onkos kellään kokemuksia Mehiläisestä, sen lääkäreistä yms?? mm.ortopedia?? onko nihkeitä noin yleisesti vai hoitavatko asiallisesti ja ystvällisesti?
Mehiläinen
13
2260
Vastaukset
- Kaalibeibe
Heippa!
Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua Mehiläisessä. Turussa sekä Helsingissä. Lääkärit ovat olleet mukavia ja ammattitaitoisia, silloinkin kun minua pelotti.(asiaa varman auttoi se settä myönsin sen)Ottivat hyvin huomioon tarpeeni ja sanomiseni. tekeminen ei ollut kiirreellistä tai muuten ikävää..
Suosittelen!
Hyvin se menee!- Meih
Kyllä hyvää palvelua sieltä saa ainakin itse sain. Osaa hommansa!
- kiitos kaunis
Meih kirjoitti:
Kyllä hyvää palvelua sieltä saa ainakin itse sain. Osaa hommansa!
kiva kun vastasitte omista kokemuksista, olis tarkotus mennä sinne, täällä pk-seudulla, kun olkapää ei ota parantuakseen 4kk sitten tehdyn tähystyksen jälkeen, eikä nyk. ( oikeastaan entinen ) orto halua tehdä asialle mitään. Olen siis käynyt fysiossa, mutta pahensivat oireita ja lekuri oli sitä mieltä että takas fysioon kuitenkin..
Toinen mielipide on ehkä nyt paikallaan. En voi juuri salilla käyttää kättä, kotona pystyn tekemään normaaleja askaeita, mutta ilkeältä tuntuu. Takana siis olkapään nivelkapselin repeämä ja venähdys eteenpäin. Siinä kiristettin löysä olkaani ja kapseli korjattiin, nyt tuntuu että olka silti repsottaa, jonkinlaista voimattomuutta on ja olkaa ei aina pysty "hallitsemaan" vaan saattaa yhtäkkiä venähtää alaspäin ja rutisee kyllä niin että tuntuu.
Mutta kiitos vastauksista. - Anonyymi
Saattapi olla hyviä ainaskin hinnat on pilvissä. Erikoislääkäri 250.00 siihen päälle toimistokulut kela korvaa 8 ekeä. Hihhh. Johan on hinnat pilvissä ei ole mummolla asiaa vaan orpolla on varaa käydä. Ihan sairasta hinnottelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattapi olla hyviä ainaskin hinnat on pilvissä. Erikoislääkäri 250.00 siihen päälle toimistokulut kela korvaa 8 ekeä. Hihhh. Johan on hinnat pilvissä ei ole mummolla asiaa vaan orpolla on varaa käydä. Ihan sairasta hinnottelua.
Silloin, kun kyse on terveydestä, en minä ainakaan rahojani laske. Tingin sitten muusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin, kun kyse on terveydestä, en minä ainakaan rahojani laske. Tingin sitten muusta.
Et luultavasti osaa kuvitella, kuinka paljon rahaa 250 euroa monelle on, jos sitä edes on, vaikka tinkii kaikesta.
En minäkään kyllä terveysasioissa mielelläni rahan vuoksi tinkisi. Hyvä, jos sinulta rahaa löytyy, kun tarvitset. Minulta ei aina löydy.
- Anonyymi
Hämeenlinnan mehiläisessä osaaminen on ala kanttiin palvelu on nokkavaa ja valittavaa. Vaikka asiakas maksaa. Pitäisi jotain lääkärin tietääkkin
- Anonyymi
Jokainen lääkäri lukee samat asiat lääketieteellisessä joten kyllä tietävät mitä potilaalle tehdään . Siis kaikilla lääkäreillä on samat tiedot .
- Anonyymi
Menin Mehiläiseen lääkäriin. Minulla oli vaikeat oireet ja hankala elämäntilanne.
Lääkäri oli ymmärtäväinen, mutta vastaanoton edetessä kävi selväksi, että ennakkoluuloisuus vie sittenkin voiton ymmärtäväisyydestä. Asia etenivät alkuun ihan kivasti, mutta sitten lääkäri käänsi takkinsa. Ja sen seurauksena minusta tuntui, että minulta lyötiin ilmat pihalle ja että tulin tuomituksi.
Minun olisi pitänyt vaan kävellä sieltä ulos kesken kaiken. Jostain syystä en tehnyt sitä. Olin niin vihainen, etten hetkeen pystynyt kuuntelemaan tai tekemään mitään. Olin loukkaantunut. Tilanne ei kokonaisuutena ollut kohtuullinen. Sanansa olisi voinut astella toisinkin.
Kokemus oli kaikenkaikkiaan niin kamala, etten enää ikinä, koskaan, milloinkaan kykene olemaan kyseisen lääkärin kanssa tekemisissä. Enää en pysty
normaalilla tai neutraalilla ilmeellä kohtaamaan tuota ihmistä.
Paikka josta toivoisi saavansa apua aiheuttikin minulle niin kurjan kokemuksen, että sen kanssa on ollut kestämistä. Kun toivoisi apua ja saakin henkisesti turpaansa.
Kamalinta on se, että tyyppi oli yhtä aikaa mitä mukavin ja mitä kamalin. Se oli järkkyä psykodraamaa. Eikä voi olla miettimättä, että järkkäsikö hän tätä psykodraamaa ihan tahallaan.
Vaikea ymmärtää mikä tarve lääkärin sanomisien takana oli.- Anonyymi
Jätit lukijan pohtimaan, mitä oikein tapahtui. Mistä oli kyse?
On tavallista, että lääkärin vastaanotolla ollaan herkkien asioiden kanssa tekemisissä. Joskus ei tarvita muuta kuin kehotus vaa'alle ja potilas loukkaantuu. Tai puuttuminen tupakointiin. Tai kehotus hammaslääkäriin tai mistä minä tiedän mikä kehenkin sattuu...
- Anonyymi
Oli sitten Mehiläinen tm yksityinen, on palvelu ja hoito parempaa. En ole ikinä kuullut kenenkään valittavan hoidosta enkä palvelusta.
- Anonyymi
Sinulla ei ole sellaista tutkainta, jolla vetelet johtopäätöksiä.
Minä olen valittanut Mehiläisen ortopedistä, joka oikeasti kuuluisi lukkojen taakse. Muuallakin on näitä sikamaisia tyyppejä, ei yksityinen puoli ole suojaava tekijä. Ne on lisäksi monesti vakuutuslääkäreitä.
- Anonyymi
Muutaman kerran olen käynyt Mehiläisessä, gynekologilla ja muussa pikkuasiassa.
Kohtelu on ollut asiallista.
Isoja juttuja en siellä hoidattaisi, sen verran on kallista. Muuallakin, julkisessa terveydenhuollossa, on ollut hyvä hoito ja kohtelu.
Lääkärissä käydessä ihminen on herkimmillään. Helposti voi käsittää lääkärin käytöksen väärin ja voi itsestäkin olla enemmän esillä se huonompi puoli. Lääkärien ammattitaidon arvioimiseen ei minulla ole pätevyyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei863922Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071832- 1091146
- 1001111
- 69983
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22771