Kotibileissä

Jees

Olin matkalla kotiin koulusta, vanhalla hikisellä bussilla tietä, joka kiemurteli metsäisten maisemien halki. Kuski taas vaihteesksi ajoi kuin hullu, koska TV:stä tulisi joku Formula kisa. Luokkakaverini Meri istui vieressäni ja juttelimme niitä-näitä, mutta ajatuksemme olivat jo illassa, koska vuoden meitä vanhempi Emmi oli järjestämässä kotibileitä, joihin oli kuulemma tulossa paljon porukkaa. Bussi pysähtyi pysäkille ja astuin ulos.

Bussipysäkiltä kotiin oli vain puolenkilometrin matka, joka oli suurimmaksi osaksi alamäkeä. Ja matka taittuikin pyörällä nopeasti. Kun taloni alkoi näkyä pellon takaa iski mieleeni pelottava ajatus, että isäni olisi löytänyt viinakätköni. En osannut edes kuvittella mitä hän tekisi, jos tajuisi että en todellakaan ollut enään hänen pieni ja viaton tyttönsä.

Laiton päälleni uuden punaisen toppini ja valkoiset farkut. Kännykkä soi, ja se olikin jo Emmi, joka oli tulossa hakemaan veljensä kyydissä. Heitin taki päälleni, nakkasin repun selkään ja kiirehdin autolle.

Päästyämme paikalle oli bileen juuri alkamassa ja porukka valui paikalle. Kaikki tutut naamat koulusta oli paikalla. Meri hihkaisi ikkunasta minua sisälle, ja avasimme ensimmäiset juomat. Minä join siideria ja Meri olutta, vaikka en ymmärtänyt miten hän pystyi. Sehän maistui ihan kuselta. Meni muutama tunti ja tyhjeni muutama pullo, kun eräs poika, joka oli varmaa jotain 18v pyysi minua tanssimaan. Hän varmaan luuli minua vanhemmaksi kuin oikeasti olin 15, koska todellakin näytin vanhemmalta, mutta se ei minua haitannut, vaan lähdimme tanssimaan. Stereoissa soi joku hyvä biisi ja porukkaa tanssi aika paljon, joten siirryimme hieman syrjempään juttelemaan. Poika sanoi "Sua mä en tunnekkaa, mikä sun nimi on?" Vastasin: "Mä oon Satu. Oon ton Emmin kavereita" Hän nyökkäsi ja sanoi: "Mä tulin yhen Emmin broidin kaverin kanssa, enkä tunne täältä oikeestaan ketään" Hetken vaikea hiljaisuus ja poika sanoi: "Niin joo ja mä oon siis Pera" En voinut itselleni mitään: humala, nimi ja tapa millä hän sen sanoi oli siinämäärin hullunkurinen, että heitin pääni taakse ja nauroin kunnolla. Hän yhtyi hieman nauruun vaikkei kai ihan nähnytkään samaa komiikkaa kuin minä, mutta tilanne rentoutui heti ja jatkoimme jutustelua. Pera asui viereisessä kunnassa ja hänellä oli koira nimeltä Vahti. Joimme kummatkin aika rankasti, ja otin jopa muutaman paukun Peran pullosta, joka oli jotain vodkaa. Päässäni rupesi pyörimään...

Viileä ilmavirta pyyhki ylitseni ja pääni rupesi hieman selkiämään. Kauanko olin ollut olkona? Avasin silmäni, ja huomasin että en ollutkaan ulkona, vaan yläkerrassa ja ikkuna oli auki. Viileää syysilmaa puski avoimesta ikkunasta sisälle ja tunsin vilunväreiden kulkevan vartaloni ylitse. Nostin himan päätäni ja näin Peran joka oli vieressäni. Hänkin oli ilmeisesti sammunut ja meidät oli kannettu yläkertaan. Nousin varovasti istumaan, ja huomasin olevani vielä tuhdissa humalassa, mutta olo oli yllättävän hyvä. Oli kaudea jano, ja nousin ylös. Muutama varovainen horjuva askel ja lattia alkoi kantamaan. Suljin ikkunun ja kävelin rappuset alas. Ihmettelin miksi valot oli pois? Nyt vasta tajusin kuinka hiljaista oli. Olin ilmeisesti nukkunu aika pitkään, mutta koska sammuin jo alkuillasta olin herännyt keskellä yötä! Menin jääkaapille ja otin appelsiinimehupurkin ja join suoraan purkista useita ahnaita siemauksia ja lähdin kävelemään takaisin yläkertaan purkki kädessäni. Rappusia kiivetessäni kuulin yläkerrasta epämääräisen tymäyksen, ja oven avatessani kuulin Peran kiroavan jotain lattialta. Hän oli tippunut sängystä. Kysyin "hei ooksä okei?" Peran katsahti ylös ja sano "joo, mitä nyt vähän polven kolautin." Menin hänen luokseen ja istuimme sängylle. Pera katsoi minuun oudon totisesti. Koko illan hänellä oli ollut miltei kokoajan pieni virne silmäkulmassa, mutta nyt hän katsoi minuun totisesti. Hän siirsi mehupurkin lattialle sängyn viereen ja otti kedestäni kiinni. Rauhallisesti hän siirtyi hieman lähemmäs ja suuteli minua suulle. Tunsin veren kuohahtavan päähäni ja henkenitykseni kiihtyvän. Hän katsoi minua suoraan silmiin, kuin kysyen ja suuteli minua uudestaan, mutta nyt pidempään ja kiihkeämmin. Hän siirsi vapaan kätensä selkäni taakse ja veti minua hieman itseään lähemmäs. Hän siirtyi suutelemaan ensin korvaani ja sitten kaulaani, ja ajattelin, että nyt se tapahtuu! Hän jatkoi suutelua ja siirsi kätensä pakaralleni ja minun vasemman käden jota hän yhä piteli, hän siirsi olkapäällensä ja aloin hyväilemaan hänen niskaansa. Hän lopetti suutelun hetkeksi ja siirsi kätensä toppini olkaimelle ja katkoi minua taas kysyvasti silmiin. Nännini alkoi kovettua ja halusin Häntä todella. Sanoin päättäväisesti: "ota paitas pois" ja Pera totteli. Hänellä oli aika mukava yläkroppa, vaikkei mikään bodattu, mutta ihan mukava. Otin hänen kätensä ja siirsin sen rinnalleni, ja hän hymyili pienen hetken ja suuteli minua kiihkeästi, ja siirsi vapaan kätensä toppini alle alakautta. Varähdin kun tunsin hänen kätensä vatsallani, ja tunsin miten pikkuhousuni alkoivan olla kosteat. Hän hyväili rintojani ja suuteli minua samalla kaulale hetken, ja nostin käsiäni että hän sai toppini otettua pois. Hän katsoi rintojani, ja minua alkoi ujostuttamaan ja laitoin käteni rintojeni suojaksi. Hän huomasi epävarmuuteni ja hymähti myötätuntoisesti. Hän nousi seisomaan sängyn viereen ja avasi vyönsä. Nyt huomasin että hänellä seisoi. Hän laski kaikki huosunsa kerralla ja saatoin nähdä hänen kalunsa kunnolla. Pera nosti jalkaansa ottakseen sukkansa pois, mutta horjahti ja kompatui mehupurkkiin ja hänen kasvoillaan kävi epätoivoinen ilme kun hän yritti siirtää jalkaansa, mutta hänellä oli vieläkin housut kintuissa ja tömähtäen hän kaatui takamuksilleen lattialle. Katsoin häntä huvittuneena ja aloimme kummatkin nauramaan. Laskeuduin pois sängyltä ja autoin peralta housut pois, mutta silmäni osui hänen yhäkin seisovaan penikseensä, ja laitoin toisen käden hänen reidelleen ja otin hänen sykkivän kalunsa käteeni. Se tuntui kuumalta, ja tunsin hänen sydämmeniskunsa kadessäni. liikutin esinahkan taakse ja hänen kehonsa värähti. Katsoimme toisiamme silmiin ja otin terskan suuhuni. Se maistui hieman suolaiselta ja tuntui pehmeältä, mutta jäykältä. Imin ja nuolin hetken terskaa samalla liikutellen esinahkaa ylos ja alas. Kunnes nousin ylös ja otin housuni pois. Aloin olla niin kiimainen, etten arastellut yhtään, vaan seisoin suorana hänen edessään, vakoni suoraan hänen silmiensä edessä. Pera sanoi hiljaa "mene tohon sängyn laidalle, mä haluun maistaa sua" Hymyilin ja menin makaamaan sängyn reunalle. Hän aluksi hyväili reisiäni ja alkoi suudella vatsaani. Se tuntui todella hyvältä ja värähtelin kiimassa. Hän suuteli karvoitukseni reunoja ja siirtyi itse vakoon. Hänen kielensä leikitteli klitoriksellani ja kävi aukon suulla, ja se tuntui mahtavalta! Hän nousi ja otti housujensa taskusta kondomin. Tajusin että en olisi todellakaan muistanut itse! hän nousi seisomaan eteeni ja rullasi kumin päälle. Vatsassani rupesi kiertämään lauma vihaisia perhosia ja rupesin ajattelemaan: entä jos se sattuu? Mutta Pera taisi aavistaa ajatukseni ja istui viereeni ja ohjasi minut päällensä ja sanoi: "tee mitä häluut" ja virnisti. Haluni nousivat taas ja laitoin hänen kalunsa aukkoni suulle ja aloin hitaasti työntämään sitä sisälleni. Aluksi se tuntui todella tiukalta, ja jopa hieman epämukavalta, mutta kun sain sen pohjaan saakka ja aloin liikkumman ylös alas, rupesi se tuntumaan hyvältä. Hän laittoi kätensä lanteilleni ja alkoi auttamaan. Tahti alkoi kiihtymaan ja huohotimme kummatkin, aloin olla lähellä tulemista, ja rupesin värähtelemään oikein kunnolla, sain mahtavan orgasmin. Huokasin syvään ja katsoin Peraa silmiin. Nousin ylös ja menin makaamaan hänen viereensä, kun tajusin ettei hän ollut vielä tullut, ja käännyin vatsalleni sängynreunalle, ja hän asettui taakseni. Hän alkoi yllätyksekseni nuolemaan minua. Mutta siirtyikin nuolemaan perseenreikääni. Aluksi hieman vavahdin yllätyksestä, mutta totuin ajatukseen ja aloin nauttia. Olin kyllä joskun kokeillut masturboida anaaliin ja tiesin että se tuntui hyvältä. Hän tunki hitaasti sormensa persreikääni ja alkoi liiketalla sitä edes takas. Sitten kaksi sormea, ja hetken kuluttua hän otti sormensa pois ja nousi seisomaan takanani. Hän otti kunnon otteen pakaroistani ja rupesi hitaasti työntymään sisääni. Aluksi reikä tuntui aivan liian tiukalta hänen kyrvälleen ja reijän suu tuintui repeävän. Älähdin himan kivusta, ja Pera sylkäisi reikäni päälle ja yritti uudelleen. Nyt kyrpä työntyi paremmin sisälle ja vaikka se sattuikin en estellyt häntä mitenkään, vaan aloin sormeilla itseäni. Hän alkoi kiihdyttämään tahtia ja vaikka se sattuikin, tuntui se samalla kiihottavalta. Hän rupesi naimaan persettäni oikein kunnolla ja vaikka se sattui aina vaan enemmän rupesin tulemaan, samalla hänen hengenvetonsa kiihtyivät ja hänen liikkensä alkoivat nykimaan ja saimme mahtavat orgasmit samaan aikaan. Lysähdimme sängylle puuskuttaen, ja Pera otti minut syliinsä ja hetken päästä nukahdin.


Mitä piditte? Antakaa palautetta!

19

17819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpä

      hyvä

      • Kappalejako

        Kappalejako?


    • jeah

      eli toi oli hyvä..oliks se tositarina?? no lisää samanlaisii juttuja..:D

    • jjj

      En jaksanu ees lukea loppuun asti! tarina sinällään olis saattanu olla hyvä mutta niin paskasti kirjoitettu että voi hyvää päivää!!! ilman kappalejakoa ja kirjoitusvirheitä liikaa! Kirjoittaja on selvästi ollu 12v joka on kuunnellu salaa jonkun isosiskonsa tms juttuja!

      • utelias

        Pyhäkoulustako olit tulossa, kun bussikuskilla oli kiire formulakisoja katsomaan??


      • kukalie
        utelias kirjoitti:

        Pyhäkoulustako olit tulossa, kun bussikuskilla oli kiire formulakisoja katsomaan??

        LOL


    • .....

      ei pahalla mutta msuat toi tarina oli perseestä! toisti liikaa samoja lauseita ja oli monta kohtaa joissa en tienny että pitäïskö itkee vai nauraa...

      • paz

        kui vanha sä oot?


      • no mutta

        se mun mielest oli hyvä. ainaki tarpeeks todenmukainen jos formuloita ei lasketa.
        muistot tulvii mieleen...=)


      • quup
        no mutta kirjoitti:

        se mun mielest oli hyvä. ainaki tarpeeks todenmukainen jos formuloita ei lasketa.
        muistot tulvii mieleen...=)

        ihan riittävän hyvin se oli kirjoittettu ja juoni oli hyvä mitä väliä sillä on onko totta vai sepite tämä on NOVELLI osuus

        kirovirheistä viis jos ymmärrys ja tietokulkee


    • naskali

      hyvin kerrottu!

    • ei usko

      Ei voi ottaa suihin...ekalla kerralla, keksitty tarina!!! en millää usko!! 15-vee nainen...

    • ..justme..

      oliks tää neitsyt?aika kiimanen sellanen...mut se oli ihan hyvin kirjoitettu ja toden tuntuinen..=)

    • *linny*

      aivan mahtava novelli! pistä lisää tulemaan!

    • Ruupen

      Vai että formulakisa...-koulupäivänä? Nyt jotain on viilattu linssiin..

    • Asus

      Erinomainen tarina. Lisää tätä sorttia! Kiitos!

    • perse

      joka paikkaan tunkea anaaliseksiä? Mikä ihmeen trendi se tänä päivänä on??

    • Timmy

      Ihan hyvä juttu - varmaan siksi et alku toi mieleen muistoja omista bussimatkoista. Et muuten sattumalta oo em:ltä mun ex-naapuri - olis kiva tietää... =) But seriously, koita laittaa ees jonkinlainen kappalejako. Tota on hiton vaikee lukee.

    • Nelly

      ihan kiva oli, vaikka ton anaalin ois voinu heivata pois, sitä on nykyään joka novellissa. Muuten kyllä hiano, eli jatka samaan malliin ... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe