Muistaisitko?

kaaru

Lammen ranta
kaunis kesäyö

kiihkeitä suudelmia
hiukset silmillä
kätesi levoton
hulluus meissä

kuplavolkkari
ikkunat huurussa

nauroimme

muisto nuoruudesta
vuosien takaa

onko Sinua enää
- muistaisitko

14

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minänoita

      oi niitä nuoruusmuistoja
      elämän kohokohtia

      on niin mukava
      niitä hiljaa mielessään
      kerrata..

      Huomenta Kaaru
      ja hieno runo
      alkavaan päivään!

      • kaaru

        yö kirjoitti minussa
        muistoja nuoruudesta
        sateen hakatessa ikkunaa
        suren mennyttä kesää
        odotan uutta

        Noitaliini, kiitos:)


    • Jahans rouvasein!
      Arvaa mitä..
      Näen silmissäni huuruisessa ikkunassa
      varpaankuvat =)
      ... on mulla ja aatokset;D

      • kaaru

        et sie mitään nää
        kunhan kuvittelet:)))


    • lindalinda1

      muistoja vain. Ja kuinka suloista niihin onkaan
      joskus hukkua, antaa ajatuksen lentää.

      Otappa selvää, onko Hän vielä olemassa,
      josko herättäisitte vanhat muistot eloon.

      Hyvin voi runosi myötä itsekkin palata nuoruus-
      vuosiin.

      • kaaru

        ...tökkii, mieleen ponnahtaa
        aina joku pieni muisto
        entisestä, niin tämäkin

        Kiitokset sanoistasi:)


    • ..huolella...

      Kauniita muistojakin kannattaa sydämessään vaalia. Mistä lie noissutkaan mieleesi nyt, mutta mietipä mahdollisuutta, jonka ainakin itse varmasti uskon olevan olemassa. Etsi ihmeessä oikeasti tuo ihminen jotenkin kuullaksesi mitä hänelle kuuluu. Joskus yllättää kun saa huomata, että olitte olleet toistenne ajatuksissa yhtäaikaa kummankin pohtiessa miten ja minne maailma on kumpaakin heitellyt tai hellinyt.

      Itselleni tuo kaunis muistosi toi elävästi vanhan kauniin suomalaisen kappaleen (laulun), jota olen koittanut kalastella jo kauan aikaa ilman toivottua tulosta. Lauluun ei liity itselle sinänsä mitään muistoja, se vain nousee ihan ajallisesti uudempien muistojen siivillä mieleen. En edes muista laulajaa, enkä sanoja, vain ainostaan sen tarinan. Siinä oli kirkas, kuuma auringonpaiste kun varmaan nuoripari meni rannalle yhdessä uimaan ja löysivät pohjalta vanhan autonrämän, jonne ne sukelteli yhdessä. Siitä on niin kauan kun sen olen kuullut, mutta jotenkin noin se menee. No, ehkä joskus selviää tuokin kysymysmerkki minun elämässä?

      • kaaru

        ...ja voin sanoa, että muistot
        entisestä eletystä ovat rikkaat:)

        oli eräs elämän vaihe
        jouduin hylkäämään
        lähes kaiken entisen

        näissä runoissani palaan
        hetkittäin elämässäni
        taaksepäin, tavallaan
        kirjoitan muistelmiani

        Kiitos tuntematon
        olen otettu:)


    • Minänoita

      Sinulla muistelot
      minulla kirjeet..

      Ihana oli taas kuules!

      Unia sinulle
      toivoopi kyöpelin muori!

      • kaaru

        rummuttaa jo tähän
        toista kertaa:)

        Ei haittaa, mutta
        heititkö koolillisen
        noitajuomaa viruttamaan
        silmäsi ja hetken
        näkö huononi:)))


    • *MURUKULTA*

      Muru luki taas silmät kiinni.. ;))
      Kelläpä ei olisi jotain muistoja kuplasta,
      Sinulla lemmekäitä.. Murulla jäisiä! :O
      ..Ja hauskoja, nii ku vähä varmaan kummatkin! :D
      Hymyillen luin tätä.

      Mukvaa alkavaa viik.lop, alkua, kaaru,
      ilma on mitä ihanin - syksyinen! :)

      • kaaru

        ...silmät kiinni;)

        Olet ihmeellinen ja kiitos
        meiltä pilvisestä aamusta
        rutistuksia Sinulle:)


    • Mysteriet

      Miten ihanainen muisto =)

      Vautsi Kaaru!

      • kaaru

        ...kun ehdit jo tännekin!!!
        kiitoksen sanoin tätä päivää
        Sinulle toivotan:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe