ja käsi sydämelle oletteko onnellisia nytten?
Vastaukset 39
Täs onnesta tierä, vaikka sitä onniaki näistäpuolihin ja meiräänikääset jo kohta alakaa tarvittemahan. Mutta kokoo tyytyvääsiä jos sanoos niin, soon enempi kohorallansa.
terv. aika onnekkahat, seppä ja Tiitu pikkuunen- yks-Ämmä
on onnen kätkeköön mutta olen kokoolailla
otettu huumoristasi.
Hmmm tuo kalskahti tutulta taijatkin olla se naapurinisäntä.
- Pirre*
, että olen syntynyt onnelliseksi, - sen voit/te käsittää kukin omalla tavallanne :))
Öitä..- Spedelä
olet syntynyt rikkaaseen perheeseen?
- Bertta_Begonia
Paljon puuttuu, mutta paljon enemmän on.
- Mandi55
saimme tänään syysretkemme matkat- ja hotellitilaukset putkeen. Sovimme myös, että Peter alkaa tutkiskelemaan naapurimaan kultturia ja historiaa. Minä puolestani keskityn ruotsinkielen sanojen kertaamiseen.
Nyt on aika hypähtää onnellisena lakanoiden väliin ; ) Yötä - on mittari
onnellisuudelle. Itämainen on, juo pullo viinaa, päivä onnellinen. Mene naimisiin, oliko viikko, Hanki puutarha, koko elämä onnellinen.
Itse ajattelisin näin tässä iässä. Onko terveyttä. Se on kohtalaisen hyvä. Riittäkö tulot. Kohtalaisen hyvin. Onko tulevaisuus turvattu. Sekin on, jos maailma edes jotenkinsäilyy ennallaan. Onko sinulla joku, jonka kanssa jakaisit koko elämäsi, no sitä ei ole. Olenko onnellinen vai onneton. Sanotaan näin voisin ehkä onnellisemkin olla, mutta....- yks-Ämmä
tyytyväiseltä elämääsi mutta......
Niin onnellisuus on loppujen lopuksi korvien välissä eikä aina riippuvainen konkreettisista asioista.
Täytyisi aina muistaa ne arkipäivän pienet hyvät asiat kun suuret mättää. - se on, se
yks-Ämmä kirjoitti:
tyytyväiseltä elämääsi mutta......
Niin onnellisuus on loppujen lopuksi korvien välissä eikä aina riippuvainen konkreettisista asioista.
Täytyisi aina muistaa ne arkipäivän pienet hyvät asiat kun suuret mättää.mutta. Kaikesta huolimatta on joskus surumielinen olo. Mikä on onnellisuuden mittari,jos joku noista ei olisi toteutunut, ja olisi se, jonka kanssa jakaisi kaiken, olisiko silloin onnellinen, mene tiedä. Onko täydellistä onnea edes olemassa muualla, kuin elokuvissa. Sydämen asialla, käsi sydämellä. Eikös se suurin rakkauskin ole täyttymätön rakkaus.
- yks-Ämmä
se on, se kirjoitti:
mutta. Kaikesta huolimatta on joskus surumielinen olo. Mikä on onnellisuuden mittari,jos joku noista ei olisi toteutunut, ja olisi se, jonka kanssa jakaisi kaiken, olisiko silloin onnellinen, mene tiedä. Onko täydellistä onnea edes olemassa muualla, kuin elokuvissa. Sydämen asialla, käsi sydämellä. Eikös se suurin rakkauskin ole täyttymätön rakkaus.
voin sanoa itse että olen "onneton" tällä hetkellä monestakin eri syystä sillä puuttuu se toinen sydän jakamaan niin arjen kuin juhlan käsi sydämellä.
Tällä hetkellä on aika rankkaa kun yritän yksin selviytyä tietystä ´murheellisesta asiasta koskien lähiomaistani.
Yritän valmistautua luopumisentuskaan ja se vie kaiken energiani jotta en voi toimia "täydellä teholla" ja antaa sitä apua tarvitseville. - naisellinen nainen
yks-Ämmä kirjoitti:
voin sanoa itse että olen "onneton" tällä hetkellä monestakin eri syystä sillä puuttuu se toinen sydän jakamaan niin arjen kuin juhlan käsi sydämellä.
Tällä hetkellä on aika rankkaa kun yritän yksin selviytyä tietystä ´murheellisesta asiasta koskien lähiomaistani.
Yritän valmistautua luopumisentuskaan ja se vie kaiken energiani jotta en voi toimia "täydellä teholla" ja antaa sitä apua tarvitseville....mut sit kuitenskii, tänään sain puhelinsoiton meidän isännöitsijältä, että olis tarjolla vähän parempi asunto täältä Månsasista. Stadista. Missä olis kunnon kylppäri. Yes!! Ja toi asunto on ihan tossa lähellä joten muuttamaan päästäis jo 1.10. Mennään tänään vielä tsiigaa toi asunto. Ja varmasti muutetaan.!!! Huomenna pitää vaan varmistaa että, otetaan tää asunto tonne isännöitsijälle.
Siinä sattu vielä sellainen kliffa juttu, et tää joka muuttaa pois on ja "vanhoja" Månsasilaisia. Ja muuttaa itse tonne Hämeenlinnaan. Oli kliffaa muistella tään friidun kanssa entisistä lapsuus- ja nuoruusvuosista täällä Månsasista. Ollaan asuttu tosi lähekkein ne asu Puu-Maunulassa ja me taas kivi-Maunulassa, yhteistä oli yhteinen kaltsi joka oli "jaettu". Raja oli näkymätön, mutta kummallakin puolella tiedettiin missä raja meni. Siis silloin kun oltiin skidejä. Oltiin vähä parempaa väkee niinku olevinaan?!. Oltiiks me, se on sit toinen juttu. Ja elämä on.....silloin kun jostain mistä pitää kiin..
Hyvää Päivän Jatkoo!
t. Friidu - se onni
yks-Ämmä kirjoitti:
Yritän valmistautua luopumisentuskaan ja se vie kaiken energiani jotta en voi toimia "täydellä teholla" ja antaa sitä apua tarvitseville.vielä koittaa. Jos elämä on yhtä onnea, niin sitä onnea ei ehkä silloin huomaa.
- Anskuliini
yks-Ämmä kirjoitti:
Yritän valmistautua luopumisentuskaan ja se vie kaiken energiani jotta en voi toimia "täydellä teholla" ja antaa sitä apua tarvitseville.jotensakkin samanlaisessa tilanteessa, mutta olen hyvin onnellinen ja nautin läheiseni kanssa viettämästäni ajasta, ajatellen että jokainen päivä voi olla se viimeinen.
Meillä on takana ihana kesä ja näillä tietoa saamme vielä syksynkin olla yhdessä, ehkä. - tapa ajatella
onnellisuudesta. Ei lesti, ei vaimo, ei puutarha, ei terveys, raha, tulevaisuus, maailma, joku...
... vaan kun aamun sade vaihtui auringonpaisteeksi, täytyy nyt sanoa, että olen onnellinen. En vähän, paljon, vaan onnellinen.
Hiiteen tavoitteet, ennakkoehdot ja mittarit. - on sitten
tapa ajatella kirjoitti:
onnellisuudesta. Ei lesti, ei vaimo, ei puutarha, ei terveys, raha, tulevaisuus, maailma, joku...
... vaan kun aamun sade vaihtui auringonpaisteeksi, täytyy nyt sanoa, että olen onnellinen. En vähän, paljon, vaan onnellinen.
Hiiteen tavoitteet, ennakkoehdot ja mittarit.kaikki nuo ehdot jo kunnossa, et kyllä muuten noin reteesti ajattele. Mutta entäs, jos sade alkaa uudestaan, tuletko silloin onnettomaksi. Eikai onnellisuudelle voi ehtoja ja tavoitteita asettaa, mutta helpompaa se elämä on, jos on terveyttä rahaa ja tulevaisuus on turvattu, tuosta vaimosta ihan niin tiedä, onko helpompaa ja takaako se onnellisuutta. Ei ole pahemmin tullut mietittyä, mikä on onnellisuutta, mutta tässä tuo asia tuli korjattua.
- naisellinen nainen
Anskuliini kirjoitti:
jotensakkin samanlaisessa tilanteessa, mutta olen hyvin onnellinen ja nautin läheiseni kanssa viettämästäni ajasta, ajatellen että jokainen päivä voi olla se viimeinen.
Meillä on takana ihana kesä ja näillä tietoa saamme vielä syksynkin olla yhdessä, ehkä....et päivä kerrallaan. Mut kuiteskii jos, oon ihan rehellinen, niin väliin "kaipaan", vielä enemmän sitä yhteisymmärrystä peliin. Aina ei jaksa toiselle selittää "tunteitaan" tai omaa "ajatusten kulkua", mäki oon välillä tollane melankoolinen friidu nykyisin aika usein. Ja sit toinen luulee et en enää välitä etc.. vaikka siitä ei oo kysymys ja sitä rataa...
Mut tänään mulla on syytä erityiseen JUHLAAN.
Joten iloitsen siitä!!! Täysin sydämin. Ja elämä on.... - naisellinen nainen
naisellinen nainen kirjoitti:
...et päivä kerrallaan. Mut kuiteskii jos, oon ihan rehellinen, niin väliin "kaipaan", vielä enemmän sitä yhteisymmärrystä peliin. Aina ei jaksa toiselle selittää "tunteitaan" tai omaa "ajatusten kulkua", mäki oon välillä tollane melankoolinen friidu nykyisin aika usein. Ja sit toinen luulee et en enää välitä etc.. vaikka siitä ei oo kysymys ja sitä rataa...
Mut tänään mulla on syytä erityiseen JUHLAAN.
Joten iloitsen siitä!!! Täysin sydämin. Ja elämä on.......tää laulu on nyt Pikku Isabellille: Paista aurinko aina, elää saa äiti aina, elää saan minä myös!
t.ystäväsi Anja. - välttämättä sen
on sitten kirjoitti:
kaikki nuo ehdot jo kunnossa, et kyllä muuten noin reteesti ajattele. Mutta entäs, jos sade alkaa uudestaan, tuletko silloin onnettomaksi. Eikai onnellisuudelle voi ehtoja ja tavoitteita asettaa, mutta helpompaa se elämä on, jos on terveyttä rahaa ja tulevaisuus on turvattu, tuosta vaimosta ihan niin tiedä, onko helpompaa ja takaako se onnellisuutta. Ei ole pahemmin tullut mietittyä, mikä on onnellisuutta, mutta tässä tuo asia tuli korjattua.
paremmassa kunnossa ole kuin muillakaan.
Mutta pointti on siinä, että jos ajattelee koko ajan että tuo ja tuo vielä paremmaksi, ei koskaan ole onnellinen. Tuommoiset asiat pitää pystyä unohtamaan, ainakin joksikin aikaa, ja olla tyytyväinen juuri siihen mikä sattuu kohdalleen menemään.
- alima
tai siis ainakin lähes koko kesän, kun olemme saaneet monta isoa projektia loppuun, eli sisärempan alakerran osalta kokonaan.
Saunakin valmistui jouluksi ja nautin siitä suunnattomasti, kun voin mennä koska vaan.
On nääs se "hetivalmis" kiuas ja kyllä olen saunonutkin.
Pihalla saatiin huonosta kesästä huolimatta paljon valmista.
Yli kahteen viikkoon en ole tarvinnut laittaa ruokaa, kun mies on vaihteeks taas innostunut tosta kokkailusta ja uusien reseptien kokeilusta.
Olen saanut nautiskella valmiista, ihanista ruoista.
Vielä kun pystyisin yöt nukkumaan kunnolla, niin olisin ikionnellinen.- Pirre*
sellaista, että viekö kiuas kuinka paljon sähköä, - siinä kait pitää olla virta päällä koko ajan.
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
sellaista, että viekö kiuas kuinka paljon sähköä, - siinä kait pitää olla virta päällä koko ajan.
huomenta, ja hyvää sateesta huolimatta.
- yks-Ämmä
Pirre* kirjoitti:
huomenta, ja hyvää sateesta huolimatta.
täällä toisenne nimettömänä, huomenta vaan.
- Pirre*
yks-Ämmä kirjoitti:
täällä toisenne nimettömänä, huomenta vaan.
vain näin virtuaalisti olemme tutustuneet, tuntuuko Sinusta kirjoittelumme liian tuttavalliselta?
Ja sitäpaitsi, olen ollut täällä jo ikuisuuden, - siirrynkin keväällä tuonne hmm..tuonne, oikealle tästä :) - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
vain näin virtuaalisti olemme tutustuneet, tuntuuko Sinusta kirjoittelumme liian tuttavalliselta?
Ja sitäpaitsi, olen ollut täällä jo ikuisuuden, - siirrynkin keväällä tuonne hmm..tuonne, oikealle tästä :)etten oikeastaan koskaan ole hirveän onneton, - kai tämä ns. onnellisuus on jotenkin perimässäkin.
P.s. enhän miekään kopsi koko aikaa kantapäitäni, mutta kun itku ei auta, vaikka se joskus tekee hyvää.. - yks-Ämmä
Pirre* kirjoitti:
Ja sitäpaitsi, olen ollut täällä jo ikuisuuden, - siirrynkin keväällä tuonne hmm..tuonne, oikealle tästä :)että olet ollut täällä ikuisuuden :)
- Jermuxi tms.
Olen aina onnekas, joten olen onnellinen, koska onnistun aina.
- HTZA
yhtenäväisyyttä rappioelämässämme.
On onni olla onnekkaasti onnellinen. - HTZA
HTZA kirjoitti:
yhtenäväisyyttä rappioelämässämme.
On onni olla onnekkaasti onnellinen.ole minun, säälittävän se on
- Putkivalo
Se on niin, että jos en ole onnellinen, se haetaan jostain, prkl. Kuopiosta, Tampereelta, kahvista, koiranpennusta, täältä, ystävistä... En mä suostu enää olemaan onneton.
- susa51
Luulisin että onni on jokaisella vaihtelevaa, ei varmaan ole jokahetki onnellista ihmistä.
Onnea onneksi löytyy, perheestä, työstä, ystävistä, syksyisestä metsästä, liikunnasta, koirat on myös hyviä ystäviä! - Putkivalo
susa51 kirjoitti:
Luulisin että onni on jokaisella vaihtelevaa, ei varmaan ole jokahetki onnellista ihmistä.
Onnea onneksi löytyy, perheestä, työstä, ystävistä, syksyisestä metsästä, liikunnasta, koirat on myös hyviä ystäviä!aloittaja kysyi vaan tämän hetkistä olotilaa ja minä vastasin.
Onneksi on niitä kriisejä myös, ne ovat aika opettavaisia. Kävin kerran pohjalla ja opin että onnellisuus on itsestäni kiinni, löydän sen jos haluan. Tosin joskus pitää saada olla onnetonkin. Nyt se on tosin mulla niin läheisessä muistissa etten halua siihen olotilaan. En, prkl, en :) - kenties
Ukua tai Utaa ?
- Putkivalo
kenties kirjoitti:
Ukua tai Utaa ?
Ei heti välähtänyt, valopään onneksi on google. Kyyllä kai sieltäkin voi onnensa löytää. Tai jonkunlaisen avun :)
- koska
kaikki on elämässäni ihan hyvin. Olen terve, perhe voi hyvin jne. jne. Yksi onneton rakastuminen on tehnyt onnellisuudestani hieman vajaan, mutta eiköhän tästäkin vielä selvitä ja sen selviämisen myötä onnellisuuskin varmasti taas kasvaa. Eli ei ihan 100 %:sti onnellinen, mutta aika lähellä kuitenkin.
- RosaLiiin
...on jokin salaperäinen juttu menneen ja tulevan välissä.
Pieni hetkeni, jonka voin vain omalla tyytyväisellä mielellä tunnistan.
Onnenhetket ja onnenpipanat, pieninä annoksinahan se onni elämässä kohdataan.
Sitä ei paljon kannata tavoitella ja jos juoksee sen perässä, se lentää pois.
Onneen pitää uskoa ja haluta, pelkkä toivominen ei riitä, luulen.
Kaikkein onnellisin olen silloin kun huomaan, että olen tehnyt toisen ihmisen jotenkin onnelliseksi.
Käsi sydämelle siis, varsin tyytyväinen oon. - ibiza
Oma tupa, oma lupa... :)
- namisuku
...Varsinkin=D
- tomppa2006
...tuota...joo...olen minä onnellinen...
Vielä onnellisempi olen, kun pääsen töistä kotiin. Olen onnellinen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479