hei. löytyiskö seuraa bi-naisista kokkolan lähistöltä? itse olen bi-nainen 21v mukava ja ihan hyvännäköinen. :)
bi-naisia (kokkola)
Nimetön
8
604
Vastaukset
itse olen 21 v kamala ja ihan ruman näköinen.
- laita mailia
- Bi myös
Itse olen Kokkolasta,reilu kolmekymppinen ja tunnen usean bi naisen.Rohkeasti vaan iskemään jos vähänkään tuntuu että toistakin kiinnostaa :-)
- alexxandra
pian 18 v. bi-tyttö :)
- Sade_*
Voi kun teistä joku olisi se helmi, joka aloitti meidän koulussa tänä syksynä. =)
- tuulinLuulin
Missä Kokkolassa voi tavata bi- tai lesbo-naisia? Oon ihmetelly ja ettiny, mutta ei näistä ota selvää...
Ite myös parikymppinen viehkeähkö bi-nainen. - heidi28
Löytyy ! Kokkolan läheltä,reffataanko,? =)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931