Husky/sakemanni

viuhti

Onko kenelläkään muilla tätä yhdistelmää? millainen teillä muilla?

8

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • super suosittu

Kestosuosikki on seropeissa tämä yhdistelmä, veikkaan että on vaativa ja hyvin aktiivinen.

Itse nähnyt vain rumia yksilöitä sellasia sakun värisiä mutta huskyn kroppa. uak!

• Nimetön

varma, että koirasi on viisas ja kaunis. Ei kannata ehkä odottaa sakemannin miellyttämisenhalua, siis tottelevaisuutta jne. Huskyt ovat aika itsenäisiä, mutta ihanan kekseliäitä ja se läheisyydentarvehan niillä on yks juttu. Paras neuvo, mitä keksin on että: lue Erkki "Susi" Pulliaisen kirja Koirien käyttäytyminen ja opettele siitä lukemaan koiran ruumiinkieltä. Mulla on koira, jossa on puolet sakemannia ja se toinen puoli Tervueren/Husky. Ihana, mutta arvaamaton, siis ihan eläin. Siksi neuvoin lukemaan tuon kirjan. Tämä yhdistelmä on mulle ainakin opettanut koirasta eläimenä enemmän, kuin puhdasrotuinen.

• viuhti

Koira on todella kaunis. Ja viisautta on vaikka muille jakaa mutta koira on myös todella itseppäinen eikä ole niinkään miellyttämis haluinen kuten sinäkin sen jo sanoit... Ollaan haettu koira joskus -06 isokyröstä. Koira ei oikein hyväksy kissoja vaan jahtaa niitä kuin päätön kana ja jos sattuu saamaan kiinni niin ottaa kans... mutta toisia koiria rakastaa aivan valtavasti. Koira on ollut huomattavasti terveempi kuin puhdasrotuiset mitä nyt pientä vatsaherkkyyttä.

• Nimetön
        viuhti kirjoitti:

Koira on todella kaunis. Ja viisautta on vaikka muille jakaa mutta koira on myös todella itseppäinen eikä ole niinkään miellyttämis haluinen kuten sinäkin sen jo sanoit... Ollaan haettu koira joskus -06 isokyröstä. Koira ei oikein hyväksy kissoja vaan jahtaa niitä kuin päätön kana ja jos sattuu saamaan kiinni niin ottaa kans... mutta toisia koiria rakastaa aivan valtavasti. Koira on ollut huomattavasti terveempi kuin puhdasrotuiset mitä nyt pientä vatsaherkkyyttä.

Sinulle pitkää elämää ja yhdessäoloa ihanan koirasi kanssa!

• yksi moinen

Meillä on 3/4 husky, 1/4v sakemanni narttu, kohta 5kk. Sievä, punavaalea kaunotar, sudeksi monesti kutsuttu :) Fiksu (välillä pelottavankin fiksu), yllättävän palvelualtis, oppii herkästi, ja se mistä yllätyin (varmasti yleinen harhaluulo) että koira on todella läheisyydenkaipuinen hetkittäin. Kuvitelmissa oli että huskyt ovat ihmisistä piittaamattomia oman tiensä kulkijoita, mutta väärässä olin. Osaa toki vetäytyä omiin oloihinsakin. Ja todella rohkea.

• Taina

Onko koirasi syntymäaika 4.10.06? Mulla kans sakemanni/husky uros jonka hain isokyröstä.. ettei ois sama paikka:)

• rekkupooika

Täältä löytyy 13vk Rekku :) tarvitsee paljon aktiviteettejä ja huomiota mutta oppii todella nopeasti :) hihnassa kulku vaatii opettelua. Syö mitä vain :D Huskyillä on monesti vilja allergia mutta ei meijjän poitsulla onneks.:)

• luomuhurtta

lisään tuohon hysku/ sakemanniin vielä labbiksen, niin saan oman sekoitukseni. Olisi kiva jos koiruuteni sisaruksista kuulisi jotain. Niitä oli 9, Lohjalla isossa punaisessa talossa, osa mustia ruskein merkein osa kellanruskeita ja syntyneet 02

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe