airsoft tyttöjä?

`emmmmmma

olen ajatellut alottaa airsoftin, mutta huomasin, että aika harva tyttö sitä pelaa. onko siis täällä esim. ketään tyttöä joka sitä pelaisi ? olisi mukava jutella vaikka msn . (?)

onko airsoftissa tytöt ja pojat ns. samalla tasolla ? sitäkin aloin miettiä, kun tyttöjähän tässä niin paljon vähemmän on..

9

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AirsoftboyHS

Varmaan sen takia ei monet tytöt pelaa koska luonnollisesti se sattuu kun ampuu kuula-aseella lähietäisyydeltä (itelläki joka ikinen kerta jalat mustelmilla ja joskus jopa verillä airsofti ottelun jälkeen).

• Z-sus

"Varmaan sen takia ei monet tytöt pelaa koska luonnollisesti se sattuu kun ampuu kuula-aseella lähietäisyydeltä (itelläki joka ikinen kerta jalat mustelmilla ja joskus jopa verillä airsofti ottelun jälkeen)."

Tälle vastapainoksi että itselläni on ehkä muutama mustelma tullut joskus, mutta pääosin kivuttomi osumia:D Oikeat varusteet sekä aivot omaavia pelaajia niin tuollaista ei tapahdu.

Alottajalle:
        Joo eipä ole tullut suomessa naispuolista softaajaa vastaan mutta ohan noita kuvissa yms näkyny, tietty olis mukavaa jos näkyis enempi, hetero kun olen. Oishan se aina helpompaa jos saisit jonkun kaverin mukaan kun ekaa kertaa menee pelaamaan mutta airsofti on sellane laji että nopeesti saa khyllä tuttuja.

• Tältä laudalta tuskin löytyy tyttöjä, mutta esim. irc gallerian "airsoft vei kaikki rahani" yhteisössä on tälläenen tapaus:D... tyttöjä on airsoft harrastuksen parissa varsinkin suomessa suht niukasti, mutta varsinkin isommissa peleistä löytyy aian muutama toison sukupuolen edustaja.

• jyssyftheairsofter

No onhan niitä tosi vähän, mutta on niiden kanssa pelattukkin ja galleriasta löytää. Onhan se myös aina kivaa kun joku tyttö näkyy pelailemassa. Mukaan vaan!

• airsoftomppu98
        jyssyftheairsofter kirjoitti:

No onhan niitä tosi vähän, mutta on niiden kanssa pelattukkin ja galleriasta löytää. Onhan se myös aina kivaa kun joku tyttö näkyy pelailemassa. Mukaan vaan!

mä oon varmaan ainoo tyttö nokial joka airsoftaa mut mä pelaan iha poikien kans. En vois sanoo että oon hyvä ku alotin vasta kesällä... mut ninjailua oon harrastanu tyyliin koko elämäni joten kyl niitä ninjatemppuja löytyy XD Yleensä kiipeen puuhun ja tapan tyypit sieltä, ja juoksen alueen läpi parissa sekunnissa. En ammu niin tarkkaan vielä mut oon voittanut koska liikun nopeasti c: lisää tyttöjä mukaan vaan!!!

• Morita
    • Prkl2333333333333333

Tytöt vittuun airsoftista perkele

• Anonyymi

haista sinä ny vittu

• Anonyymi

ootko tyhmä vai tyhmä vitun äyssi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70