vitun harri

vittu mikä nynny

Harrin ahdistus sai miehen toivomaan lisää alkoholia taloon. Vodkapullo olisi antanut tarvittavan nollauksen ja helpotusta pahaan mieleen.

– Mulla on vaan kokonaisvaltaisesti niin p*ska olo, että tällä hetkellä mua ei haittaa yhtään, että mulla on fyysisesti paha olo, Harri tuijotteli jalkoihinsa.

Minna silitteli Harrin olkapäätä ja sanoi, että hän saisi avautua mielin määrin.

– Tulee vaan niin säälittävä olo olla ihan p*skana. Tai mä nyt oon aina p*skana jostain, Harria suretti.

VOI HELVETTI MIKÄ KAKARA TOI HARRI, MISSÄ TOLLASIA HOMOJA OIKEIN KASVAA ??? SAATNAN.

PIHALLE EKANA TOLLANEN KERSA TUNPUTTAMAAN JA RUIKUTTAAN.

17

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanamisukka

lähettäkää mut sinne hoitelee se huolella niin se ei muista enää ees notta kuka se zeryli on. ;) NAM

• minäkin voisin

tulla! Nam.. Vaikka vain halaamaan muutamaksi tunniksi..

• mitä taphtuu

Moottoripyöräjengi hakkaa ja raiskaa tollasen homon kun se pääsee vapauteen sieltä' talosta, tää on aika vissi juttu.

• mitä sulle tulee

tapahtumaan. Mamman kainaloon turvaan ja homofobiaterapiaan vihanhallintakurssille. Niin ja kukkaisterapiaan. Kyllä se positiivinen elämänasenne sinullekin joskus valkenee.

• kannabis on kukka
        mitä sulle tulee kirjoitti:

tapahtumaan. Mamman kainaloon turvaan ja homofobiaterapiaan vihanhallintakurssille. Niin ja kukkaisterapiaan. Kyllä se positiivinen elämänasenne sinullekin joskus valkenee.

mutta harri on homo ;)

• eipäs se
        kannabis on kukka kirjoitti:

mutta harri on homo ;)

ihan sama asia ole, mutta voit toki kannabistakin vetää jos se tuo helpotusta nykyiseen angstiisi seksuaalivähemmistöjä kohtaan.

• vaan harrin poraaminen
        eipäs se kirjoitti:

ihan sama asia ole, mutta voit toki kannabistakin vetää jos se tuo helpotusta nykyiseen angstiisi seksuaalivähemmistöjä kohtaan.

olkoot harri vaikka arabi tai homo mulle ihan sama, mutta sen aamunen pillitys kun chryli ei pannu sitä oli jotain ihan TAVATTOMAN LAPSELLISTA.

JÄTKÄ ON JUNTTI JOSTAIN KORPILAHDELTA, EI TAIDA TIETÄÄ MUIJISTA YHTÄÄN MITÄÄN.

YKSI JOS TOINEN CHERYLI TULEE VEILÄ VEDÄTTÄÄN TOTA POIKAA JA KOVASTI, ELEEI SIT JÄÄ SINNE PUNK PIIREIHIN KITTAA SITÄ KILJUU MUOVIKANISTERISTA.

• joilla ei
        vaan harrin poraaminen kirjoitti:

olkoot harri vaikka arabi tai homo mulle ihan sama, mutta sen aamunen pillitys kun chryli ei pannu sitä oli jotain ihan TAVATTOMAN LAPSELLISTA.

JÄTKÄ ON JUNTTI JOSTAIN KORPILAHDELTA, EI TAIDA TIETÄÄ MUIJISTA YHTÄÄN MITÄÄN.

YKSI JOS TOINEN CHERYLI TULEE VEILÄ VEDÄTTÄÄN TOTA POIKAA JA KOVASTI, ELEEI SIT JÄÄ SINNE PUNK PIIREIHIN KITTAA SITÄ KILJUU MUOVIKANISTERISTA.

mene kristallinkirkkaasti helvetin täydellisesti kaikki putkeen, joutaa korpeen vetämään kiljua? Jessus, ei olis raittiina kuin joka sadastuhannes ihminen. Maaseudulla nähdään! Otahan omat kiljut mukaan, ystävä hyvä.

• harri ihan sekasin
        joilla ei kirjoitti:

mene kristallinkirkkaasti helvetin täydellisesti kaikki putkeen, joutaa korpeen vetämään kiljua? Jessus, ei olis raittiina kuin joka sadastuhannes ihminen. Maaseudulla nähdään! Otahan omat kiljut mukaan, ystävä hyvä.

miksi chery muka naisia harria jos sitä ei kiinosta, vittu te ootte tyhmiä.

• sitten lainkaan
        harri ihan sekasin kirjoitti:

miksi chery muka naisia harria jos sitä ei kiinosta, vittu te ootte tyhmiä.

ymmärtänyt tuota pointtia. Luehan ajatuksen kanssa uudestaan. Kirosanat muuten tuhoaa aivosoluja.

• homo harri kotiin
        sitten lainkaan kirjoitti:

ymmärtänyt tuota pointtia. Luehan ajatuksen kanssa uudestaan. Kirosanat muuten tuhoaa aivosoluja.

voi vittu. Harri petti cherryä jonku nhomon kanssa, ihan oikein, että ei antanut piparia sille rumilukselle.

• petti Cheriä
        homo harri kotiin kirjoitti:

voi vittu. Harri petti cherryä jonku nhomon kanssa, ihan oikein, että ei antanut piparia sille rumilukselle.

nehän oli vaan kavereita..? Miten siinä voi pettämistä tapahtua.. otahan nyt aivot narikasta takas pääkoppaan. Vai hukkuiko jompikumpi.

• kakara

Kirjoituksestasi päätellen taidat itse olla pahansanan nynny, jos niikseen tulee.

Meitä vaan on monenlaisia luotu tälle maanpläntille pomppimaan.

Ja toiseks älä pliis turhaa raiskaa tuota capslockia kun kirjoitat isoilla kirjaimilla.

• fdfsdfs

Naiset oli kiimassa viime yönä...se on se jota odotetaan illan lähetyksestä.

• mut ei

hetero naisia kiinnosta "kiimaset naiset".

• ggchgh

cgfhgchg

• muttei

kova ole luvannut olla. Onko punkkareilla jokin sääntökirjanen, jossa sanellaan, millasia niitten pitää olla? Ei kait.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      51
      761
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe