Olen ollut velkajärjesteylyssä 12/2006 lähtien ja olen ollut sairaslomalla reilun vuoden ja sairasloma tulee vielä jatkumaan 1/2-2 vuotta. Olen itse hakenut muutosta maksuohjelmaan, koska tuloni ovat romahtaneet reippaasti alle maksuvaran. Kuitenkin yksi velkoja (Lindorff) väittää ettei kyseessä ole pitkäaikainen muutos. Ja että vuoden 2003 alusta voimaantulleessa velkajärjestelylain muutoksen perusteluissa on arvioitu, että maksuohjelmaa voidaan pidentää 2-3 vuotta , mikäli velallinen ei pysty maksamaan rästiin jääneitä eriään. Koitin mm Finlexin kautta etsiä tätä, mutten löytänyt perustehommia mistään. APUA!!!!!!!!! ONKO JOLLAIN KOKEMUSTA SAIRASTUMISESTA VELKAJÄRJESTELYN AIKANA? JA MUUTOKSEN SAAMISESTA TÄMÄN TAKIA TAI JONKUN MUUN TULOJA ROMAHDUTTANEEN ASIAN TAKIA? Velkaneuvonta eikä oikeusaputoimisto osaa auttaa, koitettu on jo. MISTÄHÄN LÖYTÄISIN ESIMERKKEJÄ VASTAAVISTA JUTUISTA JA NIITTEN PÄÄTÖKSISTÄ? Jyrääkö iso paha firma minut?
SAIRAUS JA VELKAJÄRJESTELY
3
411
Vastaukset
- niin eivät
osaa neuvoa velkaneuvonnassa? Juuri velkaneuvojan pitäisi tietää miten tulee menetellä tuollaisessa tapauksessa ja en usko, että tapauksesi on ainutkertainen. Niistä täytyy olla kokemuksia velkaneuvojalla.
- ei apua itse ongelmaan
Tämä ei sinua paljon lohduta mutta omasta kokemuksestani voin kertoa että juuri Lindorff on se yhtiö joka laittaa kapuloita "rattaisiin" tänä päivänä eniten.Velkajärjestelijät ovat kädet pystyssä hekin Lindorffin kanssa.Siltikin sanoisin että Velkajärjestelijä on se jonka sinua pitäisi auttaa.Velkajärjestely on hyvä asia,mutta siinäkin on edelleen velkojilla se suurin sanan valta,heidän ei ole pakko hyväksyä,kun yksikin ei hyväksy koko juttu kaatuu.Sympatiat täysin sinun puolellasi.
- VOIVAT AUTTAA
ei apua itse ongelmaan kirjoitti:
Tämä ei sinua paljon lohduta mutta omasta kokemuksestani voin kertoa että juuri Lindorff on se yhtiö joka laittaa kapuloita "rattaisiin" tänä päivänä eniten.Velkajärjestelijät ovat kädet pystyssä hekin Lindorffin kanssa.Siltikin sanoisin että Velkajärjestelijä on se jonka sinua pitäisi auttaa.Velkajärjestely on hyvä asia,mutta siinäkin on edelleen velkojilla se suurin sanan valta,heidän ei ole pakko hyväksyä,kun yksikin ei hyväksy koko juttu kaatuu.Sympatiat täysin sinun puolellasi.
heille se kuuluu. Samoin oikeusaputoimisto.
Mutta kokemuksesta tiedän, se on vaikeaa.
He odottavat, että jotenkin velat tulis hoidettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082