Virtuaali elämä

virtuoosi2

Paljonko yksi olut kasvattaa ajettuja kilometrejänne ? Entä, paljonko kovempaa tulee ajettua baareissa ja paljonko olette laskeneet paperilla moponne kulkevan ? Miten hyvin pärjäisitte Kalliolle radalla, jos vain pääsisi kokeilemaan. Ja mikä on tekosyynne siihen, että ne todelliset teot uupuu ja pitää vain tuumailla asioita ?

16

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätkö mitä?
      mä en ees kerro missään baarissa,että mulla on mopo..
      Mitäpä sitä kehumaan,se vaan on ja pysyy:)

Paperilla,no voi helvatti,tuolla tienpäällä ne tyypit otetaan...

No kallio on omaa luokkaansa,mä en ees haaveile pääseväni hänen kanssaan samalle viivalle..
      Kisoja kyllä seuraan,joskus olen jopa paikanpäälä ollut seuraamassa..
      Hei gamoon,eihän me mitään motogp- gusgeja sentään olla:)

Mitä tarkoitat todellisilla teoilla..häh?

• ilmiötä ???

en epäile sinua, edes pyöräsi tyyppi ei viittaa moiseen. mutta mutta...20 vuotta, uusi kyykky ja kova uho. tai, että ajettuna 6000 kilsaa, yhden kaljan jälkeen, no,..
        ei ehkä vielä mitään, mutta sikspäkin jälkeen 10 000 ja perkele kollaa kestää.
        eikä mikään motoristi-ilmiö siis, vaan ihan yleistä. mopon voi penkittää, jolloin tiedät oikeat tehot ja hyviä ratoja löytyy, jossa voit kellottaa vaikka varttimailin. myös kilpailutoimintaa on suomessa, voin kertoa että hiljentää vauhtia maantiellä huomata, ettei olekkaan ihan niin kova. baareissa yleensä ajeleekin ne, jotka vähiten sitä muualla tekevätkin...

• ja näyttö päälle.
        ilmiötä ??? kirjoitti:

en epäile sinua, edes pyöräsi tyyppi ei viittaa moiseen. mutta mutta...20 vuotta, uusi kyykky ja kova uho. tai, että ajettuna 6000 kilsaa, yhden kaljan jälkeen, no,..
        eikä mikään motoristi-ilmiö siis, vaan ihan yleistä. mopon voi penkittää, jolloin tiedät oikeat tehot ja hyviä ratoja löytyy, jossa voit kellottaa vaikka varttimailin. myös kilpailutoimintaa on suomessa, voin kertoa että hiljentää vauhtia maantiellä huomata, ettei olekkaan ihan niin kova. baareissa yleensä ajeleekin ne, jotka vähiten sitä muualla tekevätkin...

Kun minulta kysytään mitä kulkee niin lyön "kellokortin" näytille. 10.56 , tuon se Alastarolla meni kesällä. Ei tarvi mussuttaa, eikä jossitella, tehty tulossa ja suljetuissa olosuhteissa liikennettä vaarantamatta.

• ilmiötä ??? kirjoitti:

Tiedätkö mikä mua naisena naurattaa?
        Nää mp -kuteet,otetaan esimerkki vaikka noi kyseiset merkkipaidat,takit ym sälä.

Pokataan vaikka kundi itselleen,joka ajelee tietynmerkkisellä mopolla.
        Nooh jos juttu toimii,niin misu haluaa,siis ostaa itselleen kyseisen mp -merkki takin esim.
        Lähdetään paariin ja misu vetää just sen merkkitakin pälle,vaikka ei ole koskaan edes istunut mopon sitsillä:)

Näin tekee nuoremmat naiset,mutta myös vanhemmat.
        Voi tsiisus sanon minä:)

Tottakai sitä kerskustaan löytyy,just niiltä, jotka on ehkä eka kertaa mopon stongassa kiinni..

Kuhan niile tulee sitä ikää lisää ja keppana vaihtuu vaikka whiskyyn,niin luulen sen tilanteen rauhottuvan..

Mitä noihin mp -merrki kuteisiin tulee,niin on mullakin parit t-paidat.Mut nitä mä pidän ajopuvun alla.
        En koskaan oo pelle,eli en laita niitä paariin päälleni..höh outoko oon,vai nainen:)

Vielä noista tyypeistä:tänäpäivänä on lentokenttäkisoja,joissa voi katsoo paljos sitä vääntöä löytyy noista mopoista.

Siitä saadaan faktaa paperille ja senhän voi sit ottaa paariin mukaan ja esitellä ihan jokaiselle paarissa istujalle,jos niin haluaa...

• ja skottilainen
        dajana kirjoitti:

Nää mp -kuteet,otetaan esimerkki vaikka noi kyseiset merkkipaidat,takit ym sälä.

Nooh jos juttu toimii,niin misu haluaa,siis ostaa itselleen kyseisen mp -merkki takin esim.
        Lähdetään paariin ja misu vetää just sen merkkitakin pälle,vaikka ei ole koskaan edes istunut mopon sitsillä:)

Tottakai sitä kerskustaan löytyy,just niiltä, jotka on ehkä eka kertaa mopon stongassa kiinni..

Kuhan niile tulee sitä ikää lisää ja keppana vaihtuu vaikka whiskyyn,niin luulen sen tilanteen rauhottuvan..

Mitä noihin mp -merrki kuteisiin tulee,niin on mullakin parit t-paidat.Mut nitä mä pidän ajopuvun alla.
        En koskaan oo pelle,eli en laita niitä paariin päälleni..höh outoko oon,vai nainen:)

Vielä noista tyypeistä:tänäpäivänä on lentokenttäkisoja,joissa voi katsoo paljos sitä vääntöä löytyy noista mopoista.

Siitä saadaan faktaa paperille ja senhän voi sit ottaa paariin mukaan ja esitellä ihan jokaiselle paarissa istujalle,jos niin haluaa...

viski..se se on. pitää olla aito savun maku.

• dajana kirjoitti:

sinulle yhden paidan lisää.Sitä voi pitää alla tai päällä,muttei välissä.

• ja skottilainen kirjoitti:

viski..se se on. pitää olla aito savun maku.

maa jossa miehet on miehiä ja lampaat epäwarmoja :=)

• Turo--lnkeri

Äippä ei anna juoda olvia, mutta virtuaaliolut kasvattaa mahaa ja munat ei näy, sanoo äipän poikakafru, yks timppa. Mut kyl mä luulen, et kilsoja tulee heti 24ooo lisää ja talvella toinen mokoma indiassa, ku mä käyn syöttää apinoita mun poikakaverin kanssa, ku se sanoo et mul on tiukka perä mun strömmissä, siinä pikkulohkossa.

Kovaa mä en aja koskaan, paitsi tiukassa nahkapuvussa, joka suojaa paremmin kuin löysä kangaspuku, paitsi tietysti kuitukypärässä, jossa diidii-lukko. Sillon ma vedan sataa ainaski.

Vetomies, niinku mä, vetää kallion ympärillä kaheksikkoo lohkoströmmillä...se on jo koitettu ja turha siitä alkaa mun kanssa vänkäämään pahvit, tai tää mun vastaileminen loppuu. Sitte teitä harmittaa ku mä en enää leiki teiän kaaa..kaakaa..kaaa.

Tekosyitten keksiminen on selittelyä ja mä en selitä, mä oon ja Mä teen !

Äitiiiiiiiii !!!

Pyyyhkiiiiiiiii !!!!!1

• joissa on näitä fair play

"kilpailuita". ne oli kivoja ja oli vertailukelpoisia "tuloksia".

• Turo--Inkeri

jonkun vuoden takainen Oolraitin kataloogi, jonka Hemmosarjakuvassa Hemmon kaveri, Baarituoli-Bergström kehuskeli (tietenkin naisille baaritiskillä), miten hän oli joskus ajanut jollain radalla niin perkeleen lujaa, ja sitten ihmetellyt, kun joku pakeni edellä aina vaan. Oli tästä johtuen tietenkin kiristänyt vauhtia vielä lisää, ja sitten valkeni, että itse asiassa olikin nähnyt oman selkänsä. Eli oli ajanut niin hirveän kovaa, että meinasi jo saada itsensä kierroksella kiinni!
      Samaisessa sarjiksessa Hemmolla muuten taisi olla nahkapuvussa pakastebroilerit polvipaloina...:)

• äippä

..sai jo pyyhittyä.

• mää jo melkein uskoin ton jutun tai uskonkin tjn
        mää olen melkein saanut itseni kiinni mut en radalla :=)

• Köröttelijä

kerran tuolla Pohjois-Suomen selkosilla rauhallista 180kmh matkavauhtia körötellessäni saavutin kaksi moottoripyöräpoliisia,he tervehtivät minua reippaasti kättä nostamalla ja minä tietenkin vielä reippaammin takaisin...reiluja jätkiä nuo pärräpoliisit tuumailin ja eikun hanaa ja ohi,kaikenlaisia valoja niillä pyörissään onkin,on sinistä ja punaista ajattelin ja annoin koneen laulaa,kummasti alkoi virkapyöriin vauhtia löytyä,aha haluavat varmaan kokeilla kuinka koneet kulkee... lisää hanaa oikein reilusti omalle mopolle,siinä samassa kun tinanapit jäivät ikäänkuin paikalleen, katsoin peiliin ja näin kun molemmat hyppäsivät parinsadan vauhdista pois pyöriensä päältä ja päät edellä suohon.Käteni ja jalkani hakeutuivat jarruille,pyörä ympäri ja katsomaan mitä tapahtui.Saapuessani tapahtumapaikalle kömpivät konstat juuri suosta ylös,minä siinä kysymään,mites te tuollalailla.Toinen heistä vastasi mutaa sylkien,voi hitto,kun sä käänsit hanat auki,me luultiin että ollaan pysähdytty ja päätettiin nousta pyörien selästä pois...

• Enska-setä

Paljonko..: Ei kasvata yhtään.
      Paljonko kovempaa baareissa: ei baareissa kukaan oo kiinnostunut mun pyörän nopeudesta.
      Paljonko paperilla: en oo laskenu, mutta luulen teoreettisen huipun olevan siinä 175 km/h paikkeilla. Maria Kalliolle pärjään, koska se on fiktiohahmo.
      Mika Kalliolle en pärjäis, kun se on oikeesti taitava.
      Tekosyitä on koko joukko: vaimo ei anna lupaa, vaimo ei anna rahaa, paska keli, ei oo aikaa, lastenhoito, koirien hoito, ei oo rahaa, tekniset murheet.
      Vastakysymys: miksi matkat ja nopeudet korostuu kehumisissa? Eikö vois kehua vaan, että oli kiva ajella?

• jokin aika takaperin

nakkaamassa sen koust raiterin rautoihin
      siellä ruottinmaassa,kun paikalliset eivät
      asiassa edenneet.
      Ratasviritetyllä pappa tunturilla otin
      kiinni siinä liki upsalaa.
      Keula pystyssä meni ohi noin 345km/h:ssa kun
      rykäsin perään huiluupaikalta.Meni melkein puoli
      kilsaa ennenkuin pirulaisen yhytin.Purkuraudan
      nakkasin etupuolien väliin niin jopa meno tyssäsi.
      Siis pyörän.Ite kousti jatkoi vielä öpaut 138m
      ilmassa päätyen semmosen tien yläpuolella olevan
      metalli opasteen keskelle.Vyötäisistä jäi raukka
      kiinni.
      No helppo oli ruottin polliisin se siitä
      kyytiin nakata.Tikkasautoa tosin tarvittiin.
      Samasella pappa tunturilla tuli myös käytyä
      ajamassa man-saari häpping,mutta siitä sit
      joskus toiste.

• olut kasvattaisi

ajettuja kilsoja, mulla se vähentää kun lähdöt siirtyy iltapäivälle.
      Kapakoissa en ajele moottoripyörällä, doorista saatan kokeilla pikkutunneilla.
      Se kulkee about 1/4:s tuhatta ja sataa.
      Varmasti vedän x2 mitä Kallio vetää siis ajassa.
      Olen ihan innoissani kun vetojen jälkeen olen vielä tuumailemassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe