Vuosikymmenien takaa
huusi ääni
muistoihin
tuuleen
tyttö pojalle
paperin riveillä
- rakkauden tunteen
rakastajaa-
tytön sielu
ei tavoittanut
rakkauttaan
eikä aika löytänyt
toistaan.
Vaipui kaukaisuus
unholaan silloin
jäi huuto soimaan
tähän hetkeen
- vuosikymmenien päähän -
pitäisi
nukkua ja päänsä
painaa nostalgian
sivuille
jossa yö huutaa
nimeäni.
Vuosikymmenien huuto !
12
242
Vastaukset
- runo64-1
...löytyisi nyt tietokone aikakaudella
kun posti ei ole hukkaamassa sanoja paperilla.
todellinen haikeuden hätähuuto,
muistot ajassa kulkevat
ja toisinaan pääsevät koskettamaan
vuosi kymmentenkin jälkeen.
kovasti pidin tästä
ja jotenkin sielua kosketti muistoja muistellessa.
hyvä dolan!!!Huomenta Sinulle tähän harmaaseen
aamuun.
Tälläistä se toisinaan on
kun nuoruuden eri muistelmat
käyvät mielessä ja niitä
värittäen omalla
tavallaan.
Kiitän kommentistasi ja katsotaan
mitä päivä tuo tullessaan ja
vie mennessään.
- *MURUKULTA*
Mikä asia jota ei käsitelty -
Sanoo - olen vielä täällä -
Keskustella haluan -
jotta unohdun -
Ja pääset sinäkin
jatkamaan matkaa elämän
Uusiin päiviin ja muistoihin
Tämmöinen - vastis - ja hyvät huomenet keskiviikon, dolan, Murulta ! :)Huomenta Sinulle ja sielläkin
herätty,kuin täälläkin
utuiseen maisemaan.
Kiitos vastineestasi jota
ihaillen luen ja luot
osaltasi tunne lämpöä.
Seuraanko päiväsi askeleitasi
mietteideni saatossa ja
hyvää päivän alkua.
Raakaa surua...
ikävää
vahvoja tunteita...
kaipausta
Näin luki tätä
MarinEi mitään surua,ei oikein
ikävääkään,vain muistojen
verkkaista tuntoja
menneistä väreistä.
Elämän eri värejä
värittäen runojen
sivuilla.
- kaaru
koskettaa, kuitenkin
elämme tässä ja nyt
on hyvä niistä kirjoittaa
päästä ulos surusta ja
ilosta
aika kultaa muistot
Sateista päivänjatkoa dolanille:)Asiaa kirjoitat ja ehkä hyvinkin
kaukaiset asiat,että pienet
kulkevat elämän saatossa
mukana tavalla tai toisella.
Ja tiettyjä seikkoja
aika kultaakin,kuten
ilmaisit.
Hyvää yötä kuin nousevaa
aamuakin.
- Minänoita
tähän runoosi olet
kyllä ladannut
sitä aitoa suomiwilmi
tunnelmaa =)
Näin tuumaa noita
ja jää nurkan taakse
norkoilemaan luutineen!Ai Sinä tunnet niin,jotenkin
eräs lausahdus on kulkenut
nuoruudesta asti...josta
tämä runo osoituksena ja
lajissaan ensimmäinen,jonka
vain minä ymmärrän.
Noita taitaa jo nukkua
luudan varressa.
- lindalinda1
surullinen runo,
josta voi hyvin löytää omia tuntojaankin.Välttämättä ei surullinen,mutta
hyvin ymmärrettävää jos/kun
lukija niin tuntee,jopa
samaistuu jos on kokenenut
samankaltaisia reaktioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
