Hei kaikki maailmankansalaiset! Olen mahdollisesti aloittamassa työt Sveitsissä - Basel alueena. Työkokemusta löytyy yli 5 vuoden ajalta. Tehtävä on laatu manageerausta yrityksessä joka toimii IT alalla. Koulutuspohja minulla on alempi amk-tutkinto.
Muita etuja ei talo puhelimen lisäksi tarjoa ja mietinkin nyt tässä mahdollista palkkatoivetta. Joten heittäkääpäs nyt hihasta joitan arvioita minkä verran palkka uskaltaisi pyytää?
Kiitokset vastauksista jo näin etukäteen!
Töihin Sveitsiin...Paljonko palkkatoive
3
1494
Vastaukset
- voisin sanoa
että rahat pois. Sveitsi on rikas maa ja firmat siellä tekevät tulosta. Jos menet sinne manageeraamaan jotain IT-hommaa niin lähtöhinta mistä lähdetään pyörii ~7500 egun tuntumassa.
Yleensäkin voit kertoa Suomen palkat n. 2,5 kertaisesti kun puhutaan Saksasta, Sveitsistä tai Itävallasta. - Eläkkeet turvaan
Kannattaa sit hyödyntää ton maan pankkipalveluita.
- ..mutta....
Palkkataso ainakin on tietysti korkeampi, mutten siitä sen enenmpää tiedä.
Baselissa usein käyneenä tykkään kyllä kaupungista ja kokoisekseen se on ihmeen suuri. Sijainnin ansiosta kaikkialle pääsee nopeasti ja jos Sveitsin hinnat hirvittää, pääset muutamassa minuutissa Saksan puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667