airsoft tyttöjä?

`emmmmmma

olen ajatellut alottaa airsoftin, mutta huomasin, että aika harva tyttö sitä pelaa. onko siis täällä esim. ketään tyttöä joka sitä pelaisi ? olisi mukava jutella vaikka msn . (?)

onko airsoftissa tytöt ja pojat ns. samalla tasolla ? sitäkin aloin miettiä, kun tyttöjähän tässä niin paljon vähemmän on..

9

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AirsoftboyHS

      Varmaan sen takia ei monet tytöt pelaa koska luonnollisesti se sattuu kun ampuu kuula-aseella lähietäisyydeltä (itelläki joka ikinen kerta jalat mustelmilla ja joskus jopa verillä airsofti ottelun jälkeen).

      • Z-sus

        "Varmaan sen takia ei monet tytöt pelaa koska luonnollisesti se sattuu kun ampuu kuula-aseella lähietäisyydeltä (itelläki joka ikinen kerta jalat mustelmilla ja joskus jopa verillä airsofti ottelun jälkeen)."


        Tälle vastapainoksi että itselläni on ehkä muutama mustelma tullut joskus, mutta pääosin kivuttomi osumia:D Oikeat varusteet sekä aivot omaavia pelaajia niin tuollaista ei tapahdu.

        Alottajalle:
        Joo eipä ole tullut suomessa naispuolista softaajaa vastaan mutta ohan noita kuvissa yms näkyny, tietty olis mukavaa jos näkyis enempi, hetero kun olen. Oishan se aina helpompaa jos saisit jonkun kaverin mukaan kun ekaa kertaa menee pelaamaan mutta airsofti on sellane laji että nopeesti saa khyllä tuttuja.


    • Tältä laudalta tuskin löytyy tyttöjä, mutta esim. irc gallerian "airsoft vei kaikki rahani" yhteisössä on tälläenen tapaus:D... tyttöjä on airsoft harrastuksen parissa varsinkin suomessa suht niukasti, mutta varsinkin isommissa peleistä löytyy aian muutama toison sukupuolen edustaja.

      • jyssyftheairsofter

        No onhan niitä tosi vähän, mutta on niiden kanssa pelattukkin ja galleriasta löytää. Onhan se myös aina kivaa kun joku tyttö näkyy pelailemassa. Mukaan vaan!


      • airsoftomppu98
        jyssyftheairsofter kirjoitti:

        No onhan niitä tosi vähän, mutta on niiden kanssa pelattukkin ja galleriasta löytää. Onhan se myös aina kivaa kun joku tyttö näkyy pelailemassa. Mukaan vaan!

        mä oon varmaan ainoo tyttö nokial joka airsoftaa mut mä pelaan iha poikien kans. En vois sanoo että oon hyvä ku alotin vasta kesällä... mut ninjailua oon harrastanu tyyliin koko elämäni joten kyl niitä ninjatemppuja löytyy XD Yleensä kiipeen puuhun ja tapan tyypit sieltä, ja juoksen alueen läpi parissa sekunnissa. En ammu niin tarkkaan vielä mut oon voittanut koska liikun nopeasti c: lisää tyttöjä mukaan vaan!!!


    • Morita
    • Prkl2333333333333333

      Tytöt vittuun airsoftista perkele

      • Anonyymi

        haista sinä ny vittu


      • Anonyymi

        ootko tyhmä vai tyhmä vitun äyssi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe