Tietääkö kukaan saako indesit pyykkikoneeseen tiivisteitä erikseen. Kone on muuten kunnossa, mutta tiiviste rummun ja luukun välissä on sulanut muodottomaksi ja se on ruman näköinen.
Tiiviste indesit pesukoneeseen
4
881
Vastaukset
- korjaaja
saahan siihen mutta kuulostaa vähän oudolta että tiiviste "sulanut",kannattais eka selvittää miks näin käynyt ennen kuin uutta laitat!Ei mikään maailman helpoin homma toi indesitin kauluskumin vaihto mutta kikkailemalla onnistuu!
- apuva
Kiitokset palautteesta. sulaminen tai vääntyminen johtui ilmeisesti batiikin teosta. 90c lämpötila ja kaikkia värjääviä ainesosia. Maton pesu oli myös hajottanut rummusta yhden muovikiinnikkeen. Nyt kone on taas toiminnassa, kun kiinnikkeen kiinnitin uudelleen ja kauluskumin otin pois ja laitoin toisin päin takaisin kun en saanut vielä uutta kauluskumia liikkeestä. Jouset oli melkoisen jäykkiä kauluskumin vaihdossa, mutta tyttöystävän avustuksella sain venytettyä jouset paikoilleen.
- korjaaja
apuva kirjoitti:
Kiitokset palautteesta. sulaminen tai vääntyminen johtui ilmeisesti batiikin teosta. 90c lämpötila ja kaikkia värjääviä ainesosia. Maton pesu oli myös hajottanut rummusta yhden muovikiinnikkeen. Nyt kone on taas toiminnassa, kun kiinnikkeen kiinnitin uudelleen ja kauluskumin otin pois ja laitoin toisin päin takaisin kun en saanut vielä uutta kauluskumia liikkeestä. Jouset oli melkoisen jäykkiä kauluskumin vaihdossa, mutta tyttöystävän avustuksella sain venytettyä jouset paikoilleen.
Joo,ei ihme jos kauluskumi menee kun pesee mattoja!!!Tavalliset pesukoneet ei ole suunniteltu maton pesuun!
- Anonyymi
korjaaja kirjoitti:
Joo,ei ihme jos kauluskumi menee kun pesee mattoja!!!Tavalliset pesukoneet ei ole suunniteltu maton pesuun!
Mikä unohtui?🤔 Mäntysuopa.
Mattoja pesivät laiturilla olleella pesupaikalla. Nykyisin niin ei kai saa tehdä, kun järvivedet rehevöityy ja kalojen kitusia ja silmiä kirveltää pesuaineet vesistöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432131Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701243Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796- 75722
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665