran vuodessa.


      • itsellesi
        Ekspatti kirjoitti:

        Mitä ihmettä elvistelette typerillä turistimatkoillanne täällä? Tehkää hyvä ympäristöteko ja pysykää kotona.

        Muutenkin hymyilyttää pikku suunnitelmanne. Asun työkseni jo monetta vuotta ulkomailla tropiikin paratiisissa eikä täältä ole tarvetta paeta mihinkään. Suomessa on pakko käydä kerran vuodessa.

        Pysy sinä vain siellä tropiikissa, äläkä tule pilaamaan meidän ilmaamme.


      • Hehhee harmittaako
        itsellesi kirjoitti:

        Pysy sinä vain siellä tropiikissa, äläkä tule pilaamaan meidän ilmaamme.

        Sorry että paljastin jotain mistä et pitänyt, mutta en voi mitään sille että todella pidän asumisesta täällä lämpimässä. Mielelläni pysyn täällä tropiikissa niin pitkään kuin mahdollista.

        Mutta muista, että en halua sinua tänne turistinakaan. Turisti on kirosana. Turisti on alin mahdollinen elämänmuoto. Pysykää kotonanne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe