onkos kellään kokemuksia Mehiläisestä, sen lääkäreistä yms?? mm.ortopedia?? onko nihkeitä noin yleisesti vai hoitavatko asiallisesti ja ystvällisesti?
Mehiläinen
6
2136
Vastaukset
- Kaalibeibe
Heippa!
Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua Mehiläisessä. Turussa sekä Helsingissä. Lääkärit ovat olleet mukavia ja ammattitaitoisia, silloinkin kun minua pelotti.(asiaa varman auttoi se settä myönsin sen)Ottivat hyvin huomioon tarpeeni ja sanomiseni. tekeminen ei ollut kiirreellistä tai muuten ikävää..
Suosittelen!
Hyvin se menee!- Meih
Kyllä hyvää palvelua sieltä saa ainakin itse sain. Osaa hommansa!
- kiitos kaunis
Meih kirjoitti:
Kyllä hyvää palvelua sieltä saa ainakin itse sain. Osaa hommansa!
kiva kun vastasitte omista kokemuksista, olis tarkotus mennä sinne, täällä pk-seudulla, kun olkapää ei ota parantuakseen 4kk sitten tehdyn tähystyksen jälkeen, eikä nyk. ( oikeastaan entinen ) orto halua tehdä asialle mitään. Olen siis käynyt fysiossa, mutta pahensivat oireita ja lekuri oli sitä mieltä että takas fysioon kuitenkin..
Toinen mielipide on ehkä nyt paikallaan. En voi juuri salilla käyttää kättä, kotona pystyn tekemään normaaleja askaeita, mutta ilkeältä tuntuu. Takana siis olkapään nivelkapselin repeämä ja venähdys eteenpäin. Siinä kiristettin löysä olkaani ja kapseli korjattiin, nyt tuntuu että olka silti repsottaa, jonkinlaista voimattomuutta on ja olkaa ei aina pysty "hallitsemaan" vaan saattaa yhtäkkiä venähtää alaspäin ja rutisee kyllä niin että tuntuu.
Mutta kiitos vastauksista. - Anonyymi
Saattapi olla hyviä ainaskin hinnat on pilvissä. Erikoislääkäri 250.00 siihen päälle toimistokulut kela korvaa 8 ekeä. Hihhh. Johan on hinnat pilvissä ei ole mummolla asiaa vaan orpolla on varaa käydä. Ihan sairasta hinnottelua.
- Anonyymi
Hämeenlinnan mehiläisessä osaaminen on ala kanttiin palvelu on nokkavaa ja valittavaa. Vaikka asiakas maksaa. Pitäisi jotain lääkärin tietääkkin
- Anonyymi
Jokainen lääkäri lukee samat asiat lääketieteellisessä joten kyllä tietävät mitä potilaalle tehdään . Siis kaikilla lääkäreillä on samat tiedot .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713398
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541919Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481589Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251185- 1581182