Lammen ranta
kaunis kesäyö
kiihkeitä suudelmia
hiukset silmillä
kätesi levoton
hulluus meissä
kuplavolkkari
ikkunat huurussa
nauroimme
muisto nuoruudesta
vuosien takaa
onko Sinua enää
- muistaisitko
Muistaisitko?
14
305
Vastaukset
- Minänoita
oi niitä nuoruusmuistoja
elämän kohokohtia
on niin mukava
niitä hiljaa mielessään
kerrata..
Huomenta Kaaru
ja hieno runo
alkavaan päivään!- kaaru
yö kirjoitti minussa
muistoja nuoruudesta
sateen hakatessa ikkunaa
suren mennyttä kesää
odotan uutta
Noitaliini, kiitos:)
Jahans rouvasein!
Arvaa mitä..
Näen silmissäni huuruisessa ikkunassa
varpaankuvat =)
... on mulla ja aatokset;D- kaaru
et sie mitään nää
kunhan kuvittelet:)))
- lindalinda1
muistoja vain. Ja kuinka suloista niihin onkaan
joskus hukkua, antaa ajatuksen lentää.
Otappa selvää, onko Hän vielä olemassa,
josko herättäisitte vanhat muistot eloon.
Hyvin voi runosi myötä itsekkin palata nuoruus-
vuosiin.- kaaru
...tökkii, mieleen ponnahtaa
aina joku pieni muisto
entisestä, niin tämäkin
Kiitokset sanoistasi:)
- ..huolella...
Kauniita muistojakin kannattaa sydämessään vaalia. Mistä lie noissutkaan mieleesi nyt, mutta mietipä mahdollisuutta, jonka ainakin itse varmasti uskon olevan olemassa. Etsi ihmeessä oikeasti tuo ihminen jotenkin kuullaksesi mitä hänelle kuuluu. Joskus yllättää kun saa huomata, että olitte olleet toistenne ajatuksissa yhtäaikaa kummankin pohtiessa miten ja minne maailma on kumpaakin heitellyt tai hellinyt.
Itselleni tuo kaunis muistosi toi elävästi vanhan kauniin suomalaisen kappaleen (laulun), jota olen koittanut kalastella jo kauan aikaa ilman toivottua tulosta. Lauluun ei liity itselle sinänsä mitään muistoja, se vain nousee ihan ajallisesti uudempien muistojen siivillä mieleen. En edes muista laulajaa, enkä sanoja, vain ainostaan sen tarinan. Siinä oli kirkas, kuuma auringonpaiste kun varmaan nuoripari meni rannalle yhdessä uimaan ja löysivät pohjalta vanhan autonrämän, jonne ne sukelteli yhdessä. Siitä on niin kauan kun sen olen kuullut, mutta jotenkin noin se menee. No, ehkä joskus selviää tuokin kysymysmerkki minun elämässä?- kaaru
...ja voin sanoa, että muistot
entisestä eletystä ovat rikkaat:)
oli eräs elämän vaihe
jouduin hylkäämään
lähes kaiken entisen
näissä runoissani palaan
hetkittäin elämässäni
taaksepäin, tavallaan
kirjoitan muistelmiani
Kiitos tuntematon
olen otettu:)
- Minänoita
Sinulla muistelot
minulla kirjeet..
Ihana oli taas kuules!
Unia sinulle
toivoopi kyöpelin muori!- kaaru
rummuttaa jo tähän
toista kertaa:)
Ei haittaa, mutta
heititkö koolillisen
noitajuomaa viruttamaan
silmäsi ja hetken
näkö huononi:)))
- *MURUKULTA*
Muru luki taas silmät kiinni.. ;))
Kelläpä ei olisi jotain muistoja kuplasta,
Sinulla lemmekäitä.. Murulla jäisiä! :O
..Ja hauskoja, nii ku vähä varmaan kummatkin! :D
Hymyillen luin tätä.
Mukvaa alkavaa viik.lop, alkua, kaaru,
ilma on mitä ihanin - syksyinen! :)- kaaru
...silmät kiinni;)
Olet ihmeellinen ja kiitos
meiltä pilvisestä aamusta
rutistuksia Sinulle:)
- Mysteriet
Miten ihanainen muisto =)
Vautsi Kaaru!- kaaru
...kun ehdit jo tännekin!!!
kiitoksen sanoin tätä päivää
Sinulle toivotan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612