airsoft tyttöjä?

`emmmmmma

olen ajatellut alottaa airsoftin, mutta huomasin, että aika harva tyttö sitä pelaa. onko siis täällä esim. ketään tyttöä joka sitä pelaisi ? olisi mukava jutella vaikka msn . (?)

onko airsoftissa tytöt ja pojat ns. samalla tasolla ? sitäkin aloin miettiä, kun tyttöjähän tässä niin paljon vähemmän on..

9

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AirsoftboyHS

Varmaan sen takia ei monet tytöt pelaa koska luonnollisesti se sattuu kun ampuu kuula-aseella lähietäisyydeltä (itelläki joka ikinen kerta jalat mustelmilla ja joskus jopa verillä airsofti ottelun jälkeen).

• Z-sus

"Varmaan sen takia ei monet tytöt pelaa koska luonnollisesti se sattuu kun ampuu kuula-aseella lähietäisyydeltä (itelläki joka ikinen kerta jalat mustelmilla ja joskus jopa verillä airsofti ottelun jälkeen)."

Tälle vastapainoksi että itselläni on ehkä muutama mustelma tullut joskus, mutta pääosin kivuttomi osumia:D Oikeat varusteet sekä aivot omaavia pelaajia niin tuollaista ei tapahdu.

Alottajalle:
        Joo eipä ole tullut suomessa naispuolista softaajaa vastaan mutta ohan noita kuvissa yms näkyny, tietty olis mukavaa jos näkyis enempi, hetero kun olen. Oishan se aina helpompaa jos saisit jonkun kaverin mukaan kun ekaa kertaa menee pelaamaan mutta airsofti on sellane laji että nopeesti saa khyllä tuttuja.

• Tältä laudalta tuskin löytyy tyttöjä, mutta esim. irc gallerian "airsoft vei kaikki rahani" yhteisössä on tälläenen tapaus:D... tyttöjä on airsoft harrastuksen parissa varsinkin suomessa suht niukasti, mutta varsinkin isommissa peleistä löytyy aian muutama toison sukupuolen edustaja.

• jyssyftheairsofter

No onhan niitä tosi vähän, mutta on niiden kanssa pelattukkin ja galleriasta löytää. Onhan se myös aina kivaa kun joku tyttö näkyy pelailemassa. Mukaan vaan!

• airsoftomppu98
        jyssyftheairsofter kirjoitti:

No onhan niitä tosi vähän, mutta on niiden kanssa pelattukkin ja galleriasta löytää. Onhan se myös aina kivaa kun joku tyttö näkyy pelailemassa. Mukaan vaan!

mä oon varmaan ainoo tyttö nokial joka airsoftaa mut mä pelaan iha poikien kans. En vois sanoo että oon hyvä ku alotin vasta kesällä... mut ninjailua oon harrastanu tyyliin koko elämäni joten kyl niitä ninjatemppuja löytyy XD Yleensä kiipeen puuhun ja tapan tyypit sieltä, ja juoksen alueen läpi parissa sekunnissa. En ammu niin tarkkaan vielä mut oon voittanut koska liikun nopeasti c: lisää tyttöjä mukaan vaan!!!

• Morita
    • Prkl2333333333333333

Tytöt vittuun airsoftista perkele

• Anonyymi

haista sinä ny vittu

• Anonyymi

ootko tyhmä vai tyhmä vitun äyssi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11586
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4161
    3. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      16
      3576
    4. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      151
      3478
    5. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      242
      2753
    6. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      137
      2478
    7. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1929
    8. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      377
      1355
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      77
      1204
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      997
    Aihe