Osaako kukaan kertoa tarkemmin minkälainen on Las Vegasin lentokenttä? Olemme kaksisteen matkassa ja toinen meistä jatkaa Las Vegasista Nykkiin ja toinen Chicagoon. Lennot tosin lähtevät hieman eri aikoina, toinen myöhään illalla ja toinen heti aikaisin aamusta. Onko Vegasin kentällä mahdollista ottaa torkut jossain (turvallista?) ja pääseekö alueelle, josta lennot lähtee vasta juuri ennen lentoa.
Las Vegasin lentokenttä
4
1069
Vastaukset
- muista
niin lähtöalueille pääsee jo reippaasti aiemmin. Turvatarkastuksen jälkeen ei ollut enää turvatarkastuksia. Kentältä löytyy mm. peliautomaatteja ja mieleen jäi valtavat ihmispaljoudet ja turvatarkastusjonot. Lisäksi vit..sinta oli check-in tekeminen joka ei onnistunut kuin itse automaatilla kun siellä ei ollut muuta vaihtoehtoa ainakaan AA:lla ja peruslipun omaavalle. Lentopaikkoja joutui kuitenkin tämän jälkeen virkailijan kanssa muuttelemaan, joka laittaa tagit laukkuihin.
Nukkumisesta en osaa sanoa.- matkailija-x
Vegasin kenttä on iso ja vilkas, paikalle kannattaa mennä ajoissa, koska kuten edellinen kirjoittaja kertoikin, turvatarkastusjonot ovat todella pitkät.
Kun olet checkannut sitään ja luovuttanut laukkusi, voit siirtyä heti turvatarkastukseen ja lähtöalueelle, siellkä on joitain kauppoja, baareja ja ruokapaikkoja sekä peliautomaatteja. Eiköhhän ainakin penkillä voi ottaa pikku nokoset, mutta yleensä ottaen Yhdysvaltojen kentillä on yöpyminen kielletty. - lisätietoja
matkailija-x kirjoitti:
Vegasin kenttä on iso ja vilkas, paikalle kannattaa mennä ajoissa, koska kuten edellinen kirjoittaja kertoikin, turvatarkastusjonot ovat todella pitkät.
Kun olet checkannut sitään ja luovuttanut laukkusi, voit siirtyä heti turvatarkastukseen ja lähtöalueelle, siellkä on joitain kauppoja, baareja ja ruokapaikkoja sekä peliautomaatteja. Eiköhhän ainakin penkillä voi ottaa pikku nokoset, mutta yleensä ottaen Yhdysvaltojen kentillä on yöpyminen kielletty.nukkumisista eri lentokentillä. Vegasin kenttä ei saa kovin hyviä pisteitä.
http://www.sleepinginairports.net/usa/lasvegas.htm
ps. lentokentälle mennessä juuri ennen kentälle saapumista on mahdollisuus ottaa hyvät yleiskuvat Vegasin kaupungista. Lentokenttähän on käytännössä keskustassa. - Keeppi D
matkailija-x kirjoitti:
Kun olet checkannut sitään ja luovuttanut laukkusi, voit siirtyä heti turvatarkastukseen ja lähtöalueelle, siellkä on joitain kauppoja, baareja ja ruokapaikkoja sekä peliautomaatteja. Eiköhhän ainakin penkillä voi ottaa pikku nokoset, mutta yleensä ottaen Yhdysvaltojen kentillä on yöpyminen kielletty.Meikä ei kyllä muista mitään Vegasin turvatarkastusjonoja (pitkiä tt-jonoja olen tavannut vain Washingtonissa (45 min, alkoi jo huolestuttaa) ja Lontoossa (jota olenkin sitten vältellyt viime vuodet)).
Vegasin jonotuksista muistan kyllä mailin mittaisen taksijonon eräältä syyskuun saapumispäivältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059