Millaista on itämainen tanssi?? Haluaisin aloittaa jonkun tanssin ja mietin, kun kansalaisopistolla olis tätä itämaista tanssia.
itämainen TANSSI
4
565
Vastaukset
- Sellaista
Eipä tuohon juuri mitään muuta voi vastata, kuin että käypä tutustumassa.
- muija87777
ööö vaikea sanoa mut itse opetaan itämainen tanssia se oon vähä sama ku napatanssia se oon tosi hieno laji ja opii helpost ei ole vaikea tanssi.
siel kuuluu napan pyöritys jne eli koko vartalo
ja tietty kuuluu oma napatanssi asu :)voit laitaa mul email niin näyttään sulla kuvat ja jne..miten se tanssitaan jne...kun en oikeen osaa kunnol selittelee sen..- Oriental dance
Itaimainen tanssi on kaunista, naisellista kehon hallintaa. Juonesta pääsee pian kiinni, mutta opeteltavaa riittääkin sitten lopuksi ikää. Selkäsi & vatsa-ja lantiopohja lihaksesi tulevat olemaan huippukunnossa lopun elämääsi. Katso pidemmälle ehtineiden tanssia vaikkapa you tube:sta, hakusanaksi oriental dance tai belly dance. Mukaan vain, et tule katumaan!
- tanssiin hurahtanut
Kannattaa ihmeessä mennä kokeilemaan itämaista tanssia, itse olen tunneilla käynyt muutaman vuoden ja vieläkään ei kyllästytä! Nyt tosin aloin kokeilemaan itämaiseen tanssiin pohjautuvaa oriental groovea, joka on hieman vaudikkaampaa kuin itämainen tanssi ja siihen olen hurahtanut aivan täysin! Helsingin alueella sitä ei taida tarjota muut kuin etnofitness...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829