Harrin ahdistus sai miehen toivomaan lisää alkoholia taloon. Vodkapullo olisi antanut tarvittavan nollauksen ja helpotusta pahaan mieleen.
– Mulla on vaan kokonaisvaltaisesti niin p*ska olo, että tällä hetkellä mua ei haittaa yhtään, että mulla on fyysisesti paha olo, Harri tuijotteli jalkoihinsa.
Minna silitteli Harrin olkapäätä ja sanoi, että hän saisi avautua mielin määrin.
– Tulee vaan niin säälittävä olo olla ihan p*skana. Tai mä nyt oon aina p*skana jostain, Harria suretti.
VOI HELVETTI MIKÄ KAKARA TOI HARRI, MISSÄ TOLLASIA HOMOJA OIKEIN KASVAA ??? SAATNAN.
PIHALLE EKANA TOLLANEN KERSA TUNPUTTAMAAN JA RUIKUTTAAN.
vitun harri
17
1052
Vastaukset
- ihanamisukka
lähettäkää mut sinne hoitelee se huolella niin se ei muista enää ees notta kuka se zeryli on. ;) NAM
- minäkin voisin
tulla! Nam.. Vaikka vain halaamaan muutamaksi tunniksi..
- mitä taphtuu
Moottoripyöräjengi hakkaa ja raiskaa tollasen homon kun se pääsee vapauteen sieltä' talosta, tää on aika vissi juttu.
- mitä sulle tulee
tapahtumaan. Mamman kainaloon turvaan ja homofobiaterapiaan vihanhallintakurssille. Niin ja kukkaisterapiaan. Kyllä se positiivinen elämänasenne sinullekin joskus valkenee.
- kannabis on kukka
mitä sulle tulee kirjoitti:
tapahtumaan. Mamman kainaloon turvaan ja homofobiaterapiaan vihanhallintakurssille. Niin ja kukkaisterapiaan. Kyllä se positiivinen elämänasenne sinullekin joskus valkenee.
mutta harri on homo ;)
- eipäs se
kannabis on kukka kirjoitti:
mutta harri on homo ;)
ihan sama asia ole, mutta voit toki kannabistakin vetää jos se tuo helpotusta nykyiseen angstiisi seksuaalivähemmistöjä kohtaan.
- vaan harrin poraaminen
eipäs se kirjoitti:
ihan sama asia ole, mutta voit toki kannabistakin vetää jos se tuo helpotusta nykyiseen angstiisi seksuaalivähemmistöjä kohtaan.
olkoot harri vaikka arabi tai homo mulle ihan sama, mutta sen aamunen pillitys kun chryli ei pannu sitä oli jotain ihan TAVATTOMAN LAPSELLISTA.
JÄTKÄ ON JUNTTI JOSTAIN KORPILAHDELTA, EI TAIDA TIETÄÄ MUIJISTA YHTÄÄN MITÄÄN.
YKSI JOS TOINEN CHERYLI TULEE VEILÄ VEDÄTTÄÄN TOTA POIKAA JA KOVASTI, ELEEI SIT JÄÄ SINNE PUNK PIIREIHIN KITTAA SITÄ KILJUU MUOVIKANISTERISTA. - joilla ei
vaan harrin poraaminen kirjoitti:
olkoot harri vaikka arabi tai homo mulle ihan sama, mutta sen aamunen pillitys kun chryli ei pannu sitä oli jotain ihan TAVATTOMAN LAPSELLISTA.
JÄTKÄ ON JUNTTI JOSTAIN KORPILAHDELTA, EI TAIDA TIETÄÄ MUIJISTA YHTÄÄN MITÄÄN.
YKSI JOS TOINEN CHERYLI TULEE VEILÄ VEDÄTTÄÄN TOTA POIKAA JA KOVASTI, ELEEI SIT JÄÄ SINNE PUNK PIIREIHIN KITTAA SITÄ KILJUU MUOVIKANISTERISTA.mene kristallinkirkkaasti helvetin täydellisesti kaikki putkeen, joutaa korpeen vetämään kiljua? Jessus, ei olis raittiina kuin joka sadastuhannes ihminen. Maaseudulla nähdään! Otahan omat kiljut mukaan, ystävä hyvä.
- harri ihan sekasin
joilla ei kirjoitti:
mene kristallinkirkkaasti helvetin täydellisesti kaikki putkeen, joutaa korpeen vetämään kiljua? Jessus, ei olis raittiina kuin joka sadastuhannes ihminen. Maaseudulla nähdään! Otahan omat kiljut mukaan, ystävä hyvä.
miksi chery muka naisia harria jos sitä ei kiinosta, vittu te ootte tyhmiä.
- sitten lainkaan
harri ihan sekasin kirjoitti:
miksi chery muka naisia harria jos sitä ei kiinosta, vittu te ootte tyhmiä.
ymmärtänyt tuota pointtia. Luehan ajatuksen kanssa uudestaan. Kirosanat muuten tuhoaa aivosoluja.
- homo harri kotiin
sitten lainkaan kirjoitti:
ymmärtänyt tuota pointtia. Luehan ajatuksen kanssa uudestaan. Kirosanat muuten tuhoaa aivosoluja.
voi vittu. Harri petti cherryä jonku nhomon kanssa, ihan oikein, että ei antanut piparia sille rumilukselle.
- petti Cheriä
homo harri kotiin kirjoitti:
voi vittu. Harri petti cherryä jonku nhomon kanssa, ihan oikein, että ei antanut piparia sille rumilukselle.
nehän oli vaan kavereita..? Miten siinä voi pettämistä tapahtua.. otahan nyt aivot narikasta takas pääkoppaan. Vai hukkuiko jompikumpi.
- kakara
Kirjoituksestasi päätellen taidat itse olla pahansanan nynny, jos niikseen tulee.
Meitä vaan on monenlaisia luotu tälle maanpläntille pomppimaan.
Ja toiseks älä pliis turhaa raiskaa tuota capslockia kun kirjoitat isoilla kirjaimilla. - fdfsdfs
Naiset oli kiimassa viime yönä...se on se jota odotetaan illan lähetyksestä.
- mut ei
hetero naisia kiinnosta "kiimaset naiset".
- ggchgh
cgfhgchg
- muttei
kova ole luvannut olla. Onko punkkareilla jokin sääntökirjanen, jossa sanellaan, millasia niitten pitää olla? Ei kait.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944