Millaista työtä tekee sopimuskäsittelijä?
Olisi yksi tällainen työ tarjolla, mutta en tiedä hakeakko, koska en eded tiedä mihin olen hakemassa!:)
Työtehtävät tarkemmin ovat: rahoitussopimusten laadinta, käsittely sekä sopimusmuutosten hoito
Pitääkö tässä neuvotella asiakkaan kanssa face-to-face, kuten jos esim olet ostamassa autoa ja mies siinä tekee sinulle tarjousta ja laatiin paperreita, vai millaista sopimuskäsittelijän työ voisi olla?
Onko työ tietokoneella tapahtuvaa näpertelyä, jossa ei olla asiakkaan kanssa neuvottelussa?
utelias
sopimuskäsittelijä
3
2830
Vastaukset
- sopimuskäsittelijä
..ja mitähän palkkaa tuollaisesta maksetaan?
- en osaa sanoa
kuin sen, että veikkaan, että pitää olla naamakkain!
- ...niin tai näin.
Voi olla kumpaa tahansa, asiakasneuvotteluissa tapahtuvaa sopimuskäsittelyä tai toimiston puolella tapahtuvaa työtä, riippuu yrityksestä ja työnkuvasta. Sillähän se selviää, kun otat puhelimen käteen ja soitat ja kysyt. Palkka joka tapauksessa tuskin on tavanomaisen palveluneuvojan palkkaa kummoisempi, eli riippuen missä päin maata ko. työ sijaitsee, ehkä max. pari tonnia kuussa jos sitäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131