brasiliassa

kuumaa brassailua

Nyt oli pojat kunnon loma. Ette usko mitä mimmejä koko maa täynnä ja oikeesti ilmassa pyörii koko ajan seksi. Ei missän ole niin hyvän näköisiä naisia kuin siellä,(muijat on oikeesti kuosissa). Se on nyt ykköskohde ja aasia hyvänä kakkosena mitä tulee laatutasoon. sinne ei suomi naisten kannata matkustaa kun siellä on vaatimustasoa, ei ne brassit huoli tavallista sumi-naista(sorry vaan). Pian matkustettava uudelleen , vähän se kirpasee tuo lento ja hotellit mut kannattaa. Täällä suomessa ei tee mieli pyöriä enää missään kun siellä kävi. 2-3 kuukautta nyt töitä ja urheilua ja sinne uudelleen. Mukavia naisia ja kovaa bieltystä tiedossa. kivaa olla sinkku nyt ja en heti vakiinnukaan, ei sitä viitti lomaromansseilla jos jää paska jälkimaku suuhun et on pettänyt. Brassaillaan!!

27

3413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikaisua jne

      "Ette usko mitä mimmejä "

      Kyllä uskon kun olen käynyt. Ulkoisesti olivat hieman pettymys, mutta uskomattoman narsistisia, iloisia ja vapaamielisiäkin he ovat ja machokulttuurin naisina tietysti naisellisia.

      Brassimiehet panee hyvin mielellään gringonaisia, jopa suomalaiset kelpaa.

      • suominaisena

        brassimies minulla siellä ja kyllä näkyy paljon muitakin gringonaisia brassien käsikynkässä. Itse lähdössä kultani luokse puoleksi vuodeksi, ei jaksaisi odottaa, vielä kolme viikkoa.


    • tohl-oppi

      Olet ilmeisesti joku keskenkasvuinen miehenalku, kun noin naiivisti kirjoittelet. Kauniitahan ne brassinaiset ovat ja todella vapaamielisiä ja varmaan saat siellä joka paikassa, mutta toi typerä lapsellinen innostus huvittaa. Miten joku helvetin naiminen voi jollekkin olla noi tärkeää? Kannttaattaa miettiä myös niiden tautien määrää, jota todella olet mahdollinen saamaan sataprosenttisesti, mutta eihän se sua haittaa , kun sinkku olet. Ei sitten varmaan kannata sitä levitellä muihin ihmisiin, vaikka ettehän te typerät suomijuntit sitä ajattele. En ole moista kuullutkaan, että maksaa vielä siitä, että pääsee naimaan. Sitäpaitsi kyllä brassit katselee vaaleita naisia. Itselläni on brasseissa hyvä miesystävä, joka pitää yhteyttä jatkuvasti ja kirjoittelemme, mutta tämä suhde onkin ystävyyssuhde eikä mikään panosuhde. Hänen mielestään olen hyvä ja ihana ihminen kaikella tapaa. Kaikilla ihmisillä ei ole se vain mielessään.

      • Mies Riosta

        Naivi. Brassimiehet ajattelevat "sita" kaytannossa koko ajan. Kaikki keskustelut joko ovat "siita" tai sivuavat "sita". Tiedan koska asun taalla. Até que converso do português. Sacou?


      • sulla..!!

        tosi paha siis, ja vedit herneet nenään et vielä huono itsetuntokin. Kuka tos puhu naimisesta muut kuin sinä KATEELLINEN! Vertasin vaan näihin suomi-"neitosiiin" et silleen. kukin tekee valintansa.


      • toh-loppi
        Mies Riosta kirjoitti:

        Naivi. Brassimiehet ajattelevat "sita" kaytannossa koko ajan. Kaikki keskustelut joko ovat "siita" tai sivuavat "sita". Tiedan koska asun taalla. Até que converso do português. Sacou?

        Ai asut brasseissa, mikäs ihme toi nyt on. Olen itsekkin asunut ulkomailla ja moni muukin on. Tottakai siellä oppii kielen ja pittääkin. Ei muuten voi juntimpaa jätkää olla kuin suomalainen mies, sehän ainakin tuli selväksi. Kyllä siellä käydessäni vonkaajia oli, mutta ystävyys on naimista kestävempää. Olen myös suomessa tutustunt erääseen brassimieheen ja nykyisin kirjoitellaa senkin kanssa. Tulee taas Suomeen ensi talvena, koska sillä on ystäviä täällä. Sitä en kiellä etteikö brassimies houkuta, ovatpa sen verran namupaloja!!


      • tohl-oppi
        sulla..!! kirjoitti:

        tosi paha siis, ja vedit herneet nenään et vielä huono itsetuntokin. Kuka tos puhu naimisesta muut kuin sinä KATEELLINEN! Vertasin vaan näihin suomi-"neitosiiin" et silleen. kukin tekee valintansa.

        Kateellinen en suinkaan ole suomijunteille, päinvastoin. Mutta ethän sinä osaa edes lukea, itselläsi taitaa olla pahemman luokan lukihäiriö, tai luetun ymmärtäminen tietää vaikeuksia, sanoinpahan vaan miten ne asiat ovat ja sillä siisti, sano sinä mitä lystäät. Kehuin kyllä brassinaisia kauniiksi ja miehethän ovat myös erikomeita, kyllä niissä kropissa silmä lepää. Mutta aloitusteksti on kuin jonkun idiootin kirjoittama ja syytönhän minä siihen olen.


      • et oikeesti
        tohl-oppi kirjoitti:

        Kateellinen en suinkaan ole suomijunteille, päinvastoin. Mutta ethän sinä osaa edes lukea, itselläsi taitaa olla pahemman luokan lukihäiriö, tai luetun ymmärtäminen tietää vaikeuksia, sanoinpahan vaan miten ne asiat ovat ja sillä siisti, sano sinä mitä lystäät. Kehuin kyllä brassinaisia kauniiksi ja miehethän ovat myös erikomeita, kyllä niissä kropissa silmä lepää. Mutta aloitusteksti on kuin jonkun idiootin kirjoittama ja syytönhän minä siihen olen.

        halunnut ymmärtää enää kirjopittamaasi, kun on niin vaikeaa teille naisille myöntää koskaan olevansa väärässä. Sinä olet niin sivistynyt jne.. että kaikki muut ovat juntteja. suomi nainen maailmalla se ei ole järin suuressa arvossa, et silleen. ja tiedät kyllä syyn siihen kun katsot peiliin. kiva vaihtaa nyt palstaa kun loppulause on annettu. Lue tarkkaan nyt uudelleen että mainitsitko alun alkaen jotenkin sinne päin että onko se naiminen niin tärkeää, että numeroa pitää tehdä jne... edelleenkään en maininnut sellaista vaan keksit sen ihan omasta päästäsi ja kateellisena.loppu


      • Nimetön
        et oikeesti kirjoitti:

        halunnut ymmärtää enää kirjopittamaasi, kun on niin vaikeaa teille naisille myöntää koskaan olevansa väärässä. Sinä olet niin sivistynyt jne.. että kaikki muut ovat juntteja. suomi nainen maailmalla se ei ole järin suuressa arvossa, et silleen. ja tiedät kyllä syyn siihen kun katsot peiliin. kiva vaihtaa nyt palstaa kun loppulause on annettu. Lue tarkkaan nyt uudelleen että mainitsitko alun alkaen jotenkin sinne päin että onko se naiminen niin tärkeää, että numeroa pitää tehdä jne... edelleenkään en maininnut sellaista vaan keksit sen ihan omasta päästäsi ja kateellisena.loppu

        Kuule juippi. Itselläsi taisi kirpaista, kun takuulla tiedät olevasi juntti ja ihan keskenkasvoinenkin. Sellainen on aloitustekstin viesti muille. Etkä myöskään ole mikään mies, vaikka kuinka haukkuisit suomalaisia naisia. Suomessakin on kyllä tasokkaita miehiä, mutta sun tapauksessa ei voida puhua samana päivänä ja niitä on todella harvassa. Niinkuin sanoin jo aiemmin, että kateus ei sovi kuvaan. Päinvastoin ihan naurattaa, että joku viitsii puhua ääneen tollasta potaskaa. Jos ei nyt muka suomalaisten naisten maine maailmalla ( se on näillä palstoilla keksitty juttu ihan kaltaistesi junttien ajatuksista)ole korkea, niin samaan kastiin kuuluutte suomijuntit. Ei mitään tyyliä ja käytöskin niin alkeellista ja tyhmää. Kyllä ne muualla päin maailmaa nauraa suomalaisille miehille, itse olen sen muuten nähnyt. Kimi Räikkönen hyvä esimerkki. Lueppa vaan itse aloitusteksti. Se on kuin jonkun keskenkasvuisen kirjoitusta, sivistyneisyydestä puhumattakaan. Suosittelelen lukemaan uudelleen. Olet armottoman säälittävä jätkä.


      • juttuja kun
        Nimetön kirjoitti:

        Kuule juippi. Itselläsi taisi kirpaista, kun takuulla tiedät olevasi juntti ja ihan keskenkasvoinenkin. Sellainen on aloitustekstin viesti muille. Etkä myöskään ole mikään mies, vaikka kuinka haukkuisit suomalaisia naisia. Suomessakin on kyllä tasokkaita miehiä, mutta sun tapauksessa ei voida puhua samana päivänä ja niitä on todella harvassa. Niinkuin sanoin jo aiemmin, että kateus ei sovi kuvaan. Päinvastoin ihan naurattaa, että joku viitsii puhua ääneen tollasta potaskaa. Jos ei nyt muka suomalaisten naisten maine maailmalla ( se on näillä palstoilla keksitty juttu ihan kaltaistesi junttien ajatuksista)ole korkea, niin samaan kastiin kuuluutte suomijuntit. Ei mitään tyyliä ja käytöskin niin alkeellista ja tyhmää. Kyllä ne muualla päin maailmaa nauraa suomalaisille miehille, itse olen sen muuten nähnyt. Kimi Räikkönen hyvä esimerkki. Lueppa vaan itse aloitusteksti. Se on kuin jonkun keskenkasvuisen kirjoitusta, sivistyneisyydestä puhumattakaan. Suosittelelen lukemaan uudelleen. Olet armottoman säälittävä jätkä.

        Lukoo, niin siellä on joku ääliö joka ei ole ainakaan sinut ittensä kanssa. Sulon tuo teksti niin rakentavaa että nuo muut tosa edella ovat niin surkeita. Kylähä sä olet maailman parahaita mammoja joo...


      • Mies Riosta
        toh-loppi kirjoitti:

        Ai asut brasseissa, mikäs ihme toi nyt on. Olen itsekkin asunut ulkomailla ja moni muukin on. Tottakai siellä oppii kielen ja pittääkin. Ei muuten voi juntimpaa jätkää olla kuin suomalainen mies, sehän ainakin tuli selväksi. Kyllä siellä käydessäni vonkaajia oli, mutta ystävyys on naimista kestävempää. Olen myös suomessa tutustunt erääseen brassimieheen ja nykyisin kirjoitellaa senkin kanssa. Tulee taas Suomeen ensi talvena, koska sillä on ystäviä täällä. Sitä en kiellä etteikö brassimies houkuta, ovatpa sen verran namupaloja!!

        Se eu fosse você eu ia balas a boca agora. Vc e uma prostituta finlandêsa pensando que os brasileiros querem algo sério contigo mas verdade e que eles não querem. Vc e uma geral para qualquer um para comer. Vaca.


      • nainen riosta
        Mies Riosta kirjoitti:

        Se eu fosse você eu ia balas a boca agora. Vc e uma prostituta finlandêsa pensando que os brasileiros querem algo sério contigo mas verdade e que eles não querem. Vc e uma geral para qualquer um para comer. Vaca.

        e vc é um vagabundo finlandês pensando que é melhor que os brasileiros. só pra vc saber: eu tenho namorado brasileiro e ele sempre quis muito mais as outras coisas do q só sexo. e falando disso - sexo é muito mais gostoso com ele do q com finlandeses idiotas. (VOCÊ!)


      • Mies Riosta
        nainen riosta kirjoitti:

        e vc é um vagabundo finlandês pensando que é melhor que os brasileiros. só pra vc saber: eu tenho namorado brasileiro e ele sempre quis muito mais as outras coisas do q só sexo. e falando disso - sexo é muito mais gostoso com ele do q com finlandeses idiotas. (VOCÊ!)

        Vc sabe que sou pior do que seu namorado? Já deu seu cú para mim? Não tem como porque nunca transaria com vagabunda finlandêsa que se acha. Acredita em mim, seu namorado tá te chifrando ou ele e viado. Até que não sei o que ele tá fazendo contigo quando Brasil tá cheio de brasileira gostosa.


      • taas tällä pojulla
        Mies Riosta kirjoitti:

        Vc sabe que sou pior do que seu namorado? Já deu seu cú para mim? Não tem como porque nunca transaria com vagabunda finlandêsa que se acha. Acredita em mim, seu namorado tá te chifrando ou ele e viado. Até que não sei o que ele tá fazendo contigo quando Brasil tá cheio de brasileira gostosa.

        on ikävä kotiin.

        Lupasi häipyä näiltä palstoilta jo kauan sitten, mutta ikävä toi takaisin...


    • DelDiablo

      Totta on että valealle viikingille jolla on massia irtoaa todellista kizzaa. Kaikessa hurmiossa kannattaa brasseissa kuitenkin noudattaa erityistä varovaisuutta turvallisuuden suhteen. Enkä nyt muistuttele turvaseksistä (itsestään selvyys), vaan omasta turvallisuudesta. Vähänkin väärässä paikassa väärään aikaa kännisssä tai huumeissa (älä kokeile tässä maassa vaikka on joka paikassa tarjolla) niin noutaja tulee helposti. Brassit on aseellisten murhien kärkimaita maailmassa.

    • Zvolo del Diablos

      Good 4 U, brother! Anna palaa vaan! Itsekin säästelen tässä mälliä Lokakuuta varten niin näyttää sitten vdeolla paremmalta. Ja pikku hatsit on aina OK pohjille, eipähän lennä niin nopeasti...

      • Eri mieltä

        Tuosta huumetouhusta. Jos jäät kiinni ja poliisi on epärehellinen, menee rahat. Jos poliisi on rehellinen menee b-rapun poikuus (ellei ole mennyt jo).


      • 19++11
        Eri mieltä kirjoitti:

        Tuosta huumetouhusta. Jos jäät kiinni ja poliisi on epärehellinen, menee rahat. Jos poliisi on rehellinen menee b-rapun poikuus (ellei ole mennyt jo).

        Siis takaisin asiaan... Menossa Maceioon. Onko siellä hyvät naismarkkinat? Motelleissa kai niinkuin muualla brasseissa? Parikyt eekeliä? vai enemmän?


      • Ei kannata
        19++11 kirjoitti:

        Siis takaisin asiaan... Menossa Maceioon. Onko siellä hyvät naismarkkinat? Motelleissa kai niinkuin muualla brasseissa? Parikyt eekeliä? vai enemmän?

        Hotellit veloittavat yövieraista satoja realeja.

        Mene palmun alle panemaan.


      • 17+12
        Ei kannata kirjoitti:

        Hotellit veloittavat yövieraista satoja realeja.

        Mene palmun alle panemaan.

        Muualla Brasseissa on edullisia tunti-motelleja.


      • Boa tarde
        17+12 kirjoitti:

        Muualla Brasseissa on edullisia tunti-motelleja.

        "Welcome to the hotel California"


    • on todella kivaa

      Joo, kauniita ovat, mutta kuulemma aika helppoja ja miksikäs ei. Ovathan siellä miehetkin helppoja ja miksikäs ei. Koko maa tihkuu seksiä. Lämmin ilmasto ja erilainen kulttuuri muutenkin kuin Suomessa tekee kaiken hauskan vielä hauskemmaksi. Itse myös Brasseissa käyneenä melkein pari vuotta sitten tuli huomattua, että miehet helvetin komeita ja seksikkäitä!! Jouduin myös juoksemaan karkuun muutamaa hotellissani, jossa asuin, heille ei meinannut riittää ison sammakon nappaaminen kylppäristä, mutta sain kylläkin hienovaraisesti kerrottua, että haluan olla yksin.

      Myös muutenkin ihmiset ihanan ystävällisiä ja rentoja. Brassit voittaa Aasian tekopyhän rahanahneen iloisuuden ja ystävällisyyden mennen tullen. Olen vieläkin erään nuoren brassimiehen kanssa nettiyhteydessä tasaiseen tahtiin. Tutustuin häneen erikoisessa tilanteessa ja olen ikionnellinen, että hän lämminsydämminen ihminen, tuli apuun kun sitä tarvitsin. Sellaista vilpitöntä ystävällisyyttä ja avunantoa ei voi kuvitellakkaan saavansa Suomessa, niin itsekästä porukkaa ollaan. Lähden myös Brasseihin heti, kun vaan on mahdollisuus, ehkä tammi-helmikuussa.

      • nnenen

        Onko tiedossa hyviä Discoja tai baareja?
        Hyvä ravintola/ruokapaikka?


    • lomailija.

      Porukkkaa on niin paljon, että vaikka jokainen ei nyt niin häikäisevän kaunis ole kuin etukäteen kuvittelee, niin aina bilettämässä on tunnelma katossa ja seuraa riittää. Osa naisista on tavallisia tasapaksuja pökkelöitä ja pikkukaupungeissa rehottaa katolinen kaksinaismoraali. Suurkaupungeissa on vapaampaa ja kauniimpia naisia, mutta pirun vaarallista, joten kannattaa olla tarkka juomatavoistaan ja seurastaan.

      Ja etteikö brassit huolisi blondia suomi-naista? Heh* en nyt olisi ihan samaa mieltä.

      Aasia sen sijaan ei innosta. Naisen tulee olla nainen eikä kirppu.

    • vähän oikaisua

      kovaa tekstiä. itse kerran käynyt norjalaisen vaalean vaimoni kanssa brasiliassa ja kyllä vaimoni vie kauneudesaan voiton, eri muotoista ja näköistä niin miehissä kuin naisissa siellä.
      Ja kyllä kuule suomalaiset naiset brassimiehille kelpaa, piti pitää ihan kiinni omastani joka näöltään voisi olla suomalainen.
      tollasen paskan kirjoittelu ei ole ainakaan aikuisen miehen käsialaa.
      älkää te suomineitoset ihan suoraan luottako brassimiehiin, voivat viedä teidä t kokonaan :)
      ei muuten tullut brasilia meidän suosikkiloma kohteeksi tuskin uudestaan mennään, suomi ja norja siinä kaksi maata jotka vie voiton

      • Boanuit

        Tulit sitten maininneeksi kaksi maailman tylsintä maata.

        Siihen kun lisää enää Ruotsin ja Sveitsin niin itsemurhakypsyys on korkea...


      • ottiko pattiin???
        Boanuit kirjoitti:

        Tulit sitten maininneeksi kaksi maailman tylsintä maata.

        Siihen kun lisää enää Ruotsin ja Sveitsin niin itsemurhakypsyys on korkea...

        kun joku täällä kirjoittaa oikeaa tekstiä eikä mitään toista ivaavaa?
        Ja toisekseen muuta muualle, mitä vielä Suomessa asustat. Älä muuta Norjaan, Ruotsiin tai Sveitsiin.
        Muuta vaikka indokiinaan ja pysy siellä.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe