Harkitsen eurooppalaisen jatkuvan matkavakuuteksen ottamista,kun on noita sopimuslääkäreitä ympäri maailmaa.Täytyypi kilpailuttaa nykyisen vak. yhtiön kanssa.Onko tuo vakuutuskortti minkälainen.Nykyinen vakuutusmaksu on kotivakuutuksen kanssa noin 120 euroa vuosi.
Eurooppalainen
4
1426
Vastaukset
- Traveller-
Pöö!
Eurooppalainen on itellä ja kolmella muulla perheenjäsenellä.
Kortin minkä saa eurooppalaiselta vakuutuksen otettua toimii paremmin kuin hyvin missä vaan, myös suomessa.
Olen reissannut aasiassa paljon, ja olen ollut myös sairaalassa useita viikkoja.
Eurooppalainen on maksanu useita tuhansia euroja omia sairaalakulujani. Ei ole ollut sen suurempaa paperisotaa ikinä. Ihan kiltisti on maksanut just sen minkä olen hakenut!!!
Vuosi itelle maksaa noin 50e - ehdottomasti
eurooppalainen ja jatkuva matkavakuutus välillä kokeilin ifiä ja totesin sen tosi vaikeeksi yhtiöksi korvausasioissa
- hyödyksesi
Fennian tarjous. Tietty yleensä kannattaa keskittää vakuutuksia. Pyydä tarjoukset.
- jalve
Itselläni on Eurooppalaisen jatkuva matkavakuutus menossa vaihtoon, koska eivät suostu korvaamaan matkalta myöhästymistä, joka johtui yleisen kulkuvälineen myöhästymisestä sään vuoksi. Vakuutusehtojen mukaan tämä olisi korvattava, mutta Pohjola tulkitsee mielivaltaisesti ettei kysymys ole matkalta myöhästymisestä vaan matkan peruuntumisesta, vaikka matkustin samaan kohteeseen seuraavalla mahdollisella lennolla. (Moniko muuten jotenkin onnistuu saamaan sen lennon kiinni, jolta myöhästyi?)
Mistä muuten tietää, mikä on hyvä matkavakuutus, kun koskaan ei voi tietää suostuuko vakuutusyhtiö noudattamaan ehtoja korvausta haettaessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099