Onko kenelläkään muilla tätä yhdistelmää? millainen teillä muilla?
Husky/sakemanni
8
653
Vastaukset
- super suosittu
Kestosuosikki on seropeissa tämä yhdistelmä, veikkaan että on vaativa ja hyvin aktiivinen.
Itse nähnyt vain rumia yksilöitä sellasia sakun värisiä mutta huskyn kroppa. uak! - Nimetön
varma, että koirasi on viisas ja kaunis. Ei kannata ehkä odottaa sakemannin miellyttämisenhalua, siis tottelevaisuutta jne. Huskyt ovat aika itsenäisiä, mutta ihanan kekseliäitä ja se läheisyydentarvehan niillä on yks juttu. Paras neuvo, mitä keksin on että: lue Erkki "Susi" Pulliaisen kirja Koirien käyttäytyminen ja opettele siitä lukemaan koiran ruumiinkieltä. Mulla on koira, jossa on puolet sakemannia ja se toinen puoli Tervueren/Husky. Ihana, mutta arvaamaton, siis ihan eläin. Siksi neuvoin lukemaan tuon kirjan. Tämä yhdistelmä on mulle ainakin opettanut koirasta eläimenä enemmän, kuin puhdasrotuinen.
- viuhti
Koira on todella kaunis. Ja viisautta on vaikka muille jakaa mutta koira on myös todella itseppäinen eikä ole niinkään miellyttämis haluinen kuten sinäkin sen jo sanoit... Ollaan haettu koira joskus -06 isokyröstä. Koira ei oikein hyväksy kissoja vaan jahtaa niitä kuin päätön kana ja jos sattuu saamaan kiinni niin ottaa kans... mutta toisia koiria rakastaa aivan valtavasti. Koira on ollut huomattavasti terveempi kuin puhdasrotuiset mitä nyt pientä vatsaherkkyyttä.
- Nimetön
viuhti kirjoitti:
Koira on todella kaunis. Ja viisautta on vaikka muille jakaa mutta koira on myös todella itseppäinen eikä ole niinkään miellyttämis haluinen kuten sinäkin sen jo sanoit... Ollaan haettu koira joskus -06 isokyröstä. Koira ei oikein hyväksy kissoja vaan jahtaa niitä kuin päätön kana ja jos sattuu saamaan kiinni niin ottaa kans... mutta toisia koiria rakastaa aivan valtavasti. Koira on ollut huomattavasti terveempi kuin puhdasrotuiset mitä nyt pientä vatsaherkkyyttä.
Sinulle pitkää elämää ja yhdessäoloa ihanan koirasi kanssa!
- yksi moinen
Meillä on 3/4 husky, 1/4v sakemanni narttu, kohta 5kk. Sievä, punavaalea kaunotar, sudeksi monesti kutsuttu :) Fiksu (välillä pelottavankin fiksu), yllättävän palvelualtis, oppii herkästi, ja se mistä yllätyin (varmasti yleinen harhaluulo) että koira on todella läheisyydenkaipuinen hetkittäin. Kuvitelmissa oli että huskyt ovat ihmisistä piittaamattomia oman tiensä kulkijoita, mutta väärässä olin. Osaa toki vetäytyä omiin oloihinsakin. Ja todella rohkea.
- Taina
Onko koirasi syntymäaika 4.10.06? Mulla kans sakemanni/husky uros jonka hain isokyröstä.. ettei ois sama paikka:)
- rekkupooika
Täältä löytyy 13vk Rekku :) tarvitsee paljon aktiviteettejä ja huomiota mutta oppii todella nopeasti :) hihnassa kulku vaatii opettelua. Syö mitä vain :D Huskyillä on monesti vilja allergia mutta ei meijjän poitsulla onneks.:)
- luomuhurtta
lisään tuohon hysku/ sakemanniin vielä labbiksen, niin saan oman sekoitukseni. Olisi kiva jos koiruuteni sisaruksista kuulisi jotain. Niitä oli 9, Lohjalla isossa punaisessa talossa, osa mustia ruskein merkein osa kellanruskeita ja syntyneet 02
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798