onkos kellään kokemuksia Mehiläisestä, sen lääkäreistä yms?? mm.ortopedia?? onko nihkeitä noin yleisesti vai hoitavatko asiallisesti ja ystvällisesti?
Mehiläinen
7
2053
Vastaukset
- Kaalibeibe
Heippa!
Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua Mehiläisessä. Turussa sekä Helsingissä. Lääkärit ovat olleet mukavia ja ammattitaitoisia, silloinkin kun minua pelotti.(asiaa varman auttoi se settä myönsin sen)Ottivat hyvin huomioon tarpeeni ja sanomiseni. tekeminen ei ollut kiirreellistä tai muuten ikävää..
Suosittelen!
Hyvin se menee!- Meih
Kyllä hyvää palvelua sieltä saa ainakin itse sain. Osaa hommansa!
- kiitos kaunis
Meih kirjoitti:
Kyllä hyvää palvelua sieltä saa ainakin itse sain. Osaa hommansa!
kiva kun vastasitte omista kokemuksista, olis tarkotus mennä sinne, täällä pk-seudulla, kun olkapää ei ota parantuakseen 4kk sitten tehdyn tähystyksen jälkeen, eikä nyk. ( oikeastaan entinen ) orto halua tehdä asialle mitään. Olen siis käynyt fysiossa, mutta pahensivat oireita ja lekuri oli sitä mieltä että takas fysioon kuitenkin..
Toinen mielipide on ehkä nyt paikallaan. En voi juuri salilla käyttää kättä, kotona pystyn tekemään normaaleja askaeita, mutta ilkeältä tuntuu. Takana siis olkapään nivelkapselin repeämä ja venähdys eteenpäin. Siinä kiristettin löysä olkaani ja kapseli korjattiin, nyt tuntuu että olka silti repsottaa, jonkinlaista voimattomuutta on ja olkaa ei aina pysty "hallitsemaan" vaan saattaa yhtäkkiä venähtää alaspäin ja rutisee kyllä niin että tuntuu.
Mutta kiitos vastauksista. - Anonyymi
Saattapi olla hyviä ainaskin hinnat on pilvissä. Erikoislääkäri 250.00 siihen päälle toimistokulut kela korvaa 8 ekeä. Hihhh. Johan on hinnat pilvissä ei ole mummolla asiaa vaan orpolla on varaa käydä. Ihan sairasta hinnottelua.
- Anonyymi
Hämeenlinnan mehiläisessä osaaminen on ala kanttiin palvelu on nokkavaa ja valittavaa. Vaikka asiakas maksaa. Pitäisi jotain lääkärin tietääkkin
- Anonyymi
Samaa tasoa kuin muutkin Ylivieska Suni Ryhmä kaupassa tänään ei hoitaja tarvitse kuljeaRyotsin opettajan kansaa Kärsämäki kauppoja väkivallan onnittelu reitit toivossa.
Jos ei syntymä päivä aika halua puhelua, viestiä, postia väkivallan syöte Sitä ei vaadita, ottamaan vastaan.
19.10.2024 t. Lastenhoito Ruotonen lääkäri jeskus syöte Ruotonen mikälie nyt. - Anonyymi
Jokainen lääkäri lukee samat asiat lääketieteellisessä joten kyllä tietävät mitä potilaalle tehdään . Siis kaikilla lääkäreillä on samat tiedot .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569