Antakaa tulla nyt oikein kunnolla, sydämen kyllyydestä. Vastaankin jos osaan kirjoittaa jotain sanottavaa.
Ruokakaupan kassajonossa etuilevat eläkeläiset! Mihin ihmeessä niillä on kiire? Ulko-oven vieressä olevalle peliautomaatilleko.
Mikä aiheuttaa angstia?
58
2279
Vastaukset 58
- Rocellii
"joku" on nyt ehdottanut, että lähentämällä ennakkoäänestyksen ja oikean äänestyksen ajankohtaa saataisiin äänestysprosentti nousemaan
:///
ehkä asioille pitäisi tehdä muutakin.....
sitte toinen asia.. kuntaliitosten tapahtuessa miesjohtajien osuus kasvaa...jaja mikä siinä angstia sitten...
no..se kun nuo virat "sovitaan" ....
sovitaan.... ;////
laitanko tuon radiotoosan kiinni ???
sieltä olen nuo jutut tänään kuullut....- tomppa2006
...olen huono ihminen. En edes aina käytä äänioikeuttani...
Äänestysprosentti saadaan nousemaan sitten, kun äänestyksen voi suorittaa kotikoneella netissä.
Onhan tuota virkojen sopimista tapahtunut muutenkin viime vuosina, kun on naiskiintiöitä täytetty. Oikea ja pätevä ihminen virkaan sukupuoleen katsomatta!
- ibiza
Angstia sairastavat ( myös ikääntyneet )"teinit" kuvittelevat vain niin... Ainahan kaupan kassalla viereiset jonot etenevät ripeämmin... Eläkeläiset osaavat valita... :)
- tomppa2006
...ihmetyksen kummastus on vaivannut tässä asiassa jo pidempään...
Nyt selvis! Valitsen vaan aina jonon väärin. Helpottava tieto.
- namisuku
...tottuneet , vanhemmat ensin;)
- tomppa2006
...koskaan en ole sanonut, että mitäs siinä tuupit...Minut on kasvatettu kunnioittamaan vanhempia ihmisiä...
Pystyvätkö näkemään katseesta, ettei ainakaan tuo mies avaa suutansa? - namisuku
tomppa2006 kirjoitti:
...koskaan en ole sanonut, että mitäs siinä tuupit...Minut on kasvatettu kunnioittamaan vanhempia ihmisiä...
Pystyvätkö näkemään katseesta, ettei ainakaan tuo mies avaa suutansa?...itsekkin..ja Paljon=)
Meibi:)
Annan aina paikkani eläkeläiselle, sairaalle tai vammaiselle. Siis koska minä ymmärrän, että jos on kysymys sairaasta tai vanhuksesta, etteivät he voi seistä ja odotella kauaakaan.
Heillä on ehkä jalat kipeät, selkä väsyy, väsyttää, puristaa sydämestä, hengitys ahdistaa, päivälevon aika, kiire lääkkeitä ottamaan, välipalanaika, kuivaa suuta lääkkeiden vuoksi, virtsan karkailua ym...
Siksi ymmärrän väistää, koska tiedän, että useimmatkaan sairaudet ja vammat eivät näy päällepäin ja että he eivät ehkä halua ongelmastaan minulle kertoa.
Kauppareissut ja virastoreissut ovat pitkiä ja raskaita jos on pientäkin remppaa ihmisellä. Kaupat isoja, välimatkat pitkiä, bussien odotusta, ja penkkejä missä voisi istahtaa ei ole oikein missään. Jos joku kiva penkki tai tuoli on jossain ovat ne yleensä varattuja ja siellä istuu henkilöitä jotka muuten vain kuluttavat aikaansa.
Minulla on aikaa maksaa kassalla ihan rauhassa ja voin antaa kiirellisemmän mennä ensin. Isoissa marketeissa varsinkin on hyvin pitkät välimatkat ja istuimia ei missään. Oma anoppinikin on hyvin väsynyt markettireissuilla ja istumaan pääseminen on tiukassa. Olen usein hänen kanssaan kauppareissuilla ja puuttuvista tuoleista ja penkeistä olen huomautellut, mutta niitä niihin myymälöihin ei tuoda. Pyörätuoli on häpeällinen käyttää, varsinkin sellaisen, joka ei sitä normaalisti käytä. Ja ulkokäyttöistä ruullaattoria ei voi viedä ahtaisiin kauppoihin sisälle.- tomppa2006
miljoona kirjoitti:
Ai, niin ja oma ahdistukseni on, tuli varmaan myös esille, että fyysinen kipu ahdistaa.
...asenne on kohdallaan...
Fyysinen pitkäaikainen kipu alkaa jäytää. Itselläni on hyvin vähän kokemusta kivusta, mutta sentään tiedän ja olen sen kokenut.
Kirjoituksesi sai minut hyvin mietteliääksi.
- sohtrop
ne NATOON liittymis puheet, kurkkua myöten täynnä koko aihetta.
niin niistä eläkeläisistä ruokakaupan kassalla, jos niillä on kiire viimeiselle aterialle ;)- tomppa2006
...kurkkua myöten täynnä NATOa. Ei ymmärrä...
- Takkutukka
ynnä pikkukärryillänsä päälleajavat mukelot, mihinkäs niillä on kiire??
- tomppa2006
...päälleajavan mukelon kasvatuksen menneen metsään...
Mutta silti ymmärrän lapsia enemmän kuin aikuisia. Lapset saavat vilpittömyydellään minut nauramaan.
- nousevat
aamulla aikaisin kun ei riitä yöuni enään ja silloin niille jää mahdollisimman paljon ja pitkästi päivää.
Niillä on kiire joka paikkaan : aikaisin sisälle kauppaan, kaupasta ulos ja kaikkien muittenkin toimintojen kanssa mutta en ole päässyt selvyyteen mistä se kiire johtuu?
Ehkä haluavat mahdollisimman äkkiä ulos etteivät joudu tallotuiksi uraputkelaisten alle :)- KT3
sakeana ilmassa. Ikärasististakin voi - jos tuuri käy - aikanaan tulla vanha....Tsemppiä peliin ja tilaa kaikille!!
- tomppa2006
KT3 kirjoitti:
sakeana ilmassa. Ikärasististakin voi - jos tuuri käy - aikanaan tulla vanha....Tsemppiä peliin ja tilaa kaikille!!
...tule sortumaan rasismiin, en ikä enkä mihinkään muuhunkaan...
Itse asiassa odotan omia eläkepäiviäni, minulla on suunnitelmia varattu. Uskon olevani melko maltillinen ihminen. - yks-Ämmä
KT3 kirjoitti:
ainakaan ole ikärasisti mutta ihmettelen minäkin joskus sitä intoa kassajonoissa.
Olen usein päästänyt heitä edelleni mutta saisi jäädä koko päiväski siihen seisomaan jos jatkuvasti niin menettelisi. - Luulenpa
kovin isot, kuten hatsalla tulee olemaan. (Kirjoitusten perusteella)
Niin on haettava ne viimeistä parasta miinus 50%
Käypäs joskus katsomassa,..mikä sen kiireen teettää.
- B_Begonia
suurin osa on vanhuksia, heillähän on keskimäärin vähemmän aikaa jäljellä, kuin nuoremmilla, jospa kiire siitä.
Angstia aiheuttaa, sappea kiehuttaa yleinen vanhusvastainen yhteiskunta.
Miten ihmisestä, joka vuosikymmenet on niska limassa käynyt töissä, maksanut veronsa, vaurastuttanut yhteiskuntaa, tulee vanhana kuin jokin roska, joka pitäisi piilottaa maton alle, olemaan hiljaa?
Kauhistutti lukea erään toisen foorumin kirjoituksia tämän laitosvanhusten ruokahuollon tiimoilta.
Ei asiasta puhuta ääneen, mutta kaipa jotkut vanhemmat syöttävät asenteensa lapsilleen jo aamupuurossa.
Yhteiskunta mitataan siitä, miten se kohtelee vähimpiään, sanoo vanha viisaus.- yks-Ämmä
mihin tämä yhteiskunta on menossa.
Säästetään vääristä asioista kuten juuri vanhusten, lasten ja terveydenhuollosta joitten pitäisi olla ihmisen hyvinvoinnin perusasioita.
Ensin lapset opetetaan sisäsiisteiksi ja vanhukset pakotetaan päinvastaiseen suuntaan työvoimapulasta johtuen. - HTZA
miten se luo tulevaisuuden.
Yhteiskunnan moraali mitataan heikoilla ja vanhuksilla.
Kriisitilanteissa Moraali häviää aina ja niin sen pitääkin.
Elämän tehtävä ei ole kuolla vaan elää.
Jokainen yhdyskunta elää ympäristönsä kautta.
Suomi on niin pieni yhdyskunta että sillä ei ole keinoja "kukkoilla", sen on käytettävä järkeään.
Ja järkevää ei ole tuhlata panoksia ihmisiin jotka eivät enää tuota. Niistä voi pitää huolta jos varaa on, nyt ei ole enää varaa, veroja lasketaan koko ajan, ja veroilla vanhukset hoidetaan. Hoitakaa vakuutukset kuntoon ja säästäkää. Tämän hetken yhteiskunta ei teille muuta anna. - tomppa2006
...vanhusten hoitolaitoksessa, hyvin läheltä olen seurannut kyseistä toimintaa...
Päivästä päivään maataan riveissä sängyssä, aivan kuin synnytyslaitoksen pikkupallerot. Vanhukset odottavat kuolemaa, mitään ei enää ole jäljellä. Ei iloa, ei surua, pelkkää apatiaa.
Mitään muuta en elämässäni toivo enemmän kuin, että saisin viettää viimeiset vuodet omassa kodissani. - KT3
HTZA kirjoitti:
miten se luo tulevaisuuden.
Yhteiskunnan moraali mitataan heikoilla ja vanhuksilla.
Kriisitilanteissa Moraali häviää aina ja niin sen pitääkin.
Elämän tehtävä ei ole kuolla vaan elää.
Jokainen yhdyskunta elää ympäristönsä kautta.
Suomi on niin pieni yhdyskunta että sillä ei ole keinoja "kukkoilla", sen on käytettävä järkeään.
Ja järkevää ei ole tuhlata panoksia ihmisiin jotka eivät enää tuota. Niistä voi pitää huolta jos varaa on, nyt ei ole enää varaa, veroja lasketaan koko ajan, ja veroilla vanhukset hoidetaan. Hoitakaa vakuutukset kuntoon ja säästäkää. Tämän hetken yhteiskunta ei teille muuta anna.myös sillä, kuinka hyvin se ymmärtää menneisytensä ja historiansa ja se on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki. Sivistysvaltioksi voidaan kutsua vain kutsutaan sellaista järjestelmää, joka hoitaa kansalaisensa.
Eläkeläiset ovat aikanaan omat eläkkeensä maksaneet ja tämänkin taantuman äärellä pyörittävät koko lailla miehekkäästi talouselämän rattaita kuluttamalla, maksullisia palveluita käyttämällä ja ilmaiseksi hoivapalveluita kahdellekin sukupolvelle tuottamalla.
- Mandi55
Minua suorastaan vit..t..aa., että runomuotoinen viestini siirrettiin runopalstalle ilman lupaani. Poistakoon seriffi runoni kokonaan bittitaivaaseen(omasta tai toisen pyynnöstä) jos ei tajua asianyhteyttä aloitukseen. Tuon samanhan olisin voinut kertoa roosarunona ja sitä ei monikaan olisi älynnyt runoksi. Sitä paitsi se sama runo on ollut aijemmin tällä palstalla ja se ei ole aiheuttanut hämminkiä.
Ymmärrän jos asiaton viesti poistetaan.- HTZA
runot jäävät, muut lentävät sinne missä niitä..öh... arvostetaan.
- Mandi55
HTZA kirjoitti:
runot jäävät, muut lentävät sinne missä niitä..öh... arvostetaan.
palstalla. Poistan oma aloitteisesti runoni ketjun edetessä nurkan taakse, silloin se on täyttänyt tehtävänsä, enkä halua jätää helmiä sioille ; )
- tomppa2006
...kertomalla, että minulta on siirretty ainakin 20 viestiä muualle, suurin osa poistettu kokonaan ja joka kerta tuntuu samalta...
Enkö osaa käyttäytyä aikuisen ihmisen tavoin keskustelupalstalla, koska sheriffin tarvitsee puuttua keskustelun kulkuun? - Mandi55
tomppa2006 kirjoitti:
...kertomalla, että minulta on siirretty ainakin 20 viestiä muualle, suurin osa poistettu kokonaan ja joka kerta tuntuu samalta...
Enkö osaa käyttäytyä aikuisen ihmisen tavoin keskustelupalstalla, koska sheriffin tarvitsee puuttua keskustelun kulkuun?Ymmärtäisin poiston, mutta siirtoja en hyväksy. Onko se liian monimutkaista palstan hoitajalle laittaa sähköpostiini viesti minne hän on viestini siirtänyt.
Huomasin kun menin sinne runo palstalle, että joku oli jo runoani kommentoitut. Kommentoipas takaisin jos et tiedä missä palstalla viestisi "seisoo kuin hevonen" (taisi olla siirron takana) - osunut oikeaan
Mandi55 kirjoitti:
Ymmärtäisin poiston, mutta siirtoja en hyväksy. Onko se liian monimutkaista palstan hoitajalle laittaa sähköpostiini viesti minne hän on viestini siirtänyt.
Huomasin kun menin sinne runo palstalle, että joku oli jo runoani kommentoitut. Kommentoipas takaisin jos et tiedä missä palstalla viestisi "seisoo kuin hevonen" (taisi olla siirron takana)kohteeseen, ja sinulle on tosiaan vaikea kirjoittaa, kun hyvästä saa tuollaisen palkinnon.
Itse käyn joka kerta runo-palstalla, kun käyn täälläkin.
No, otan opikseni! - Mandi55
osunut oikeaan kirjoitti:
kohteeseen, ja sinulle on tosiaan vaikea kirjoittaa, kun hyvästä saa tuollaisen palkinnon.
Itse käyn joka kerta runo-palstalla, kun käyn täälläkin.
No, otan opikseni!Eikös?
"seisoo kuin hevonen" jos olisit sanonut vaikka, että seisoo kuin troijan hevonen silloin olisin ollut otettu ; )
- Angel of The Morning
Omaisen sairauden vuoksi aiheutuneet
erimielisyydet toisten omaisten kesken/kanssa.
En olisi ikinä voinut kuvitella, että "meidän
perhe" voi käyttäytyä näin.
Nyt on kulunut aikaa 1,5kk emmekä pidä yhteyttä
sisareni kanssa. Juristikin pyörii jo kuvioissa.
Grr...yäk !- tomppa2006
...on paras, mutta aika usein se on pahinta...
Omat ongelmat on nykyään isäukon kanssa, näkemyserot ovat todella suuria, mutta sen olen oppinut, että nielen kiukkuni ja annan olla. Tiedän sen olevan itselleni parempi niin. Välit siskoihini ovat kunnossa, mutta siskojen välillä on tulta ja tappuraa.
- pupu puskasta
Tarkistin sanan merkityksen... Etuilevat eläkeläisetkö pelottavia? Miksi ihmeessä? Ei minulla niin kiire ole.
Ukkosta pelkään ja silloin olisi paikallaan joku pitämässä tassusta kiinni :). Voi puska palaa poroksi ja turkki kärventyä. Koskaan ei tiedä, mitä omalle kohdalle voi osua. Salama voi iskeä kirkkaaltakin taivaalta.
Pelkään myös pelottavia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä tekojensa seurauksia eivätkä piittaa toisten tunteista. Voi tulla paha pipi, jos joutuu jonkun sellaisen sekopään tähtäimeen. Turhaan saa selittää olevansa rauhoitettu eläin.
Häkkieläimeksi joutuminen myös on pelottavaa. Turhaan anelet pääsyä vapauteen. Pakko kaivaa kunnon kolo yön pimeydessä, josta pääsee karkuun.
Sudet lampaiden vaatteissa ovat myös pahoja, jos niitä ei susiksi tunnista.
Näitä angsteja olikin aika monta.- Mandi55
ahdistuneisuus, "angsti"; pelon tunne, joka johtuu sisältä tai ulkoa uhkaavan, huonosti tiedostetun vaaran ennakoimisesta ja jonka oireita voivat olla mm. levottomuus, pelokkuus, keskittymiskyvyn puute, unihäiriöt, sydämentykytys, pahoinvointi, vapina, tihentynyt virtsaamisen tarve ja ilman loppumisen tunne; ks. paniikkihäiriö.
Ilmankos minua pissatti jatkuvasti kun huomasin runoni kadonneen ; ) - pupu puskasta
Mandi55 kirjoitti:
ahdistuneisuus, "angsti"; pelon tunne, joka johtuu sisältä tai ulkoa uhkaavan, huonosti tiedostetun vaaran ennakoimisesta ja jonka oireita voivat olla mm. levottomuus, pelokkuus, keskittymiskyvyn puute, unihäiriöt, sydämentykytys, pahoinvointi, vapina, tihentynyt virtsaamisen tarve ja ilman loppumisen tunne; ks. paniikkihäiriö.
Ilmankos minua pissatti jatkuvasti kun huomasin runoni kadonneen ; )Ihmehän se olisi, jos ei joutuisi paniikkiin, kun oma runo katoaisi. Sehän on melkein kuin oma lapsi katoaisi kertomatta, minne.
- tomppa2006
...luin tälläisen otsikon, jonka jälkeen tarkastin sanan merkityksen...
Ei ne alennusmyynnit pelota naisia (en ainakaan usko), eikä eläkeläiset pelota minua. Miellän angstin viittaavan enemmän ahdistuneiduuden puolelle.
Kiitos vastauksestasi, epäilen sanojen tulkinnan aiheuttavan keskustelupalstoilla monasti hämmennystä. Yksi sana voi muuttaa keskustelun merkityksen täysin. - pupu puskasta
tomppa2006 kirjoitti:
...luin tälläisen otsikon, jonka jälkeen tarkastin sanan merkityksen...
Ei ne alennusmyynnit pelota naisia (en ainakaan usko), eikä eläkeläiset pelota minua. Miellän angstin viittaavan enemmän ahdistuneiduuden puolelle.
Kiitos vastauksestasi, epäilen sanojen tulkinnan aiheuttavan keskustelupalstoilla monasti hämmennystä. Yksi sana voi muuttaa keskustelun merkityksen täysin.Joku ahdistuu alennusmyynneistä. Minä en. Entä sitten? Joku ahdistuu etuilevista vanhuksista, kun itsellä on kiire. Minä en.
Olemme erilaisia ja ahdistumme erilaisista asioista, ei sen kummempaa. - ekaksi ei tienny
pupu puskasta kirjoitti:
Joku ahdistuu alennusmyynneistä. Minä en. Entä sitten? Joku ahdistuu etuilevista vanhuksista, kun itsellä on kiire. Minä en.
Olemme erilaisia ja ahdistumme erilaisista asioista, ei sen kummempaa.mitä tarkottaa ja sit ohjataan?
- pupu puskasta
ekaksi ei tienny kirjoitti:
mitä tarkottaa ja sit ohjataan?
Oikea havainto :) Opin taas uutta.
- tomppa2006
pupu puskasta kirjoitti:
Joku ahdistuu alennusmyynneistä. Minä en. Entä sitten? Joku ahdistuu etuilevista vanhuksista, kun itsellä on kiire. Minä en.
Olemme erilaisia ja ahdistumme erilaisista asioista, ei sen kummempaa....ollut tarkoitus ärsyttää...
Hyvin leikkimielisenä kyselynä avaukseni tarkoitin, sorry! - pupu puskasta
tomppa2006 kirjoitti:
...ollut tarkoitus ärsyttää...
Hyvin leikkimielisenä kyselynä avaukseni tarkoitin, sorry!Tämähän oli hyvä avaus. Herätti minussa paljon ajatuksia. Mitä siitä tulee, jos on tulenpalava kiire ja antaa vain etuilijoiden etuilla kaikessa rauhassa kassajonossa? Siitä tulee myöhästyminen. Ja minä jostain kumman syystä myöhästyn aina ja kaikkialta tasan 3,5 minuuttia!
- tomppa2006
pupu puskasta kirjoitti:
Tämähän oli hyvä avaus. Herätti minussa paljon ajatuksia. Mitä siitä tulee, jos on tulenpalava kiire ja antaa vain etuilijoiden etuilla kaikessa rauhassa kassajonossa? Siitä tulee myöhästyminen. Ja minä jostain kumman syystä myöhästyn aina ja kaikkialta tasan 3,5 minuuttia!
...hyvin harvoin, tuskin koskaan...
Kieltämättä ei ole mukava istua palavereissa ja tapaamisissa odottamassa määrättyjen ihmisten saapumista. Kyseiset tyypit oppii muuten muistamaan ja tuntemaan. Heitä odotetaan aina.
Ja se joskus hieman ahdistaa!
*hymyilee* - pupu puskasta
tomppa2006 kirjoitti:
...hyvin harvoin, tuskin koskaan...
Kieltämättä ei ole mukava istua palavereissa ja tapaamisissa odottamassa määrättyjen ihmisten saapumista. Kyseiset tyypit oppii muuten muistamaan ja tuntemaan. Heitä odotetaan aina.
Ja se joskus hieman ahdistaa!
*hymyilee*Olen yksi heistä... Ja ihan varmasti olen mielestäni ohjelmoinut oman aikani etukäteen niin että ehdin. Ei ole kyse siitä, paljonko aikaa on varattu etukäteen. Auttaisi vain, jos joku salaa kääntäisi kelloni 5 minuuttia edelle tai minulle kerrottaisiin aiempi ajankohta, mihin tähdätä.
Onneksi noita tilanteita tulee kohdalle vain harvoin. Ammatinvalintakysymys. Ei kaikkialla tarvitse noudattaa minuuttiaikatauluja. Ajattelen kait saavani palkkaa tekemästäni työstä enkä siihen käytetystä ajasta.
Menikö kauas aiheesta? Olen ahdistunut aikoinani myös ns. normaaliin työhön, vaikka siinä olisi ollut ilmeisiä etujakin. Kuten lomat.
- Pirre*
Oliko tämä koe? :)
- tomppa2006
...sillä törmäsin vahingossa angsti sanaan, enkä tiennyt sen merkitystä aivan tarkkaan, joten yritin selvittää ja...
Ajattelin kysästä, josko täällä olisi tietävämpää porukkaa. Hyvin tunnutaan olevan perillä, eikä ole mitään suurempia angsteja, heh.
- Pirre*
retardatio mentalis diagnoosin saaneiden.
- tomppa2006
...ei ole harmainta aavistusta sanojesi merkityksestä...
- Välillä kireä pipo päässä
tomppa2006 kirjoitti:
MInua ahdistaa, kun olen aina oppinut olemaan hyödyllinen ja nyt eläkkeellä suorastaan nautin laiskuudesta, eikä minulla ole pienintä haluakaan ryhtyä enää ahkeraksi.
- Pirre*
tomppa2006 kirjoitti:
..enempikin, jäi lausekin kesken..:/
- uteliaana kyselen
retardatio mentalis luokitus levis, moderata, gravis vai profunda?
- tomppa2006
Pirre* kirjoitti:
..enempikin, jäi lausekin kesken..:/
...sillä olevan vaikutusta minun kokonaisymmärtämiseeni...
Ei haittaa! - Pirre*
uteliaana kyselen kirjoitti:
retardatio mentalis luokitus levis, moderata, gravis vai profunda?
Eipä enempää heistä täällä, ymmärrät kai..
- kietoudut
Pirre* kirjoitti:
Eipä enempää heistä täällä, ymmärrät kai..
salaperäisyyden viittaan.
- Pirre*
kietoudut kirjoitti:
salaperäisyyden viittaan.
mitenkään, mutta kun olen täällä omalla nassullani, en voi puhua hoidettavistani kovin tarkasti, niinkuin esim. heidän vammaisuutensa astetta.
- Kaikkien puolesta.
HTZA aiheutta angstia, koko mies on angstia. Katsokaa oikeaa miestä, 58-vuotias kertoo olevansa palstan ainoa mies, hyi helvetti!
- HTZA
sille voin että jokin alkoi takaraivossasi vaivaamaan?
Totuus tekee usein kipeätä. - on taas
HTZA kirjoitti:
sille voin että jokin alkoi takaraivossasi vaivaamaan?
Totuus tekee usein kipeätä.kopiot kirjoittelemassa. Säälittävää tosiaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479