Olis tarkotus duunata oma serveri että pääsee privaatisti pelaamaan kaverin kanssa. Onnistuuko se hyperlobbyn tai jonkun muun hässäkän kautta? olen joskus yrittänyt Lannilla näpyttelemällä ip-osoite siihen mut ei olla saatu yhteyttä.
Il-2 1946
3
358
Vastaukset
- Finnishhhh
Onnistuu se hyperin kauttakin, jos haluatte vain kahdelleen mennä niin salasanan taakse tai pelaajamääräksi kaksi.
Toisaalta helpompi pelin kautta tehdä. Multiplay -> Create New Server -> Gametype dokki, kuuppi tai kampanja.
Annat kaverillesi IP:n jolloin tämä liittyy peliin. Muista että IP on näin xxx.xxx.xxx.xxx:21000
Jos olet tuota kokeillut ja ei yhdistä niin palomuurisi saattaa estää yhteyden...- Flying carcass
Kiitos edellisestä. Voi hyvinki olla palomuuri syynä vähäiseen kaksinpelaamiseen. Tuota, mistähän se serveri aloitetaan hyperissä? Olen sen verran tumpula etten ole uskaltanut erityisemmin näppäillä niitä hyperin näpyköitä.
- Finnishhh
Flying carcass kirjoitti:
Kiitos edellisestä. Voi hyvinki olla palomuuri syynä vähäiseen kaksinpelaamiseen. Tuota, mistähän se serveri aloitetaan hyperissä? Olen sen verran tumpula etten ole uskaltanut erityisemmin näppäillä niitä hyperin näpyköitä.
Eipä niitä näpyköitä tartte jännittää :)
Siinä Hyperin ikkunan keskellä on TrackIr mainos ja sen alla on painike jossa lukee General Room. Paina sitä jolloin aukeaa valikko josta menet vaikkapa Cooperative Roomiin. Ota vaikka Coop Mission 3 ja klikkaa ensimmäistä tyhjää slottia.
Siitä aukeaa valikko jossa annetaan nimi, näytetään realismiasetukset, laitetaan salasana ja pelaajamäärä. Tallenna ne ja kun on valmista painat Start nappulaa ja siinä se on, näin ulkomuistista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645270Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti702529- 2682427
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191754Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2261519Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531102- 901046
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 70989