Olis tarkotus duunata oma serveri että pääsee privaatisti pelaamaan kaverin kanssa. Onnistuuko se hyperlobbyn tai jonkun muun hässäkän kautta? olen joskus yrittänyt Lannilla näpyttelemällä ip-osoite siihen mut ei olla saatu yhteyttä.
Il-2 1946
3
351
Vastaukset
- Finnishhhh
Onnistuu se hyperin kauttakin, jos haluatte vain kahdelleen mennä niin salasanan taakse tai pelaajamääräksi kaksi.
Toisaalta helpompi pelin kautta tehdä. Multiplay -> Create New Server -> Gametype dokki, kuuppi tai kampanja.
Annat kaverillesi IP:n jolloin tämä liittyy peliin. Muista että IP on näin xxx.xxx.xxx.xxx:21000
Jos olet tuota kokeillut ja ei yhdistä niin palomuurisi saattaa estää yhteyden...- Flying carcass
Kiitos edellisestä. Voi hyvinki olla palomuuri syynä vähäiseen kaksinpelaamiseen. Tuota, mistähän se serveri aloitetaan hyperissä? Olen sen verran tumpula etten ole uskaltanut erityisemmin näppäillä niitä hyperin näpyköitä.
- Finnishhh
Flying carcass kirjoitti:
Kiitos edellisestä. Voi hyvinki olla palomuuri syynä vähäiseen kaksinpelaamiseen. Tuota, mistähän se serveri aloitetaan hyperissä? Olen sen verran tumpula etten ole uskaltanut erityisemmin näppäillä niitä hyperin näpyköitä.
Eipä niitä näpyköitä tartte jännittää :)
Siinä Hyperin ikkunan keskellä on TrackIr mainos ja sen alla on painike jossa lukee General Room. Paina sitä jolloin aukeaa valikko josta menet vaikkapa Cooperative Roomiin. Ota vaikka Coop Mission 3 ja klikkaa ensimmäistä tyhjää slottia.
Siitä aukeaa valikko jossa annetaan nimi, näytetään realismiasetukset, laitetaan salasana ja pelaajamäärä. Tallenna ne ja kun on valmista painat Start nappulaa ja siinä se on, näin ulkomuistista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671