Eli omistan otsikon mukaisen aseen. Onko kellään tietoa, myydäänkö missään enää osia ja varusteita kyseiseen torrakkoon? Hakusessa olisi supistajat sekä "shot diverter", joka kuvan perusteella lienee jonkinlainen suujarru tms. Myös yhteensopivat, muiden valmistajien osat/ varusteet kiinnostavat.
Vastaukset 2
- Nassikka perkele
Selvitäpä maahantuoja googlettamalla ja kysy siltä. Saat varman tiedon ja hyviä muita tietoja aseestasi.
- Sabot
Luonnollisesti aloitin tiedonhakuni ensin nettiä selailemalla, mutta kun ei löydy niin ei löydy, edes ameriikan midwayn kataloogeista. Asetta ei taideta enää valmistaa ja jos olen ymmärtänyt oikein niin se on 80-90 lukujen taitteen tuote. Kyseistä pyssyä on kumminkin tuotu Suomeen joskus ja jossakin saattaisi lojua siihen sopivia supistajia käyttämättömänä.
Sakohan tuota Franchia tuo maahan noin muuten ja Franchin taitaa omistaa Beretta joka omistanee myös Sakon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331725Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois228875Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144861Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36792- 73757
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47737- 54722
- 83632
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä64623Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561